eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa kwartalnych przeglądów i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych 

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-08-03

Nr: NP/2020/07/0466/PB

Przedmiot zamówienia: Usługa kwartalnych przeglądów i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych 

Typ: Nieograniczony

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2020-08-03

Data wygaśnięcia: 2020-08-28

CPV:

Osoba kontaktowa: Bożena Sarnowska (ZA) bozena.sarnowska@gaz-system.pl +48 587445469

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem Zamówienia jest realizacja usługi kwartalnych przeglądów i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych oraz w przypadku usterki i/lub awarii: napraw i/lub wymiany urządzeń w obiektach Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S. A. Oddział w Gdańsku w lokalizacjach: a) Siedziba Oddziału, 80-858 Gdańsk, ul. Wałowa 47, ul. Podstoczna 10, ul. Podstoczna 11, ul. Podstoczna 15
b) Terenowa Jednostka Eksploatacji Grudziądz, 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 32
c) Terenowa Jednostka Eksploatacji i Węzeł Rozdzielczy Gazu Gustorzyn, 87-880 Brześć Kujawski, d) Stacje i Węzły Gazowe na terenie działania O/Gdańsk: 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z postanowieniami ,,Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." i stosować się do jego postanowień. ,,Kodeks Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postepowania-dla-dostawcow/. 4. Z uwagi na specyfikę przedmiotu Zamówienia oraz jego poufny charakter, dokumenty, tj.: Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ zawierają informacje podlegające ochronie prawnej jako Tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1010, 1649). 5. Udostępnienie dokumentacji Postępowania zawierającej informacje podlegające ochronie nastąpi wyłącznie tym Wykonawcom: 1) z którymi Zamawiający zawrze umowę o zachowaniu poufności dla niniejszego Postępowania (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ), przy czym umowę tę zawiera się z Wykonawcą w sytuacji, gdy w Dokumentacji Postępowania znajdują się informacje stanowiące Tajemnicę przedsiębiorstwa (w odniesieniu tylko do tych informacji). 6. W celu zawarcia umowy, o której mowa w ust. 5 , należy przesłać kompletną umowę o zachowaniu poufności drogą elektroniczną na adres wskazany w Rozdziale X ust. 2 SIWZ. 7. Na kompletną umowę o zachowaniu poufności składa się: 1) wypełniona i podpisana, w szczególności w zakresie reprezentacji w komparycji oraz osób wskazanych § 7 ust 1. pkt 2) Umowy umowa o zachowaniu poufności, wraz z zaparafowanymi wszystkimi załącznikami, 2) wypełniona lista osób, o których mowa w § 2 ust. 1 umowy o zachowaniu poufności, stanowiąca odpowiednio załącznik nr 2 do umowy o zachowaniu poufności dla niniejszego Postępowania, 3) dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące umowę w imieniu Wykonawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo). 8. Umowa o zachowaniu poufności może być: 1) podpisana cyfrowo (w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (Dz. U. UE L 257 z dnia 28.08.2014 r., dalej ,,kwalifikowany podpis elektroniczny ") i odesłana na adres wskazany w Rozdziale X ust. 2 SIWZ, 2) podpisana w formie pisemnej. W przypadku formy pisemnej Wykonawca przesyła skan umowy wraz z potwierdzeniem wysłania oryginału na adres wskazany w Rozdziale VIII SIWZ. Oryginał umowy o zachowaniu poufności należy wysłać na adres wskazany w Rozdziale I. SIWZ z dopiskiem na kopercie: ,,Umowa o zachowaniu poufności w sprawie postępowania pn.: ,,Usługa kwartalnych przeglądów i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych Numer postępowania: NP/2020/07/0466/PB" 9. Zamawiający po otrzymaniu od Wykonawcy podpisanej umowy, o której mowa w ust. 6 (skan przesłany mailem lub dokument podpisany cyfrowo), przekaże osobie/osobom wymienionym w Załączniku nr 2 do umowy o zachowaniu poufności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017r. poz. 1481 t. j., dalej jako ,,ustawa Prawo pocztowe"),część dokumentacji Postępowania oznaczonej jako Tajemnica przedsiębiorstwa. W związku z powyższym zaleca się, aby Wykonawca niezwłocznie po wszczęciu przedmiotowego Postępowania przystąpił do procesu uzyskania dostępu do dokumentacji Postępowania zawierającej informacje podlegające ochronie. Zamawiający rekomenduje opisaną w ust. 8 pkt 1) powyżej formę wymiany dokumentów. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie objętym przedmiotem Zamówienia. Wizja lokalna ma pomóc w przygotowaniu oferty. W przypadku woli odbycia wizji lokalnej należy skontaktować się z Zamawiającym za pośrednictwem Portalu Zakupowego (zgodnie z SIWZ, Rozdział X) nie później niż w terminie 5 dni przed upływem terminu składania ofert. Nieodbycie wizji lokalnej nie jest powodem odrzucenia oferty, jedynie może skutkować brakiem możliwości dochodzenia praw w przypadku przygotowania oferty i realizacji niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Wszelkie ryzyka związane z brakiem przeprowadzenia oględzin miejsca obciążają Wykonawcę. Wizja lokalna nie jest zebraniem Wykonawców, w związku z tym w czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie przyjmował pytań o wyjaśnienie SIWZ, ani udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny ofert, określonych w Sekcji Kryteria oceny ofert poniżej.