Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-07
Stary Sącz: Realizacja programu wieloletniego: Pomoc państwa w zakresie dożywiania na rok 2012 - przygotowanie ciepłych jednodaniowych lub dwudaniowych posiłków dla osób uprawionych z terenu Gminy Stary Sącz
Numer ogłoszenia: 414860 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Sącz , ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 02 70, faks 18 446 02 73.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja programu wieloletniego: Pomoc państwa w zakresie dożywiania na rok 2012 - przygotowanie ciepłych jednodaniowych lub dwudaniowych posiłków dla osób uprawionych z terenu Gminy Stary Sącz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: A. Gorących posiłków jednodaniowych składających się z: a/ zupa z wkładką mięsną + pieczywo (1 bułka lub 2 kromki chleba) o obowiązującej gramaturze - zupa 350 ml, wkładka mięsna 100 gram, pieczywo 1 bułka 80 gram lub 2 kromki chleba. Posiłek ma być wzbogacony o owoc lub jogurt. b/ Mięso lub jego porcja + ziemniaki lub produkty przetworzone z ziemniaków, kasza lub ryż + surówka + sok lub kompot. Ustala się obowiązującą gramaturę posiłku: - mięso lub jego porcja 100 gram, ziemniaki - 200 gram lub produkty przetworzone z ziemniaków o właściwej gramaturze, lub kasza, ryż 200 gram, surówka lub warzywa gotowane 100 gram - sok lub kompot 200 ml. Dwa razy w tygodniu będzie dostarczana zupa z wkładką mięsną, natomiast trzy razy w tygodniu będzie dostarczane danie z mięsem, ziemniakami lub produktem przetworzonym z ziemniaków o właściwej gramaturze lub kaszą lub ryżem, sokiem lub kompotem. Za danie z mięsem, jeden raz w tygodniu posiłek mogą stanowić pierogi, naleśniki z serem, lub danie z makaronem o minimalnej gramaturze 400 gram + sok lub kompot 200 ml. Zadanie Nr I Placówka Szacunkowa ilość posiłków Szkoła Podstawowa w Moszczenicy 17 Szkoła podstawowa w Przysietnicy 44 Gimnazjum w Przysietnicy 20 Szkoła Podstawowa w Woli Kroguleckiej 7 Szkoła Podstawowa w Popowicach 30 Szkoła Podstawowa w Żeleźnikowej Wielkiej 10 RAZEM 128 Zadanie Nr II Placówka Szacunkowa ilość posiłków Szkoła Podstawowa w Gołkowicach Górnych 16 Gimnazjum w Gołkowicach Górnych 50 Gimnazjum w Starym Sączu 32 RAZEM 98 B. Pełnego obiadu: zupa - 250 ml, ziemniaki lub produkty przwetworzone z ziemniaków o odpowiedniej gramaturze lub zamiennik (ryż, kasza) - 200 gram, mięso - 100 gram, surówka - 150 gram, sok lub kompot - 200 ml Wartość kaloryczna posiłku nie może być niższa niż 1000 kcal. Zadanie Nr III Placówka Szacunkowa ilość posiłków Szkoła Podstawowa w Barcicach 54 Gimnazjum w Barcicach 34 RAZEM 88 Zadanie Nr IV Placówka Szacunkowa ilość posiłków Szkoła Podstawowa w Gaboniu 72 Szkoła Podstawowa w Skrudzinie 44 Szkoła podstawowa w Starym Sączu 66 RAZEM 182 2. Posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego. Zamawiający wymaga aby surowcowy uśredniony tzw. wsad do kotła umożliwiający wyprodukowanie gorącego posiłku o charakterze obiadu jednodaniowego lub dwudaniowego z uwzględnieniem niniejszej specyfikacji nie będzie niższy niż 3,00 zł brutto licząc w cenach hurtowych. Zamawiający nie dopuszcza aby w ciągu tygodnia /5 dni/ wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Zamawiający wymaga dostarczenia jadłospisów na dany miesiąc w ostatnim dniu miesiąca poprzedzającego. Odbiór posiłków - w godzinach umówionych z Dyrektorami Szkół. Przerwy obiadowe w szkołach: Zadanie I Szkoła Podstawowa w Moszczenicy 10.35-10.50 Szkoła Podstawowa w Przysietnicy 11.30-11.50 Gimnazjum w Przysietnicy 11.30-11.50 Szkoła Podstawowa w Popowicach 9.45-10.05 (9 OSÓB) i 10.20-10.40 (21 OSÓB) Szkoła Podstawowa w Woli Kroguleckiej 10.35-10.55 Szkoła Podstawowa w Żeleźnikowej Wielkiej 10.35-10.55 Zadanie II Szkoła Podstawowa w Gołkowicach Górnych 10.15-10.30 Gimnazjum w Gołkowicach Górnych 10.15-10.30 Gimnazjum w Starym Sączu 10.15-10.30 Zadanie III Szkoła Podstawowa w Barcicach 11.20-11.35 Gimnazjum w Barcicach 11.20-11.35 Zadanie IV Szkoła Podstawowa w Gaboniu 11.15-11.30 Szkoła Podstawowa w Skrudzinie 10.35-10.55 Szkoła Podstawowa w Starym Sączu 11.30-11.45 (33 OSOBY); 12.30-12.45 (33 OSOBY) W przypadku szkół z dwoma przerwami należy dowieźć posiłek każdorazowo na każdą z przerw. W ramach realizacji zamówienia należy zapewnić posiłek w pojemnikach porcjowanych jednorazowych w szkołach występujących w zadaniu nr I i II oraz w przypadku gdy ofertę składa firma cateringowa to również w zadaniu III i IV. Należy zapewnić również odbiór naczyń jednorazowych do utylizacji. