Ogłoszenie z dnia 2010-02-25
Lublin: DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO ORAZ INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH - 8 zadań.
Numer ogłoszenia: 41427 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego , ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, faks 081 740 39 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO ORAZ INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH - 8 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO ORAZ INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH - 8 zadań: zadanie nr 1 - Dostawa zestawów do punkcji jam ciała, zadanie nr 2 - Dostawa preparatu do usuwania substancji organicznych z instrumentów medycznych, zadanie nr 3 - Dostawa narzędzi do elektrochirurgii, zadanie nr 4 - Dostawa narzędzi do histeroskopu, zadanie nr 5 - Dostawa narzędzi i akcesoriów wielorazowego użytku do laparoskopii, zadanie nr 6 - Dostawa narzędzi i akcesoriów jednorazowego użytku do laparoskopii, zadanie nr 7 - Dostawa siatki chirurgicznej z możliwością stosowania bezpośrednio na jelita, zadanie nr 8 - Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego wcześniaków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.10.00-6, 33.14.16.26-4, 33.63.16.00-8, 33.14.00.00-3, 33.69.22.10-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia, oraz aktualną koncesję/zezwolenie GIF na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu celnego/ składu konsygnacyjnego na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.1. a ), w zakresie zad. nr 2,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- ulotek lub fragmentów katalogów, folderów lub materiałów informacyjnych. lub innych form opisu oferowanego przedmiotu zamówienia przedstawiających charakterystykę oferowanego przedmiotu zamówienia ( dla zadań nr: 3,4,5,6 ), - ulotek lub fragmentów katalogów, folderów lub materiałów informacyjnych. lub innych form opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, np. cechy, numery i rozmiary każdego z proponowanych w ofercie asortymentów (pozycji), potwierdzające wymagania zamawiającego określone dla zadań nr: 1, 7. - aktualnego tekstu etykiet wraz z instrukcją użytkowania, w zakresie zad. nr 2, - prospektów lub ulotek lub innych materiałów informacyjnych o preparacie, w zakresie zad. nr 2, - kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej, w zakresie zad. nr 2,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT na produkty - jest to okoliczność uprawniająca Dostawcę do wystąpienia do Odbiorcy z projektem aneksu do umowy, wprowadzającego zmianę zaproponowanej w ofercie ceny o procent zmiany podatku VAT, b) zmiany nazwy lub producenta dostarczonego sprzętu medycznego jednorazowego użytku jeśli na skutek zaprzestania produkcji lub wstrzymania produkcji nie jest możliwe dostarczenie sprzętu medycznego jednorazowego użytku określonego w ofercie pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry nie gorsze niż produkt wskazany w ofercie Wykonawcy. Ponadto dopuszcza się możliwość zmiany umowy w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia w zakresie jak wyżej. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen przedmiotu zamówienia. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, kod 20-089 Lublin, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pok. Nr 12A ( (w budynku administracyjnym ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria SPSzW (w budynku administracyjnym pokój nr 27) lub drogą pocztową (na własne ryzyko - oferta w sposób fizyczny musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.04.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do punkcji jam ciała.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.26-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Dostawa preparatu do usuwania substancji organicznych z instrumentów medycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi do elektrochirurgii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi do histeroskopu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi i akcesoriów wielorazowego użytku do laparoskopii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi i akcesoriów jednorazowego użytku do laparoskopii,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatki chirurgicznej z możliwością stosowania bezpośrednio na jelita,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego wcześniaków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie 327 operatów szacunkowych, w tym: 80 lokali mieszkalnych, 3 lokali użytkowych, 3 garaży, 160 nieruchomości gruntowych, 80 określających wartość ograniczonego prawa rzeczowego oraz ...
- Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych do Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu spotkań edukacyjnych dla przedstawicieli gmin z terenu województwa lubelskiego w zakresie rewitalizacji w ramach 7 modułów tematycznych
- Modernizacja akustyczna studia nagrań -Laboratorium Dźwięku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi odbioru odpadów w roku 2026 z obiektów LUW w Zamościu
- Dostawa akcesoriów komputerowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych
- Dostawa wyrobów medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





