eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Łódź: Zakup sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 414106 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi , Aleja Kościuszki 107/109, 90-928 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6640747, faks 042 6640749.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KOMPUTER Procesor Procesor powinien osiągać w teście wydajności SYSMark2007 Preview - Productivity wynik min 189pkt oraz SYSMark2007 Preview - Rating wynik min. 212pkt wg wyników opublikowanych na stronie: http:www.bapco.com/support/fdrs/SYSmark2007web.html Chipset Rekomendowany przez producenta procesora Pamięć Min. 4GB (1x4GB) możliwość rozbudowy do min 16GB Płyta główna Producenta komputera z niezamazywaną informacją w BIOS zawierającą nazwę oraz nr seryjny komputera, Wyposażona w złącza: mini PCI Express lub PCI Express Dysk twardy Min. 320GB 7200rpm Obudowa Obudowa typu slim, metalowa, umożliwiająca pracę w pionie jak i w poziomie. Obudowa musi umożliwiać serwisowanie komputera bez użycia narzędzi. Wbudowany czujnik otwarcia obudowy, oczko w obudowie umożliwiające zamontowanie kłódki zamykającej obudowę Karta graficzna Zintegrowana, obsługująca standardy Direct X 10.1, Pixel Shader 4.1, Open GL 3.0 złącza Display Port, VGA Karta muzyczna Zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition (HD) Audio Karta sieciowa Zintegrowana 10/100/1000, WakeOnLan. Napęd optyczny, czytniki DVD-RW Zintegrowane złącza wyprowadzone na zewnątrz obudowy 2 x PS/2 10 x USB 2.0 (w tym 4 z przodu obudowy), 1 x RJ45, 1 x wejście audio 1 x wyjście audio, 1 x wejście mikrofonowe Klawiatura Klawiatura typu Windows pełnowymiarowa, układ typu QWERTY US, przewodowa podłączana przez port USB Mysz Przewodowa optyczna dwu przyciskowa mysz z rolką podłączana do portu USB Zasilacz Zasilacz zewnętrzny max.135W o sprawności min. 87% System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional 64 PL oraz zestaw nośników recovery dla systemu 32 i 64 bit Zarządzanie 1. Dołączone dedykowane oprogramowanie producenta komputera umożliwiające zdalną inwentaryzację sprzętu, monitorowanie stanu jego pracy, zmianę ustawień BIOSu oraz na aktualizację sterowników oraz BIOSu 2. Wbudowana w płytę główną technologia zarządzania i monitorowania, która niezależnie od obecności systemu operacyjnego, powinna umożliwiać: a) monitorowanie konfiguracji komponentów komputera - CPU, pamięć, HDD, wersje BIOS płyty głównej; b) zdalną konfigurację BIOSu, zdalne uaktualnienie BIOSu; c) zdalne przejęcie konsoli graficznej systemu (KVM), przekierowanie procesu ładowania systemu operacyjnego z wirtualnego CD ROM lub FDD z serwera zarządzającego; d) zapis i przechowywanie dodatkowych informacji o wersji zainstalowanego oprogramowania i zdalny odczyt tych informacji (wersja, zainstalowane uaktualnienia, sygnatury wirusów, itp.) z wbudowanej pamięci nieulotnej. Bezpieczeństwo 1.BIOS musi posiadać możliwość - skonfigurowania hasła /Power On/, - ustawienia hasła dostępu do BIOSu (administratora), - blokadę portów USB, - możliwość wyłączenia w BIOS-ie portów USB; - kontrola sekwencji bootującej; - start systemu z urządzenia USB 2. Możliwość zapięcia linki typu Kensington Głośność Maksymalnie 28 dB z pozycji operatora, pomiar zgodny z normą ISO 9296 / ISO 7779; wymaga się dostarczenia odpowiedniego certyfikatu lub deklaracji producenta Certyfikaty i standardy Zgodność z Windows 7 - wydruk ze strony Microsoft. Znak bezpieczeństwa /CE/, ISO 9001: 2000 producenta komputera. Komputer musi być zaprojektowany i wyprodukowany w całości przez jednego producenta. Certyfikacja EPEAT w wersji Gold dla oferowanego modelu komputera na terenie Polski. Wymagane jest, aby oferowany model komputera znajdował się na liście produktów certyfikowanych znajdującej się na stronie www.epeat.net. Komputery muszą pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta komputerów - wymagane jest oświadczenie producenta Gwarancja Producenta komputera - 3 lata w miejscu instalacji z czasem reakcji Next Business Day i z niezwracanym dyskiem w przypadku jego uszkodzenia. MONITOR Typ monitora LCD z aktywną matrycą TFT typu TN Przekątna 20 16:9 Rozdzielczość 1600x900 Kontrast 1000:1 Jasność 250 cd/m2 Czas reakcji matrycy max. 5ms Kąty widzenia wyświetlacza min. 160 w poziomie, 160 w pionie Odświeżanie Poziome: 24-83 Pionowe: 50-76 Złącza VGA, Funkcje OSD wyświetlane na ekranie, automatyczne ustawienia, regulacja nachylenia ekranu w zakresie -3/+20 stopni, regulacja wysokości (min. 13cm), obrót monitora w podstawie min +/- 180 stopni. Certyfikaty Energy Star, TCO 5.0 Certyfikacja EPEAT w wersji Silver dla oferowanego modelu monitora na terenie Polski. Wymagane jest, aby oferowany model monitora znajdował się na liście produktów certyfikowanych znajdującej się na stronie www.epeat.net (należy załączyć wydruk ze strony) Pobór mocy Max. 26W, max. 2W w trybie Power Saving standby Zgodnie z Energy Star w trybie operation max 19W, w trybie sleep max 0,6W Gwarancja Producenta monitora, min. 36 miesięcy on site - należy załączyć oświadczenie producenta monitora że oferowany monitor posiada w/w gwarancje producenta. Dodatkowa funkcjonalność Zintegrowany z monitorem wieszak na oferowany w niniejszym postępowaniu komputer. Wieszak musi umożliwiać zawieszenie komputera z tyłu monitora i zawierać wszystkie niezbędne do tego celu elementy. Rozwiązanie producenta monitora. Do oferty należy załączyć oświadczenie producenta monitora oraz producenta komputera o pełnej zgodności zaoferowanego rozwiązania z zaoferowanym monitorem oraz komputerem. Ilość - 80 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6720,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nr 53 1030 1508 0000 0008 0452 4002 - Bank Handlowy w Warszawie Oddział w Łodzi. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami zawartymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7 SIWZ. 1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wskazanych wyżej warunków na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawców oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt. 7 SIWZ, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Niespełnienie któregokolwiek spośród określonych wyżej warunków lub złożenia nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik postępowania, skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacje dotyczące parametrów, jakie posiadają oferowane komputery i system operacyjny.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi 90-928 Łódź, Aleja Kościuszki 107/109 Pokój Nr 143.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi 90-928 Łódź, Aleja Kościuszki 107/109 Pokój Nr 143.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.