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany. Zmiana ilości zarówno na + jak i na - nie będzie powodować zmiany ceny ani zmiany warunków umowy. 3. Wykonawca zapewnia transport posiłków. Wykonawca zapewni transport posiłków w taki sposób aby posiłki dostarczone do spożycia posiadały wymaganą przepisami prawa temperaturę (dotyczy oferty firmy cateringowej). 4. Posiłki będą przygotowywane przez wykonawcę w obiektach lub obiekcie, dla którego jest decyzja inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb żywienia dzieci oraz w przypadku oferty firmy cateringowej firma musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej oraz na transport posiłków. 5. Przygotowanie posiłków w okresie od 02.01.2012 r do 29.06.2012 r. z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od nauki w szkole i przerw w nauce w szkole..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty co oznacza, ze rozpatrywane będą oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą SIWZ. rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca przedstawi pozwolenie na prowadzenie działalności cateringowej w rozumieniu przepisów SANEPiD oraz na transport posiłków w przypadku gdy oferta dotyczy usługi cateringu. Wykonawca przygotowujący posiłki na miejscu, np. część zamówienia III i IV winien przedstawić dokument wystawiony przez SANEPiD ze zgodą na przygotowywanie i wydawanie posiłków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia. UWAGA: poprzez zamówienie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia należy rozumieć: świadczenie usługi gastronomicznej polegającej na przygotowaniu i wydawaniu posiłków w postaci zupy oraz drugiego dania dla min. tylu osób dziennie ile osób jest żywionych w danej części zamówienia określonej przez zamawiającego, średnio min. 5 razy w ciągu tygodnia przez okres min. 1 miesiąca. Zamawiający również uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w prowadzonym przez siebie lokalu gastronomicznym świadczył usługę gastronomiczną polegającą na wydawaniu posiłków w postaci zupy oraz drugiego dania dla min. tylu osób dziennie ile osób jest żywionych w danej części zamówienia określonej przez zamawiającego, średnio min. 5 razy w ciągu tygodnia przez okres min. 1 miesiąca.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy o dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców punkty 2.3, 2.4 i 2,5 sprawdzane będą łącznie (pod uwagę będzie brany łączny potencjał wykonawców składających ofertę wspólną) natomiast punkty 2.2. oraz 2.6 indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną (każdy z wykonawców obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń.) 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzania stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również przez wezwanie wykonawcy do wyjaśnienia dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stary.sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Stefana Batorego 15, 33-340 Stary Sącz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 08:45, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Stefana Batorego 15, 33-340 Stary Sącz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STARY SĄCZ
więcej: przetargi STARY SĄCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do wybranych oddziałów Przedszkola przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ciasnej oraz uczniów SP w Ciasnej z filią w Molnej"
- Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej w Kotulinie i Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Kotulinie
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 11 WE WROCŁAWIU
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia w oddziałach przedszkolnych SP Lubenia, SP Siedliska i SP Straszydle oraz dożywiania uczniów ze szkół Gminy Lubenia"
- Usługa przygotowania i dostarczania obiadów dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej w Ignacowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów i wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Skawinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.