Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Puck: sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowych
Numer ogłoszenia: 415026 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, faks 058 6732281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.puck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowych na okres 12 miesięcy. 2. Nazwy poszczególnych artykułów i ich orientacyjne ilości znajdują się w załączniku nr 2 SIWZ - formularz cenowy. 3. Dopuszcza się możliwość przeliczenia w formularzu cenowym ogólnej ilości artykułów wg opakowań obecnie istniejących na rynku, jeśli dany artykuł jest konfekcjonowany w innych opakowaniach niż wskazanych w SIWZ (załącznik nr 2) Niemniej ostateczna ogólna ilość musi być taka sama jak wskazana w SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć w taki sposób, aby ostateczna ilość zgodna z zapisami SIWZ. 4. Wykonawca, który wygra przetarg, obowiązany jest do przedstawienia certyfikatu CE lub certyfikaty wydane przez jednostkę notyfikowaną, na każde wezwanie Zamawiającego, (w przypadku istnienia takiego wymogu). 5. Termin ważności dostarczanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 6. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć po jednej próbce asortymentowej do zakresu nr 19 i 20. 7. Dopuszcza się załączenie do oferty kserokopii folderów lub innych ulotek informacyjnych dotyczących oferowanego sprzętu pod warunkiem, że będą one czytelne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ; 6. zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni; 7. zaoferują okres niezmienności ceny nie krótszy niż 6 m-cy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 1 Wykonawcy mają obowiązek złożyć: 1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 3, 4, 6), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również: 1) wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), 2) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2), 3) upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w SP ZOZ w Pucku w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych ul. Armii Wojska Polskiego 16 (koszt 24,40 zł) lub na stronie www.szpitalpuck.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Zamawiającego ul. 1-go Maja 13, 84-100 Puck (Szpital).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakres 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik Foleya dwudrożny silikonowane z balonem Ch 34, 36 jałowy port do napełniania balonu posiadadający plastikową zastawkę uniemożliwiającą przypadkowe opróżnienie balonu i usunięcie cewnika; podwójnie pakowane w opakowanie wewnętrzne folia i zewnętrzne folia-papier szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakres 19.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki chirurgiczne lateksowe, bezpudrowe (ginekologiczne-ręczne wydobycie łożyska) jałowe, antyalergiczne o przedłużonym mankiecie (nie mniej niż 48cm), kształt anatomiczny, zróznicowany na prawą i lewą dłoń, rolowany mankiet, odporne na przekłucie, rozerwanie, łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane, nie sliskie, z niską zawartością protein lateksowych AQLwiększy;mniejszy,5. Muszą posiadać deklarację zgodności oraz certyfikat CE lub certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzajacą zgodność z Normą EN 45-1,2; dodatkowo w przypadku sterylizacji tlenkiem etylenu EN550 sterylizacji radiacyjnej EN552. 1op.=50szt. op. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakres 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rekawice diagnostyczne jednorazowe, ekstra długie, z dł. ramienia 90cm używane do prowadzenia porodów w wodzie, miękkie, gładkie, o wysokiej jakości, z bardzo dużą czułością. Wskazany sciągacz przy zakończeniu mankietu uniemożliwiający zsuwanie rękawicy lub zakładane przez głowę. 1op.=50szt. op. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakres 30.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr powietrza typ FWP 180x180x10 mm (lub jego odpowiednik) (do rur karbowanych) szt. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakres 39.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mata klejąca przeciwkurzowa (rozmiar 45x115 cm) opakowanie = 6x 40 szt. Nasączona środkiem przeciwbakteryjnym, z możliwością przyklejania bez zastosowania ram, każda warstwa numerowana, najchętniej białe lub w kolorze jasnym (jasno - beżowe, kremowe itp) pozwalającym na uwidocznienie śladów zużycia. Dopuszcza się możliwość przeliczenia ogólnej ilości wg opakowań obecnie istniejących na rynku. Niemniej ostateczna ogólna ilość musi być taka sama jak wskazana w SIWZ. op. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakres 51.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski twarzowe z regulowanym mankietem 4; 4/5; 5 szt. 8 Worki do aparatów do znieczuleń 3 l (worki oddechowe) szt. 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakres 52.