eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrówzagospodarowanie centrum wsi Ostrów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-17

POZYCJA 41497

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostrów: zagospodarowanie centrum wsi Ostrów

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy, do kontaktów: Wojciech Popielarz, Dariusz Rokosz, Ostrów 225, 39-103 Ostrów, woj. podkarpackie, tel. 017 2235715, fax 017 2235716, e-mail: info@ostrow.gmina.pl, www.ostrow.gmina.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie centrum wsi Ostrów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w trakcie których przewiduje się wymianę elementów betonowych prefabrykowanych na nowe (wibroprasowane). Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm ułożonej na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 cm i warstwie kruszywa naturalnego gr. 10 cm. Wykonanie nawierzchni zjazdów i placów z kostki brukowej gr. 8 cm ułożonej na podsypce cementowo piaskowej gr 3 cm i warstwie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm. Poprawienie nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego. Ustawienie ławek, wiaty przystankowej, gazonów o średnicy 1.0 m. skalniaki w formie geometrycznej 2 x ćwierć kuli, oraz skalniaków 2 x półkula, kwietnika o średnicy 3,0 m z palisady typu PALO. Projektem objęto również budowę stalowej bariery ochronnej o długości 43 m., oraz wykonanie projektu organizacji i zabezpieczenia robót w czasie wykonywania robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzaniem ruchem na drogach - będącego załącznikiem do wniosku o wydanie zezwolenia na zajęcie odcinka pasa drogowego. Roboty będą wykonywane na istniejącym ciągu ruchu pieszego oraz samochodowego, wobec czego wykonywanie robót powinno w jak najmniejszym stopniu kolidować z istniejącą organizacją ruchu. Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlano-wykonawczy do wglądu u zamawiającego, przedmiar robót zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ (Książka przedmiarów). Materiały i roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z: polskimi aprobatami technicznymi, szczegółową specyfikacją techniczną będącą załącznikiem do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejscowość Ostrów/ gmina Ostrów, pow. ropczycko-sędziszowski. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.21.33.11 - Przystanki autobusowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.11 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Budowa i odnowienie chodników - 584,7 m2; Budowa i odnowienie placów asfaltowych i brukowych - 2 181,46 m2 ; budowa miejsc postojowych - 128 m2; urządzenie terenów zielonych - 152,77 m2 ; zgodnie z projektem technicznym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004r Nr. 19 poz.177 z późn.zm). Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda od wykonawców dokumentów wymienionych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r (Dz.U. z 2004r Nr. 71 poz.645). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Streszczenie informacji finansowych, wg załącznika nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.09.2005, cena - 50.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.09.2005, godzina 10:15, Sala narad w budynku Urzędu Gminy Ostrów.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt jest współfinansowany ze środków SPO Restrukturyzacja i Modernizacja Sektora Żywnościowego oraz Rozwój Obszarów Wiejskich 2004-2006. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.