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ. 2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). 4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 5. O zakończeniu postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia: 1) Wykonawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert, 2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia postępowania po upływie terminu składania ofert. 6. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust. 4 powyżej. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w Postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : 1. Termin realizacji umowy został szczegółowo opisany w SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty drogą elektroniczną w jednym z wymienionych formatów: JPG, JPEG, TIF, TIFF, PNG, PDF, zgodnej co do treści z Formularzem ,,Oferta", stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Wykonawca nie może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Warunki udziału w Projekcie : VI. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego, 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.1) prowadzą działalność gospodarczą w ramach posiadanej aktualnie koncesji wydanej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych i administracji, na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 838 z dnia 12.05.2020r. ze zm., dalej jako ,,ustawa o ochronie osób i mienia") na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia niepublicznego. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy: 3.1. w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub nadal wykonują co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu: a) usługi konserwacji Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), b) usługi konserwacji Systemów Kontroli Dostępu (SKD), c) usługi konserwacji Systemów Telewizji Przemysłowej (CCTV), o wartości co najmniej 50 000,00 złotych netto dla każdego zamówienia. W przypadku, jeżeli Wykonawca będzie powoływał się na zamówienie będące w trakcie realizacji, to wartość wykonanej części usługi na dzień składania ofert musi osiągnąć wartość co najmniej 30 000,00 złotych netto. 3.2) Dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą skierowaną do nadzoru i kontroli nad realizacją Zamówienia, która łącznie: a) jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
b) posiada aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
c) posiada i będzie posiadać aktualne Poświadczenie Bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,POUFNE" lub wyższą, w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
d) posiada uprawnienia dozorowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. 2003.89.828 w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
e) posiada nieposzlakowany i udokumentowany przebieg pracy zawodowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jako pracownik zabezpieczenia technicznego lub nadzoru. 3.3) Dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji Zamówienia, która łącznie: a) jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
b) posiada aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
c) posiada i będzie posiadać przez czas obowiązywania umowy aktualne Poświadczenie Bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,POUFNE" lub wyższą, w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
d) posiada uprawnienia eksploatacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. 2003.89.828 w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
e) posiada uprawnienie do instalowania i konserwacji systemów w klasie 3 lub wyższej (SA3 lub wyżej). f) posiada nieposzlakowany i udokumentowany przebieg pracy zawodowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jako pracownik zabezpieczenia technicznego. 3.4) Dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji Zamówienia, która łącznie: a) jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
b) posiada aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
c) posiada i będzie posiadać aktualne Poświadczenie Bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,POUFNE" lub wyższą, w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
d) posiada zaświadczenie o odbyciu szkoleń prowadzonych przez uprawnioną firmę upoważniające do obsługi, programowania i konserwacji systemów opartych o centrale alarmowe serii INTEGRA
e) posiada uprawnienia eksploatacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. 2003.89.828 w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
f) posiada nieposzlakowany i udokumentowany przebieg pracy zawodowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jako pracownik zabezpieczenia technicznego. 3.5) Dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji Zamówienia, która łącznie: a) jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
b) posiada aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
c) posiada i będzie posiadać aktualne Poświadczenie Bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,POUFNE" lub wyższą, w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
d) posiada zaświadczenie o odbyciu szkoleń prowadzonych przez uprawnioną firmę upoważniające do obsługi, programowania i konserwacji systemów opartych o centrale alarmowe serii ATS MASTER
e) posiada uprawnienia eksploatacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. 2003.89.828 w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
