eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmek › BUDOWA FONTANNY W PARKU MIEJSKIM W CHEŁMKU PRZY ULICY BRZOZOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-20

Chełmek: BUDOWA FONTANNY W PARKU MIEJSKIM W CHEŁMKU PRZY ULICY BRZOZOWEJ
Numer ogłoszenia: 414094 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek , ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA FONTANNY W PARKU MIEJSKIM W CHEŁMKU PRZY ULICY BRZOZOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa fontanny wraz z jej otoczeniem oraz niezbędną do prawidłowego funkcjonowania infrastrukturą, w Parku Miejskim w Chełmku, przy ulicy Brzozowej, na działce nr 836/243. Długość planowanego zagospodarowania to ok. 66 mb. na 39 mb. Plac centralny (złożony z płyt granitowych i rzeczki) ma następujące wymiary: 19,90 m długości i 10,00 m szerokości. Wykonany jest on w większości z płyt granitowych o wymiarach 100 cm x 100 cm. Na placu zaprojektowane zostały gabiony, posadowione na różnych poziomach oraz o różnej wysokości. Poszczególne moduły zróżnicowano wysokościowo w celu nadania płynnego, miękkiego charakteru zgromadzonych elementów. Przedmiot zamówienia obejmuje szczegółowo: 1) Budowę fontanny składającą się z niecki żelbetowej o kształcie zbliżonym do litery C, w której usytuowane będą: - dysze: sztuk 50, usytuowane w jednym ciągu, tworzącym tzw. ścianę wodną, tryskającą na wysokość 2,0-2,5 m do góry, - dysze: sztuk 7, usytuowane wzdłuż placu utwardzonego, tryskających na wysokość 0,2-0,3 m do góry, - oświetlenie tryskającej wody, energooszczędnymi, podwodnymi oprawami. 2) Wykonanie ukształtowania terenu składającego się z płyt granitowych, płomieniowanych. 3) Budowę elementów dekoracyjnych z dodatkową funkcją siedziska, skonstruowanych z gabionów (elementów wykonanych z kratki stalowej, wypełnionych kamieniem, posadowionych na różnych poziomach, porośniętych roślinnością pnącą). 4) Wypełnienie fug pomiędzy płytami granitowymi humusem oraz obsadzenie ich roślinnością płożącą. 5) Wykonanie - podziemnego pokoju technicznego, który będzie mieścił urządzenia do oczyszczania i uzdatniania wody, tablicę elektryczną oraz inne urządzenia, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania fontanny. Ponadto przedmiot inwestycji obejmuje: a) budowę najnowszej generacji oświetlenia energooszczędnego do podświetlania wody oraz ścieżek i ciągów pieszych w granicach opracowania. b) wymianę nawierzchni ścieżek i ciągów komunikacyjnych, w zakresie opracowania, z nawierzchni asfaltowych na brukowaną. c) bezpłatny, roczny (licząc od daty odbioru końcowego)serwis fontanny, który obejmować będzie: wiosenne uruchomienie fontanny, regulację, ustawienie automatyki, kontrolę pracy czyszczenie i przeglądy oraz zabezpieczenie przed okresem zimowym. d) zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do realizacji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, e) zabezpieczenie robót zgodnie z przepisami BHP f) wykonanie i utrzymywanie zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas realizacji robót, g)wykonanie prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowe rozwiązania techniczne i obmiary robót zostały podane w dokumentacji technicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,przed upływem terminu składania ofert. 3. Wybór formy wniesienia wadium należy do wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Chełmku: Bank Spółdzielczy Oświęcim, Nr 34 8123 0000 0000 1283 2000 0030 z dopiskiem: wadium na budowę fontanny w Parku Miejskim w Chełmku przy ul. Brzozowej, przed terminem składania ofert. 5. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) wykonawca winien określić nazwę przetargu oraz wskazać numer rachunku bankowego w ofercie, na który należy dokonać zwrotu wadium. 6. Dowód wpłacenia wadium (kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie zamawiającego najpóźniej przed terminem składania ofert. 8 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie - opisanej - wadium - dołączonej do oferty. 10.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania 11.Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie, obejmujące wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy fontanny, o wartości nie mniejszej niż 800 000 zł brutto. Zamówienie oprócz w/w zakresu może również uwzględniać wykonanie infrastruktury towarzyszącej obejmującej m.in. roboty: kanalizacyjne, wodociągowe, energetyczne, oświetleniowe, małej architektury i zieleń. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunkiem udziału w postępowaniu będzie dysponowanie przez Wykonawcę następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - osobą z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, - osobą z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacyjno -inżynierskiej w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający akceptować będzie uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały uznane w zakresie i na zasadach opisany w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty jakie powinien złożyć Wykonawca 1. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT), wg zał. Nr 4 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby 4. Dowód wpłacenia /wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy : 1. Wykonanie przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 2. Realizacja przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 3. Zmiana podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4. Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy jeśli będzie to podyktowane faktycznymi potrzebami wykonania zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie. 5. W przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. zdarzeń niemożliwych do przewidzenia). 6. Zmiana kwoty brutto w przypadku zmiany stawki podatku Vat. 7. Zamiana (przesunięcie) terminu realizacji zamówienia może nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć, z przyczyn niezależnych od stron: - w przypadku np. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizacje zamówienia itp. - w przypadku wystąpienia robót koniecznych, niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, - nastąpiła konieczność istotnej zmiany w dokumentacji technicznej, spowodowana jej wadami co może skutkować koniecznością przerwania prac przez wykonawcę, - nastąpiła konieczność wykonania robót zamiennych wymagająca większych nakładów czasowych, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Chełmku, w pok. nr 7, w godzianch urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2011 godzina 12:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Chełmku, 32-660 Chełmek, ul. Krakowska 11, w pokoju 102 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt/program jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Budowa centrum miasta Chełmek wraz z zapleczem rekreacyjnym - etap I. Działanie: 6.1 Rozwój miast Schemat A - Projekty realizowane wyłącznie w ramach programów rewitalizacji Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007 - 2013. 2. Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Pan Bogdan Białecki - tel.(33) 8449940, pok. Nr 7. Pytania do Zamawiającego przesyłane drogą elektroniczną proszę kierować na adres e-mail: in@chelmek.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.