eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przesmykiprzebudowa drogi gminnej we wsi Dąbrowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-17

POZYCJA 41501

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przesmyki: przebudowa drogi gminnej we wsi Dąbrowa

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Przesmyki reprezentowana przez Wójta Gminy Przesmyki Andrzeja Skolimowskiego, do kontaktów: Wiesław Toczyski - kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Inwestycji, ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie, tel. 025 6412311, 6412322, fax 025 6412322, e-mail: refin-przesmyki@administracja-online.pl, www.e-bip.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej we wsi Dąbrowa. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi wewnętrznej dł. 547m na dz.geod.1101 w miejscowości Dabrowa przewiduje poszerzenie do 5,3m istniejącej nawierzchni brukowej o obecnej szerokości 4,0-5,0m chudym betonem gr. 16cm o Rm=7,5Mpa ułożonym na warstwie piasku gr 10cm po zagęszczeniu. Wyrównanie poprzeczne i podłużne istniejącej nawierzchni brukowej tłuczniem kamiennym przy załadowaniach większe bądź równe 5cm oraz masą z betonu asfaltowego przy grubości mniejszej bądź równej 5cm. Przebrukowanie miejsc zawyżonych (rozebranie istniejącej warstwy brukowej, wykop, ponowne ułożenie bruku).Ułożenie krawężnika betonowego ulicznego 15x30 wibropasowanego na ławie betonowej gr. 10cm(beton B-10) z oporem od strony południowej. Na zjazdach na posesje krawężnik powinien być obniżony (światło 2cm). Ustawienie ścieku drogowego trójkątnego od strony północnej na ławie betonowej gr. 10cm (beton o Rm=7,5Mpa). Przebudowany będzie załamany przepust śr. 40 w km 0-155 na przepust z rur betonowych zbrojonych o śr. 50 ze ściankami czołowymi. Na tym przepuście i przepuście istniejącym w km 0+458 należy zamontować kratki ściekowe przy krawężniku dla odprowadzenia wody z jezdni. Na tak wyprofilowanej podbudowie ułożona będzie nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa dolna 6cm i warstwa ścierna 4cm. Ustawione będą nowe znaki pionowe foliowane wielkości średniej zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. Oznakowanie poziome nie występuje. Nowa nawierzchnia bitumiczna powinna być na początku i na końcu trasy zlicowana z istniejącą nawierzchnią bitumiczną dróg powiatowych. Pobocza i zjazdy na posesje pozostaną gruntowe. Zamówienie obejmuje wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ, przedmiarze robót oraz w Dokumentacji projektowej dostępnej do wglądu w siedzibie zamawiającego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: gmina Przesmyki, miejscowość Dąbrowa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.10.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, w tym względzie Zamawiający żąda, aby kierownik budowy oraz kierownicy robót posiadali uprawnienia odpowiadające wymogom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu MGPiB z dnia 30-12-1994r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. Nr 8, poz. 38 z późn. zm.), c) udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace oraz gwarancji na dostarczone urządzenia (materiały) zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak na okres nie krótszy niż 3lata, d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu dokumentowane wykonaniem co najmniej 3 zamówień w okresie ostatnich 5 lat, o podobnym zakresie i wartości jednostkowej jak stanowi przedmiot zamówienia, e) posiadają potencjał finansowy zapewniający realizację zamówienia w terminie, przy założeniu że zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury, w tym względzie udokumentują posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym lub/i zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia tj. na kwotę nie mniejszą niż cena brutto wykonania zamówienia wskazana w ofercie danego Wykonawcy, f) dysponują odpowiednim sprzętem, niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. min. układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską, walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym, walce stalowe - szt.2, szczotka mechaniczna, samochód-wywrotka - szt.5, skraplarka z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza, równiarka, zagęszczarka. g) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 zł., h) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24ust. 1 i 2, i spełniają wymagania zawarte w art.22 ust 1 ustawy w dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 poz.117 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą. W celu dokonania oceny, czy wykonawca spełnia ww. warunki Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: - podpisanego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i 2 ustawy oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 ustawy - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1) - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2) - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1) - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1) - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub/i zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się przedmiotowego dokumentu oraz dokumentów o których mowa w przypisie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub upoważnionego przedstawiciela Oferenta. Dokumenty składane w języku obcym muszą byś złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.09.2005, cena - 50 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.09.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.09.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Przesmykach, ul. 11 Listopada 13, sala konferencyjna, wejście przez pok. nr 15.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.