Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-24
Białystok: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi z podziałem na 6 Części
Numer ogłoszenia: 41418 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku , ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6645800, faks 085 6513783.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi z podziałem na 6 Części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi z podziałem na 6 części: Część 1. Nadzór nad wykonaniem zabezpieczenia ruchu manewrowego żeglugi śródlądowej w obszarze basenu portowego przy pochylni kładki dla pieszych na drodze krajowej nr 8 nad ul. 29 Listopada w Augustowie Część 2. Nadzór nad Przebudową mostu przez rz. Turówka w m. Żarnowo, DK 16 Część 3. Nadzór nad Przebudową mostu przez cbn w m. Wysokie na drodze krajowej nr 8 Część 4. Nadzór nad Przebudową kładki dla pieszych przez Kanał Augustowski w pasie drogowym DK nr 8 w km 733+361 w m. Augustów Część 5. Nadzór nad remontem mostu - usunięcie usterek na moście przez rz. Ełk w m. Grajewo (JNI 01180003) w ciągu drogi krajowej nr 61, km 218+631 - roboty odtworzeniowe Część 6. Nadzór nad Renowacją powłoki antykorozyjnej konstrukcji stalowej mostu przez rz. Narew w m. Ryboły na drodze krajowej Nr 19 w km 90+718.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium odpowiednio dla każdej Części w wysokości: Część 1 - 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset i 00/100). Część 2 - 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset i 00/100). Część 3 - 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset i 00/100). Część 4 - 300,00 PLN (słownie złotych: trzysta i 00/100). Część 5 - 250,00 PLN (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt i 00/100). Część 6 - 600,00 PLN (słownie złotych: sześćset i 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania: Część 1 , Część 4 i Część 5 Inspektor nadzoru - 1 osoba Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby: pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności mostowej lub kierownika budowy lub kierownika robót mostowych na 1 budowie lub przebudowie obiektu mostowego na drodze klasy min. G. Część 2 i Część 3 Kierownik Zespołu Nadzoru - Inspektor nadzoru robot mostowych - 1 osoba Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby: pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności mostowej lub kierownika budowy lub kierownika robót mostowych na 1 budowie lub przebudowie obiektu mostowego na drodze klasy min. G. Inspektor nadzoru robót drogowych - 1 osoba Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby: pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności drogowej lub kierownika budowy lub kierownika robót na zadaniu polegającym na budowie, lub przebudowie drogi klasy min. G. Część 6 Inspektor nadzoru - 1 osoba Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby: pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności mostowej lub kierownika budowy lub kierownika robót mostowych na 1 budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu mostowego z zakresem robót obejmującym wykonanie lub renowację powłok antykorozyjnych konstrukcji stalowej obiektu mostowego o powierzchni renowacji konstrukcji stalowej min. 2000 m2 na drogach klasy min. G lub pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności mostowej lub kierownika budowy lub kierownika robót mostowych przy wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej 1 obiektu mostowego o powierzchni renowacji konstrukcji stalowej min. 2000 m2 na drogach klasy min. G
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie to powinno zawierać informacje dotyczące: A. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; B. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; C. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; D. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres sporządzenia raportu końcowego - 5
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany i warunki zmian postanowień umowy zostały określone w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zwycięstwa 2, pokój 214 - wersja papierowa po złożeniu wniosku i pokryciu opłat jej druku i przekazania, lub na stronie internetowej Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 11:50, miejsce: GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, Punkt Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Część 1 - Okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny wynoszący 60 miesięcy. Planowany okres realizacji robót 03.2016- do 05.2016 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót -03.2016 do 06.2016 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 06.2016-06.2021 r. ( 60 miesięcy). Część 2 - okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny wynoszący 60 lub 72 miesiące. Planowany okres realizacji robót 04.2016- do 09.2016 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót -04.2016 do 09.2016 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót (około 1 miesiąc) -okres gwarancyjny - 10.2016-10.2021 r. (60 miesięcy) lub do 10.2022 r. (72 miesiące) w zależności od oferty wybranego Wykonawcy robót. Część 3 - okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny wynoszący 60 lub 72 miesiące. Planowany okres realizacji robót 04.2016- do 09.2016 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót -04.2016 do 09.2016 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót (około 1 miesiąc) -okres gwarancyjny - 10.2016-10.2021 r. (60 miesięcy) lub do 10.2022 r. (72 miesiące) w zależności od oferty wybranego Wykonawcy robót. Część 4 - Okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny wynoszący 60 lub 72 miesiące. Planowany okres realizacji robót 03.2016- do 06.2016 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót -03.2016 do 06.2016 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 06.2016-06.2021 r. ( 60 miesięcy) lub do 06.2022 r. (72 miesiące) w zależności od oferty wybranego Wykonawcy robót. Część 5 - okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny wynoszący 60 lub 72 miesiące. Planowany okres realizacji robót 03.2016- do 06.2016 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót -03.2016 do 06.2016 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót (około 1 miesiąc) -okres gwarancyjny - 07.2016-07.2021 r. (60 miesięcy) lub do 07.2022 r. (72 miesiące) w zależności od oferty wybranego Wykonawcy robót. Część 6 - okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny wynoszący 60 lub 72 miesiące. Planowany okres realizacji robót 03.2016 - do 09.2016 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót -03.2016 do 10.2016 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 09.2016-09.2021 r. ( 60 miesięcy) lub do 09.2022 r. (72 miesiące) w zależności od oferty wybranego Wykonawcy robót..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór nad wykonaniem zabezpieczenia ruchu manewrowego żeglugi śródlądowej w obszarze basenu portowego przy pochylni kładki dla pieszych na drodze krajowej nr 8 nad ul. 29 Listopada w Augustowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad wykonaniem zabezpieczenia ruchu manewrowego żeglugi śródlądowej w obszarze basenu portowego przy pochylni kładki dla pieszych na drodze krajowej nr 8 nad ul. 29 Listopada w Augustowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 65.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres sporządzania raportu końcowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór nad Przebudową mostu przez rz. Turówka w m. Żarnowo, DK 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad Przebudową mostu przez rz. Turówka w m. Żarnowo, DK 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 79.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres sporządzenia raportu końcowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór nad Przebudową mostu przez cbn w m. Wysokie na drodze krajowej nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad Przebudową mostu przez cbn w m. Wysokie na drodze krajowej nr 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 79.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres sporządzenia raportu końcowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nadzór nad Przebudową kładki dla pieszych przez Kanał Augustowski w pasie drogowym DK nr 8 w km 733+361 w m. Augustów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad Przebudową kładki dla pieszych przez Kanał Augustowski w pasie drogowym DK nr 8 w km 733+361 w m. Augustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 77.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres sporządzenia raportu końcowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nadzór nad remontem mostu - usunięcie usterek na moście przez rz. Ełk w m. Grajewo (JNI 01180003) w ciągu drogi krajowej nr 61, km 218+631 - roboty odtworzeniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad remontem mostu - usunięcie usterek na moście przez rz. Ełk w m. Grajewo (JNI 01180003) w ciągu drogi krajowej nr 61, km 218+631 - roboty odtworzeniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 77.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres sporządzenia raportu końcowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nadzór nad Renowacją powłoki antykorozyjnej konstrukcji stalowej mostu przez rz. Narew w m. Ryboły na drodze krajowej Nr 19 w km 90+718.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad Renowacją powłoki antykorozyjnej konstrukcji stalowej mostu przez rz. Narew w m. Ryboły na drodze krajowej Nr 19 w km 90+718.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 81.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres sporządzenia raportu końcowego - 5
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





