eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinWykonanie usługi p.n.Kompleksowe świadczenie usług wywozu stałych odpadów komunalnych z gminnych nieruchomości oraz obiektów



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Świebodzin: Wykonanie usługi p.n.: Kompleksowe świadczenie usług wywozu stałych odpadów komunalnych z gminnych nieruchomości oraz obiektów
Numer ogłoszenia: 414546 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 4750918.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi p.n.: Kompleksowe świadczenie usług wywozu stałych odpadów komunalnych z gminnych nieruchomości oraz obiektów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi p.n.: Kompleksowe świadczenie usług wywozu stałych odpadów komunalnych z gminnych nieruchomości oraz obiektów, polegającej na: 1. Dostarczeniu i wywozie pojemników będących własnością Wykonawcy usytuowanych w n/w miejscach: 1) Urząd Miejski w Świebodzinie, przy ul. Rynkowej 2: - 4 pojemniki o poj. 0,12 m3 każdy 2) Na cmentarzach wiejskich: - w miejscowości Borów - 1 pojemnik o poj. 5 m3 - w miejscowości Jeziory - 1 pojemnik o poj. 5 m3 - w miejscowości Jordanowo - 1 pojemnik o poj. 10 m3 - w miejscowości Lubinicko - 1 pojemnik o poj. 5 m3 - w miejscowości Rusinów - 2 pojemniki o poj. 1,1 m3 każdy - w miejscowości Chociule - 1 pojemnik o poj. 5 m3 3) Przy świetlicach wiejskich - po 1 pojemniku o poj. 1,1 m3 w n/w miejscowościach: - Borów - Jeziory - Jordanowo - Lubinicko - Kupienino - Rozłogi - Rusinów - Rzeczyca - Wilkowo - Ługów - Glińsk - Grodziszcze - Raków - Rosin - Rudgerzowice - Nowy Dworek - Lubogóra 4) Na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie - 11 pojemników otwartych o poj. 10 m3 każdy. 5) Przy Centrum Profilaktyki i Uzależnień, ul. Bramkowa 2 w Świebodzinie - 1 pojemnik o poj. 1,1 m3. 6) Przy magazynie OC w Świebodzinie, ul. Łużycka 14 - 1 pojemnik o poj. 0,12 m3. 7) Przy garażach na Osiedlu Widok - 1 pojemnik o poj. 5 m3 - nr działki 218/10 w I obrębie Świebodzina. 8) Na wyrobisku koło Wieży Bismarcka - 1 pojemnik o poj. 10 m3 - nr działki 21 w I obrębie Świebodzina. 9) Przy n/w budynkach komunalnych Gminy Świebodzin, należy dostosować pojemniki do ilości osób zamieszkujących oraz w taki sposób, aby był do nich dogodny dojazd: - ul. 1 Maja 15 - 11 osób - ul. J.Piłsudskiego 42 - 5 osób - ul. Gen. Sikorskiego 6 - 10 osób - ul. Gen. Sikorskiego 30 - 17 osób - ul. Generała Świerczewskiego 11 - 6 osób - ul. Młyńska 8 - 3 osoby - Plac Wolności 20 - 2 osoby - Plac Wolności 21 - 4 osoby 1.1. Pojemniki Wykonawca dostarczy na miejsce przeznaczenia na własny koszt. 1.2. Ustawienie we wskazane przez Zamawiającego miejsca odpowiedniej ilości i typu pojemników (mogą być używane, ale estetyczne i w należytym stanie) oraz utrzymanie ich w stanie sprawności technicznej w okresie trwania zamówienia oraz okresowej ustalonej odrębnymi przepisami dezynfekcji pojemników. 1.3. Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z następujących jednostek organizacyjnych Gminy Świebodzin: - Urzędu Miejskiego, - cmentarzy wiejskich, - Cmentarza Komunalnego w Świebodzinie, - świetlic wiejskich, - Centrum Profilaktyki i Uzależnień, - magazynu OC, - wyrobiska koło Wieży Bismarcka na zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego, jednak krotność wywozu nie częściej niż jak określono w załączniku nr 1a do SIWZ. Każdorazowe opróżnienie i wywóz winno być potwierdzone pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego. 1.4. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu odpadów komunalnych w terminie 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego przedstawiciela Zamawiającego. 1.5. Opróżnienie i wywóz odpadów komunalnych z budynków komunalnych oraz garaży na Os. Widok zgodnie z harmonogramem miesięcznym z częstotliwością określoną w załączniku nr 1a do SIWZ. 1.6. Opróżnienie i wywóz odpadów komunalnych przy pomocy własnych środków transportu, zachowując wszystkie wymogi higieniczno-sanitarne obowiązujące w tym zakresie. 1.7. Wykonawca zapewni uprzątnięcie terenu w zasiekach i miejscach przeznaczonych na ustawienie pojemników w dniu wywozu oraz na telefoniczne zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego. 1.8. Pokrycia kosztów napraw, konserwacji pojemników w razie uszkodzenia oraz kosztów zakupu nowych pojemników w przypadku całkowitego zniszczenia, po aktualnej cenie rynkowej, pokrycia kosztów zakupu nowych pojemników lub jego części składowych, w przypadku kradzieży całego pojemnika lub jego części. Ryzyko utraty, uszkodzenia, zniszczenia pojemników obciąża Wykonawcę usług. 2. Prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 SIWZ, zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. 