f) posiada nieposzlakowany i udokumentowany przebieg pracy zawodowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jako pracownik zabezpieczenia technicznego. UWAGA: Wykonawca uprawniony jest do zmiany osób wskazanych do realizacji Zamówienia na etapie składania oferty, na osoby o równorzędnych bądź wyższych kwalifikacjach. Zamawiającemu przysługuje w uzasadnionych przypadkach prawo do odmowy dopuszczenia do wykonywania czynności w ramach realizacji przedmiotu Umowy innych osób niż wskazane na etapie składania oferty. UWAGA: Zamawiający NIE WYMAGA przedłożenia kopii odpowiednich uprawnień, o których mowa w rozdziale VI ust.1 pkt 3) ppkt 3.2)-3.5) SIWZ na etapie składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przed podpisaniem umowy wykaz osób wraz z kopiami posiadanych uprawnień potwierdzające złożone oświadczenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontrolowania ważności posiadanych uprawnień na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.6) Dysponuje Świadectwem Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia, wydanym przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, co najmniej o klauzuli ,,POUFNE", o którym mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych. Uwaga I : Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w ust. 3) pkt 3.1)-3.6), powyżej nie może polegać na zasobach innych podmiotów. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty lub przedstawionych w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1 pkt 1), 2) i pkt 3) musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast warunki określone w ust. 1pkt 4) może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. 4. Wykonawca nie może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. VII. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać: 1) Wypełniony formularz ,,OFERTA" (zgodny z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ). 2) Dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Wykonawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo). 3) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunek określony w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) ppkt 3.1) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: - przedmiot zamówienia, - wartość zrealizowanego zadania/realizowanego nadal - terminy realizacji, tj. rozpoczęcie (dd/mm/rrrr) i zakończenie (dd/mm/rrrr), - podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane, oraz załączyć dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie. Do każdego zamówienia należy załączyć dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż dowodami, o których mowa powyżej są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa w lit a). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w ww. wykazie zostały wcześniej wykonane lub są wykonywane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 4) Oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami przewidzianymi do realizacji zadania, posiadającymi uprawnienia opisane w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 3) ppkt. 3.2) -3.5)SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do Specyfikacji). UWAGA: Wykonawca uprawniony jest do zmiany osób wskazanych do realizacji Zamówienia na etapie składania oferty, na osoby o równorzędnych bądź wyższych kwalifikacjach. Zamawiającemu przysługuje w uzasadnionych przypadkach prawo do odmowy dopuszczenia do wykonywania czynności w ramach realizacji przedmiotu Umowy innych osób niż wskazane na etapie składania oferty. 5) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia, wydanego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, o klauzuli ,,POUFNE" o którym mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych. Uwaga: Posiadanie Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej ,,POUFNE" jest niezbędne do realizacji umowy przez cały okres jej obowiązywania a nie tylko do spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 6) kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, koncesji wydanej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych i administracji na podstawie przepisów ustawy o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. 3. Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) SIWZ nie może polegać na zasobach innych podmiotów. 4. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków lub wymagań na dzień przedłożonego oświadczenia lub dokumentu. 5. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. 6. Jeżeli w Postępowaniu oferty zostaną złożone przez więcej niż jednego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania badania i oceny oferty tylko tego Wykonawcy, którego oferta po wstępnej ocenie będzie najkorzystniejsza. W takiej sytuacji oferty złożone przez pozostałych Wykonawców, Zamawiający pozostawi bez badania i oceny. 7. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty związane z postępowaniem w formie elektronicznej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : termin realizacji zostałopisany w SIWZ i Wzorze Umowy
Miejsce realizacji zamówienia : Obszar działania Zamawiającego
Termin składania ofert : 2020-08-28
Miejsce składania ofert : Oferty składać należy w formie elektronicznej, za pośrednictwem Portalu Zakupowego - https://zakupy.gaz-system.pl
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.