To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Strzegowo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania:
Przebudowa drogi gminnej Strzegowo - Wola Kanigowska - Czarnocinek
Numer ogłoszenia: 414060 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196423 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegowo, Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6794047, faks 023 6794047.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Przebudowa drogi gminnej Strzegowo - Wola Kanigowska - Czarnocinek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest : Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Przebudowa drogi gminnej Strzegowo - Wola Kanigowska - Czarnocinek od km 0+000 do km 9+104,53 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Nadzór inwestorski obejmuje branże drogową. Zakres nadzorowanych robót: - na poszerzeniach istniejącej nawierzchni, ułożenie nowoprojektowanych warstw konstrukcyjnych nawierzchni odpowiadającej wymaganej nośności jak dla KR2, - ułożenie nowo-projektowanych warstw konstrukcyjnych na całej szerokości nawierzchni odpowiadającej wymaganej nośności dla kategorii ruchu KR2 1.1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm grubości 4 cm wg PN-S-96025 na całej szerokości nawierzchni projektowanej, 1.2. warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/12,8mm grubości średnio 3cm - ilość wbudowana 76 kg/m2, 1.3. Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20 mm grubości 8 cm wg PN-S-96025 na poszerzeniu, 1.4. Nawierzchnia ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego 0/ 12,8 grub. 5 cm- - budowę ścieżek rowerowych w ciągu przebudowywanej drogi w km strona prawa km od 1+294 do 1+863 i od 1+881 do 3+782,73 strona lewa km od 0+553,16 do 1+294, 1.5. Frezowanie istniejącej nawierzchni grub. 4 cm, 1.6. Podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm na poszerzeniach stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm wg PN-S-06102, 1.7. Podsypka piaskowa grubości 5 cm pod chodnik z kostki betonowej, 1.8. Chodnik kostki z brukowej betonowej szarej grub. 6 cm, 1.9. Krawężnik betonowy typu lekkiego 15x30 cm z betonu klasy B-15, 1.10. Podsypka cementowo-piaskowa o zawartości cementu 1:4 grub. 5 cm pod krawężnikami, 1.11. Ława betonowa z oporem z betonu cement. klasy B-15 pod krawężnikami, 1.12. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm wg PN-S-06102 na powierzchni chodników, 1.13. Obrzeże betonowe 8 x 30 cm, 1.14. Podsypka piaskowa grub. 3 cm na powierzchni chodników, 1.15. Pobocze z kruszywa naturalnego wg PN-B-11111 stabilizowanego mechanicznie - grubości 8 cm na długości przekroju szlakowego oczyszczenie, profilowanie i poszerzenie istniejących poboczy poprzez usunięcie z pobocza darniny i wyrównanie do właściwej rzędnej podłoża przed wzmocnieniem istniejących poboczy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie, 1.16. Budowa nowego systemu odwodnienia za pomocą nowoprojektowanej kanalizacji deszczowej studni chłonnych , ścieków przykrawężnikowych i ścieków pochodnikowych Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określają dołączone do SIWZ: Załącznik nr 5 - przedmiar robót, Załącznik nr 6 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik nr 7 - projekty budowlano-wykonawczy, 2. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego) należeć będzie w szczególności: a) przekazanie wykonawcy robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego, placu budowy, b) reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów, budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d) nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, f) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, h) kontrola zgodności realizacji robót budowlanych z przedłożonym przez Wykonawcę i uzgodnionym przez Zamawiającego harmonogramem robót, i) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. j) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót uzupełniających lub dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych, k) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru, l) pełna dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, m) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn, n) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej, o) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 3. Uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określa ustawa z dnia z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.). 4. Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego. 5. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 19900.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt znajduje się na liście rankingowej projektów pozytywnie ocenionych pod względem merytorycznym w ramach RPO WM 2007 - 2013, Priorytet III - Regionalny system transportowy Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Projektowe - Andrzej Dusiński, ul. Warszawska 1, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19900.00
- Oferta z najniższą ceną: 19900.00 oferta z najwyższą ceną: 69000.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa, przebudowa oraz modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Pałecznica"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Budowa systemu retencji wód opadowych i melioracyjnych oraz nawadniania terenów rolnych w zlewni Dębińskiej Strugi w gminie Nowy Staw
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych wraz z koordynacją nad realizacją Zadania: Budowa ekranów akustycznych dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 240 Chojnice - Świecie
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Wsparcie małej (...)" - część nazwy
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa adaptacji budynku dawnej szkoły podstawowej w Boguszowej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.