eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › termomodernizacja budynków



Ogłoszenie z dnia 2005-08-17

POZYCJA 41504

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rybnik: termomodernizacja budynków: Administracji, Przychodni Wielospecjalistycznej i Zakładu Anatomii Patologicznej wraz z robotami towarzyszącymi Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, do kontaktów: Katarzyna Krupa - w zakresie formalnym, Antoni Lepiarczyk - w zakresie merytorycznym, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225, e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl, www.szpital.rybnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynków: Administracji, Przychodni Wielospecjalistycznej i Zakładu Anatomii Patologicznej wraz z robotami towarzyszącymi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Budynek: Administracja: - modernizacja węzła cieplnego i usprawnienie instalacji centralnego ogrzewania, - prace ogólnobudowlane w obrębie węzła, - termoizolacja przegród zewnętrznych budynku, - montaż higrosterowanych kratek wentylacyjnych, - wymiana stolarki okiennej na PCV i ślusarki drzwiowej na aluminiową, - roboty dekarskie (zerwanie istniejącego pokrycia dachowego łącznie z obróbkami oraz wykonanie nowego z papy termozgrzewalnej), - modernizacja układu wentylacji. Budynek: Przychodnia Wielospecjalistyczna: - modernizacja węzła cieplnego i usprawnienie instalacji centralnego ogrzewania, - termoizolacja przegród zewnętrznych budynku, - przymurowanie części okien, - montaż higrosterowanych kratek wentylacyjnych, - wymiana stolarki okiennej na PCV i ślusarki drzwiowej na aluminiową, - roboty dekarskie (zerwanie istniejącego pokrycia dachowego łącznie z obróbkami oraz wykonanie nowego z papy termozgrzewalnej), - modernizacja układu wentylacji. Budynek: Zakład Anatomii Patologicznej: - modernizacja węzła cieplnego i usprawnienie instalacji centralnego ogrzewania, - termoizolacja przegród zewnętrznych budynku, - montaż sterowanych ręcznie kratek wentylacyjnych, - roboty dekarskie (zerwanie istniejącego pokrycia dachowego łącznie z obróbkami oraz wykonanie nowego z papy termozgrzewalnej), - modernizacja układu wentylacji. Realizacja części zamówienia obejmującej roboty dekarskie i wymianę stolarki okiennej na PCV i ślusarki drzwiowej na aluminiową jest warunkowana pozyskaniem środków finansowych, może także zostać przesunięta na późniejszy termin. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SPZOZ WSS Nr 3, 44-200 Rybnik, ul. Energetyków 46. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.23.21.40 - Lokalne węzły grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie dotyczy 3 obiektów, zakres - jak opisano w punkcie II.1.6, szczegółowe informacje zawarto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium łącznie dla wszystkich 3 zadań wynosi 16 000,00 zł, zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: jw. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: jw. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: jw. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DT/T/391-pPN/39-2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.09.2005, cena - 160 PLN. Warunki i sposób płatności: w przypadku odbioru siwz u zamawiającego - płatność w kasie, w przypadku przesłania - za pobraniem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.09.2005, godzina 10:30, Sala konferencyjna w siedzibie zamawiającego (budynek dyrekcji) na parterze.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: wzory wniosków o wydanie lub przesłanie za zaliczeniem pocztowym specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępne są na stronie internetowej szpitala. 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00, 45.23.21.40, 45.42.11.00, 45.26.19.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Budynek: Administracja. 3) Zakres lub wartość: jak opisano w punkcie II.1.6 ogłoszenia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00, 45.23.21.40, 45.42.11.00, 45.26.19.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Budynek: Przychodnia Wielospecjalistyczna. 3) Zakres lub wartość: jak opisano w punkcie II.1.6 ogłoszenia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00, 45.23.21.40, 45.26.19.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Budynek: Zakład Anatomii Patologicznej. 3) Zakres lub wartość: jak opisano w punkcie II.1.6 ogłoszenia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.