Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Warszawa: Dostosowanie i wdrożenie interfejsu programowego dla wymiany danych pomiędzy USC, a systemem ewidencji ludności
Numer ogłoszenia: 413966 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie i wdrożenie interfejsu programowego dla wymiany danych pomiędzy USC, a systemem ewidencji ludności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, dostosowanie do specyfiki Urzędu m. st. Warszaw, wdrożenie oraz udzielenie licencji: 1) rozszerzeń bazy danych systemu Urzędu Stanu Cywilnego o identyfikator PESEL oraz wstępne zasilenie danymi PESEL przy wykorzystniu baz danych dzielnicowych Ewidencji Ludności (EL), 2) Interfejsu Web Service umożliwiającego udostępnianie danych pobieranych z systemu PB USC dla potrzeb wsparcia procesów systemu ewidencji ludności, 3)Interfejsu Web Service przekazującego komunikaty do sytemu Ewidencji Ludności w zakresie wymaganym przez przepisy Ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.42.00 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 177500.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TECHNIKA IT S.A., ul. Toszecka 2, 44-102 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 177500.00
- Oferta z najniższą ceną: 177500.00 oferta z najwyższą ceną: 177500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych oraz stolarki okiennej i witryn w lokalach użytkowych
- Rozszerzenie funkcjonalności szpitalnego systemu informatycznego o interfejs pozwalający na przyłączenie się do Centralnej eRejestracji systemu e-zdrowie P1 (MZ)
- Odnowienie subskrypcji oprogramowania: rozbudowanego skanera cyberbezpieczeństwa.
- "Modernizacja systemu monitoringu w DPS "Syrena" polegająca na zakupie, dostawie oraz usłudze demontażu wraz z montażem nowego systemu monitoringu w Domu Pomocy Społecznej "Syrena""
- Fumigacja księgozbioru, wraz z usługą transportową i badaniami mykologicznymi
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku "Willa"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.