eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinDostawa urządzeń multimedialnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Świdwin: Dostawa urządzeń multimedialnych
Numer ogłoszenia: 41421 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń multimedialnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych w ilości nie przekraczającej wartości zawartych w poniższej specyfikacji: 1. tablicy interaktywna -szt.2 a) przekątna minimum 85 ( format 4 : 3 ), b ) powierzchnia tablicy w 100% odporna na uszkodzenia, c ) sposób obsługi- dwa elektroniczne pióra, możliwość pisania jednocześnie przez dwie osoby d ) port połączeniowy - USB-RS, e ) prędkość kursora-minimum 120 cali nasekundę, f ) waga tablicy max 17 kg, g ) system operacyjny kompatybilny z systemem operacyjnym Zamawiającego Microsoft Windows XP,Vista,Windows7, h ) technologia- elektromagnetyczna pasywna i ) 2 pisaki elektroniczne, 1 szt. elektroniczny wskaźnik teleskopowy, kabel łączący z komputerem o długości min.10 mb, uchwyt na pisaki, oprogramowanie, instrukcja obsługi w języku polskim j) 1 szt. interaktywne pióro Inote k) oprogramowanie i sterowniki - Instrukcja obsługi producenta po polsku. l) Gwarancja 60 miesięcy. Przedmiot dostawy posiada odpowiednie atesty lub certyfikaty. 2. projektor multimedialny - szt.3 a ) Kontrast nie mniejszy niż 2000:1 b ) Rozdzielczość XGA-minimum 1024x768, c ) Jasność min. 2500 ANSI Lumenów, d ) proporcje obrazu 4:3 natywne, 16:9 kompatybilne, e) waga nie więcej niż 2,5 kg, f ) poziom szumu - nie więcej niż 34 dB, g ) żywotność lampy minimum 3000 h w trybie normalnym, 4000 godzin w trybie ekonomicznym, h) pobór mocy od 200 do 250W Max., i ) kompatybilność z komputerem, HDT, j) Załączone akcesoria: 1.osłona obiektywu, 2.uchwyt do instalacji pod sufitem - kpl.-1, 3. Kabel VGA nie mniej niż 15 m, 4. Kabel zasilający, k) gwarancja na projektor i na Lampe do projektora 3 lata. 3. Rzutnik pisma-sztuk 2 a ) rodzaj- przenośny, b ) strumień świetlny: minimum 2500 ANSI lumen, c) zmieniacz żarówki -tak, żarówka 400W/240V, d ) regulator kolorów- nie, e ) wymiar obrazu minimum 1 x 1 m> 3 x 3 m, f ) akcesoria: walizka do przenoszenia, g ) gwarancja minimum 24 miesiące. 4. Aparat fotograficzny cyfrowy -sztuk 1 a ) wyświetlacz min. 3 calowy, b ) stabilizator obrazu, c ) rozdzielczość minimum 12.1 Mpix. d ) Zoom optyczny - min. 12-krotny, e ) Gwarancja 24 miesiące. 5. Zestaw nagłaśniający- 1kpl W skład zestawu wchodzą: mikser stereo z końcówką mocy i efektem digital delay, dwa 2-drożne zestawy głośnikowe oraz dodatkowe akcesoria. Elementy systemu można składać w jedną skrzynię na kółkach. a) minimum 4 kanały wejściowe mono, symetryczne: mikrofonowe (XLR) i liniowe (6.3mm) b) 2 wejścia liniowe stereo, złącze RCA lub 6.3mm c) Każde wejście z regulatorem poziomu, 3-punktowym korektorem i regulatorem panoramy d) Regulacja efektu dla każdego wejścia e) Dodatkowe wejście i wyjście Aux f) Master insert g) Kanał główny z 10-punktowym korektorem graficznym h) Wyjście na monitor odsłuchowy i rejestrator i) Ochrona przed zwarciem i przegrzaniem j) 2 zewnętrzne zestawy głośnikowe, 200WMAX, w każdym 4 x głośnik 16.5cm (6?), system bass-reflex, gniazda na statywy k) W komplecie: minimum 2 x mikrofon dynamiczny, 2 x 5m kabel mikrofonowy, 2 x 6m kabel głośnikowy, statywy z pokrowcem l) końcówka mocy miksera minimum 2 x 150W RMS m) gwarancja min. 24 miesięcy. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty rysunki, zdjęcia oraz certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami UE do każdego rodzaju dostawy, potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do stosowania w placówkach oświatowych oraz być objęte 24 miesięczną gwarancją z wyłączeniem tablic interaktywnych, które są objęte 60 miesięczną gwarancją oraz projektorów multimedialnych z 3 letnią gwarancją. Wymagane dokumenty dostarcza Wykonawca napisane w języku polskim. W cenie zawrzeć należy: a) transport do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego, ul. Kościuszki 28, 78-300 Świdwin, b) wniesienie, montaż i uruchomienie urządzeń - w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na dostawę urządzeń multimedialnych jeżeli pozyska dodatkowe środki finansowe na zakup pomocy dydaktycznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, minimum jedną dostawę urządzeń multimedialnych, o wartości nie mniejszej niż 20 000 złotych netto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego u. Kościuszki 28 78-300 Świdwin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego u. Kościuszki 28 78-300 Świdwin Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup urządzeń multimedialnych jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Tytuł projektu: DOBRA EDUKACJA - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ II Nr projektu POKL_1_9.1.2_14K-1_09..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.