eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWynajem jednej koparki podsiębiernej gąsienicowej o pojemności łyżki od 1,2 m3 do 1,5 m3, jednej koparki samojezdnej gąsienicowej z chwytakiem o pojemności min. 1 m3 oraz czterech samochodów ciężarowych 6 x 6 typu wywrotka o ładowności ok. 10 t wraz z ope

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Warszawa: Wynajem jednej koparki podsiębiernej gąsienicowej o pojemności łyżki od 1,2 m3 do 1,5 m3, jednej koparki samojezdnej gąsienicowej z chwytakiem o pojemności min. 1 m3 oraz czterech samochodów ciężarowych 6 x 6 typu wywrotka o ładowności ok. 10 t wraz z operatorami, kierowcami i pełnym serwisem włącznie z paliwem.
Numer ogłoszenia: 414426 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, faks 022 8882048 lub 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem jednej koparki podsiębiernej gąsienicowej o pojemności łyżki od 1,2 m3 do 1,5 m3, jednej koparki samojezdnej gąsienicowej z chwytakiem o pojemności min. 1 m3 oraz czterech samochodów ciężarowych 6 x 6 typu wywrotka o ładowności ok. 10 t wraz z operatorami, kierowcami i pełnym serwisem włącznie z paliwem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem jednej koparki podsiębiernej gąsienicowej o pojemności łyżki od 1,2 m3 do 1,5 m3, jednej koparki samojezdnej gąsienicowej z chwytakiem o pojemności min. 1 m3 oraz czterech samochodów ciężarowych 6 x 6 typu wywrotka o ładowności ok. 10 t wraz z operatorami, kierowcami i pełnym serwisem włącznie z paliwem, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej 798.691,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7.820,16 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset dwadzieścia złotych 16/100)., w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2)Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3)W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. 2) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 4)Wykonawca musi spełniać wymagania określone w SIWZ. 5)Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 6)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia: A.minimum jedną koparką podsiębierną gąsienicową o pojemności łyżki od 1,2 m3 do 1,5 m3, jedną koparką samojezdną gąsienicową z chwytakiem o pojemności min.1 m3 oraz minimum czterema samochodami ciężarowymi 6 x 6 typu wywrotka o ładowności ok. 10 t 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem kadrowym zapewniającym wykonanie zamówienia: A. dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. Wykonawca musi dysponować osobami doświadczonymi w pracy na składowisku odpadów zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w ilości minimum 4 operatorów koparki i minimum 8 kierowców samochodów ciężarowych 8)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 9)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji usług wartościowo i rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie umów zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał minimum 1 usługę na wynajem jednej koparki podsiębiernej gąsienicowej o pojemności łyżki od 1,2 m3 do 1,5 m3, jednej koparki samojezdnej gąsienicowej z chwytakiem o pojemności min. 1 m3 oraz czterech samochodów ciężarowych 6 x 6 typu wywrotka o ładowności ok. 10 t wraz z operatorami, kierowcami i pełnym serwisem włącznie z paliwem o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN netto rocznie. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które poświadczają (lub nie poświadczają) spełnienie warunków udziału w postępowaniu postawionych powyżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył: 1)Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 2)Dokumenty zawarte w § 1.1 ust. 2, 3, 4 i 5 Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 4)Wykaz osób doświadczonych w pracy na wysypisku, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia oraz informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające uprawnienia operatorów koparki i kierowców samochodów ciężarowych odnosiły się wprost do osób wymienionych w wykazie i aby potwierdzały one ich kwalifikacje zawodowe. 5)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 6)Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zlecających usługę wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonane. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług odnosiły się wprost do usług wymienionych w wykazie i aby potwierdzały one wywiązanie się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z zawartej umowy. (Oświadczenie potwierdzające spełnienie posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl/index/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie dokumentu wydrukowanego w siedzibie Zamawiającego pok. 11: wpłata 30 zł na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019 (przed pobraniem SIWZ) lub gotówką w kasie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa - Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa będzie realizowana w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zlecenie częściowe (rejestr pracy sprzętu), w którym upoważniony przedstawiciel Zamawiającego określi z wyprzedzeniem poprzez wpis godzinę rozpoczęcia pracy, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel. Informacja o wysokości tych środków zostanie przekazana Wykonawcom podczas otwarcia ofert. W przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy (na warunkach zaproponowanych w ofercie najkorzystniejszej) do chwili, gdy przyznane środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie na kwotę 400.000,00 zł i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia na zasadach prawa opcji..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.