eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › budowa budynków mieszkalnych z lokalami socjalnymi przy ulicy Wróblewskiego w Jarosławiu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-17

POZYCJA 41484

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jarosław: budowa budynków mieszkalnych z lokalami socjalnymi przy ulicy Wróblewskiego w Jarosławiu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o., do kontaktów: Janusz Kotowski, ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6244743, 6244735, fax 016 6215297, e-mail: pgkim@poczta.fm, pgkimrp@op.pl, www.pgkim.jaroslaw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynków mieszkalnych z lokalami socjalnymi przy ulicy Wróblewskiego w Jarosławiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: a) Prace przygotowawcze - przygotowanie placu budowy , zgodnie z przepisami BHP i Prawa budowlanego. b) Roboty budowlano-montażowe, w tym: - wybudowanie pod klucz budynków mieszkalnych z lokalami socjalnymi - segment nr 1A , 2A , 4A wraz z instalacjami wewnętrznymi - C.O. , sanitarna, wod-kan, elektryczna - wykonanie sieci i przyłącza wodnego - wykonanie sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - budowa dróg i chodników w części ograniczonej Zgodnie z załączonymi projektami , przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przepisami Prawa budowlanego c) Prace dodatkowe: - uzgodnienie warunków współpracy i nadzoru z Zakładem Energetycznym, Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji , Zakładem Gazownictwa, - wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach, - przygotowanie wszystkich dokumentów , określonych w przepisach aktualnych na dzień odbioru , oraz uzyskanie Pozwolenia na użytkowanie, Teren budowy jest nieuzbrojony. Kubatura budynków 1A + 2A + 4A wynosi 2 731 m szesc.; łączna ilość lokali w budynkach wynosi 13 lokali mieszkalnych o różnej wielkości; łączna powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych wynosi 582,23 m kw.; łączna całkowita powierzchnia użytkowa budynków 1A + 2A + 4A wynosi 637,98 m kw. Szczegółowe informacje są dostępne w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Warunkiem uzyskania SIWZ jest okazanie dowodu wpłaty na rachunek Zamawiającego Bank PEKAO S.A. I O/Jarosław 60 1240 2571 1111 0000 3342 2457 bądź za zaliczeniem pocztowym na podstawie pisemnej prośby przesłanej na adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Spółka z o.o. ul. Przemyska 15 , 37-500 Jarosław , e-mail pgkimrp@op.pl lub fax ( 016) 621 52 97. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jarosław, ulica Wróblewskiego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 5 000 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonawcy: 1) muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2) nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 3) muszą wykazać , że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat ( licząc wstecz od daty składania ofert ) w charakterze wykonawcy generalnego co najmniej dwóch zamówień obejmujących wybudowanie pod klucz budynków mieszkalnych wielorodzinnych , w tym przynajmniej jedno zamówienie obejmujące budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000,00 m2 i potwierdzą to dokumentami wskazującymi , że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie, 4) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 20% ceny ofertowej, 5) posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( kontraktowa i deliktowa ) na kwotę nie niższą niż 100 000 zł, 6) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. z 2003r. , Nr 207, poz. 2016 z późn. zm. ), w zakresie: - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń energetycznych, - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji gazowych Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty:: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dla spółek cywilnych również umowę spółki 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych ( dotyczy podmiotu zbiorowego ) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) Aktualna informacja z banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych ( w wysokości nie niższej niż 20% ceny ofertowej ) lub zdolność kredytową wykonawcy (w wysokości nie niższej niż 20% ceny ofertowej ) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W razie przedstawienia dokumentów , w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych , Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu poprzedzającym termin składania ofert, 9) Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej ( kontraktowej i deliktowej ) w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000 zł , 10) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (od upływu terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w całym tym okresie) w charakterze wykonawcy generalnego, zamówień obejmujących wybudowanie budynków wielorodzinnych z określeniem powierzchni użytkowej w m kw. (z zaokrągleniem do pełnych tysięcy), daty i miejsca wykonania oraz podaniem nazwy inwestora wraz z jego adresem. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie, 11) Wykaz osób posiadających wymienione w pkt III.2.1. (6) kwalifikacje. Wykaz musi zawierać: imię i nazwisko osoby, określenie rodzaju posiadanych uprawnień . Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadane przez osoby wskazane w wykazie uprawnienia. UWAGA: Do wykazów należy załączyć dokumenty potwierdzające , że wskazane w wykazach osoby są członkami właściwych izb samorządu zawodowego , o ile przynależność do właściwej izby jest wymagana przepisami prawa.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% warunki płatności - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.09.2005, cena - 50,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.09.2005, godzina 12:30, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu, ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław - pok. nr 201.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.