185, poz. 1243 z późn. zm.), Podmiot prowadzący działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych jest obowiązany do selektywnego odbierania odpadów oraz ograniczania ilości odpadów ulegających biodegradacji kierowanych do składowania. 2.1. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązuje się do: 2.1.1. Dostarczenia pojemników o pojemności 1,5 m3 do selektywnego gromadzenia odpadów z zapewnieniem odbioru odpadów: - szkło białe - typ kontenerowy kolor biały - szkło kolorowe - typ kontenerowy kolor zielony - makulatura - typ kontenerowy kolor niebieski - plastik - typ kontenerowy kolor żółty z niżej wymienionych miejsc określonych przedmiotem zamówienia: 1) Dla budynków komunalnych zlokalizowanych przy następujących ulicach: - ul. Bramkowej 2 - ul. 1 Maja 15 - ul. J. Piłsudskiego 42 - ul. Gen. Sikorskiego 6 - ul. Gen. Sikorskiego 30 - ul. Generała Świerczewskiego 11 - ul. Młyńskiej 8 - Placu Wolności 20 - Placu Wolności 21 wyznacza się następujące punkty selektywnej zbiórki odpadów: - parking przy ul. Szpitalnej - ul. Żaków przy blokach nr 4, 6, 8 - parking koło sklepu NETTO - róg ul. Łąki Zamkowe i ul. Słowackiego - teren przy szalecie miejskim na Placu Wolności. Łącznie 5 szt. kompletów pojemników. 2.1.1.1. Pojemniki wykonane winny być z tworzywa sztucznego np. polietylenu, odporne na uszkodzenia mechaniczne i zróżnicowane warunki atmosferyczne. Pojemniki nie muszą być nowe, ale estetyczne, zachowujące obowiązującą kolorystykę. 2.1.1.2. Zapewnienia opróżniania pojemników do selektywnej zbiorki z częstotliwością zabezpieczającą przed przepełnieniem, ale nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu i należytym ich utrzymaniu oraz okresowej ustalonej odrębnymi przepisami dezynfekcji pojemników. 2.1.1.3. Pokrycia kosztów napraw, konserwacji pojemników w razie uszkodzenia oraz kosztów zakupu nowych pojemników w przypadku całkowitego zniszczenia, pokrycia kosztów zakupu nowych pojemników lub jego części składowych, w przypadku kradzieży całego pojemnika lub jego części. 2.1.1.4. Pojemniki służące do wykonania w/w usługi powinny być jednolitego kształtu oraz oznakowane nazwą odpadów w nim składowanych oraz powinny zawierać LOGO i adres Wykonawcy. 2.1.2. Dostarczenia po 1 komplecie worków polietylenowych do selektywnego gromadzenia odpadów z zapewnieniem odbioru odpadów, oznaczonych nadrukiem: - szkło białe - 1 worek o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 0,065 mm - szkło kolorowe - 1 worek o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 0,065 mm - papier - 1 worek o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 0,045 mm - tworzywa sztuczne - 1 worek o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 0,045 mm z niżej wymienionych miejsc przy świetlicach wiejskich w m.: - Borów - Jeziory - Jordanowo - Lubinicko - Kupienino - Rozłogi - Rusinów - Rzeczyca - Wilkowo - Ługów - Glińsk - Grodziszcze - Raków - Rosin - Rudgerzowice - Nowy Dworek - Lubogóra Łącznie 17 kpl. worków do selektywnej zbiórki odpadów. 2.1.2.1. Odbiór worków do selektywnej zbiórki odpadów z świetlic wiejskich 1 raz na kwartał. Po odbiorze worków, zapewnienie ustawienia nowego kompletu worków. 2.1.2.2. Przekazanie informacji w terminie 14 dni poprzedzających dzień w którym nastąpi odbiór selektywnej zbiórki odpadów z terenu świetlic wiejskich. 2.1.3. Segregacji, magazynowania surowców wtórnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w miejscu wskazanym przez Wykonawcę i ich zbycie. 2.1.4. Propagowania selektywnej zbiórki odpadów wśród mieszkańców Gminy w porozumieniu z Urzędem Miejskim i organizacjami proekologicznymi. 2.1.5. Uprzątnięcia terenu w zasiekach i miejscach przeznaczonych na ustawienie pojemników w dniach wywozu odpadów oraz na telefoniczne zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie obejmujące działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych, zgodnie z wymaganiami określonymi w Zarządzeniu Burmistrza Świebodzina nr 645/B/06/A z dnia 07.08.2006 r.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym, co najmniej: - 1 samochodem ciężarowym z zabudową bramową, - 1 śmieciarką bezpylną skrzyniową z przednim załadunkiem do opróżniania kontenerów, - 1 hakowcem z systemem HDS do selektywnej zbiórki, - 1 samochodem do przewozu kontenerów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość co najmniej 80 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzona kopia (w przypadku jego składania)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w Rozdziale XXVI. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 49.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.