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik dożylny do wenesekcji 30 cm 0,38/0,70 mm, jałowy szt. 10 Cewnik dożylny do wenesekcji 30 cm 0,46/0,75 mm, jałowy szt. 10 Cewnik dożylny do wenesekcji 30 cm 0,61/1,0 mm, jałowy szt. 10 Cewnik dożylny do wenesekcji 30 cm 0,97/1,3 mm, jałowy szt. 10 Cewnik dożylny do wenesekcji 30 cm 1,19/1,7 mm, jałowy szt. 10 Cewnik dożylny do wenesekcji 30 cm 1,5/2,0 mm, jałowy szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zakres 54.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik do badań dróg żółciowych 1 x F4/350, z kontrastem RTG - do usuwania kamieni w czasie operacji szt. 5 Cewnik do badań dróg żółciowych 1 x F6/350, z kontrastem RTG - do usuwania kamieni w czasie operacji szt. 5 Cewnik do badań dróg żółciowych 1 x F8/350, z kontrastem RTG - do usuwania kamieni w czasie operacji szt. 5 Cewnik do badań dróg żółciowych 1 x F10/350, z kontrastem RTG - do usuwania kamieni w czasie operacji szt. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zakres 59.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła punkcyjna 1x dł. 160mm śr. 2,0 jałowa szt. 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zakres 63.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptor - łącznik do drenów: kier. Zewnętrzny, fi od 8-11mm, sterylny szt. 30 Adaptor - łącznik do drenów: kier. wewnętrzny, fi od 8-11mm, sterylny szt. 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zakres 68.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek sterylny przeciwko zaparowaniu obiektywu endoskopu a 30ml (typu Ultra-stop) szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zakres 69.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do próżni z dwoma pojemnikami 2 l i drenem (dopuszcza się regulator próżni o podwójnej skali (100 kPa i 0-760 mmHg) szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zakres 72.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza wymienne (pasujące do strzygarki chirurgicznej typ 9604 3M typ 9660) szt. 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zakres 76.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osprzęt do kolonoskopu i gastroskopu firmy OLIMPUS zawór biopsyjny (MB-358) szt. 50 zawór woda-powietrze MH 438 szt. 3 zawór ssawny MH 443 szt. 3 ustnik MB 142 wielorazowy szt. 20 elektrochirurgiczna pętla półksiężycowa z metalową osłonką (cieńki, gładki drut do szybkiego cięcia; metalowa osłona zwojowa pokryta teflonem do skutecznego podwiązywania płaskich zmian ) MAJ 219 i MAJ 218 szt. 6 szczypce biopsyjne uchylne wielorazowe (możliwość biopsji stycznej) gastroskopowe, łyzeczki biopsyjne typu wydłużone owalne z okienkiem, szczęki Aligatora i ząb szczura dł. narzędzia 195 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm szt. 10 jednorazowe szczypce biopsyjne uchylne, łyzeczki biopsyjne typu wydłuzone owalne z okienkiem, szczęki aligatora, dł. Narzędzia 230 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm szt. 5 zestaw do ostrzykiwania (gastroskopowy): 1 metalowa osłonka zwojowa oraz 6 teflonowych igieł do ostrzykiwania (jednorazowych), dł. Ostrza igły 4 mm, fi 23 G (0,6 mm); całkowita dł. 165 cm, minimalna srednica kanału roboczego 2,8 mm szt. 5 zestaw do ostrzykiwania (kolonoskopowy): 1 metalowa osłonka zwojowa oraz 6 teflonowych igieł do ostrzykiwania (jednorazowych), dł. Ostrza igły 4 mm, fi 23 G (0,6 mm); całkowita dł. 230 cm, minimalna srednica kanału roboczego 2,8 mm szt. 2 chwytak palczasty kolonoskopowy do usuwania mniejszych polipów, 5-ramienny, rozpiętość ramion 20 mm, dł. Narzędzia 230 cm, minimalna srednica kanału roboczego 2,8 mm szt. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zakres 81.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do czyszczenia końcówek koagulacji, przylepna podkładka sterylna, wymiary: 5cmx5cm szt. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zakres 85.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maski do podawania leku drogą wziewną, silikonowe, konpatybilne z komorą inhalacyjną dla dzieci BABY HALER szt. 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usługi opiekuńczych, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 218 z drogą powiatową nr 1440G w miejscowości Wielka Piaśnica"
- Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2025/2026 na terenie gminy Puck w podziale na 3 części.
- Świadczenie usług schronienia osobom bezdomnym(kobietom i mężczyznom), w schronisku dla osób bezdomnych/z usługami opiekuńczymi, z możliwością całodziennego wyżywienia od 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa odzieży strażackiej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III części
- Dostawa agregatów prądotw i magazynów energii do realizacji zad. ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 na IVcz
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla komórek Blok Operacyjny, Endoskopia oraz Sterylizacja Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
- Sukcesywna dostawa jednorazowych łyżek wraz dzierżawą 34 wideolaryngoskopów dla DBO-Anestezjologia, SOR i Oddziału Klinicznego AiIT
- Dostawa materiałów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





