Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Orzesze: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY ORZESZE
Numer ogłoszenia: 413906 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , Rynek 2 A, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 0-32 22 15 520, faks 0-32 32 60 736.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY ORZESZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Świadczenie usług opiekuńczych obejmujących w zależności od potrzeb pomoc w podstawowych czynnościach dnia codziennego. Szacunkowa ilość godzin wykonywanych usług w okresie trwania umowy max. 12612. 2.Świadczenie usług opiekuńczych specjalistycznych dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia: pielęgnacja, rehabilitacja i pomoc mieszkaniowa. Szacunkowa ilość godzin wykonywanych usług w okresie trwania umowy max. 2553. Szczegółowy zakres wymienionych usług stanowi załącznik Nr 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości godzin zgodnie z występującym zapotrzebowaniem określonym w pozycji 1 i 2, tak by wartość umowy nie przekroczyła wartości oferty. Wykonywanie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych będzie się odbywało na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego zgodnie z ilością godzin i zakresem ustalonym w decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto: 5) zrealizował minimum 3 usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna usługi polegające na zabezpieczeniu całodziennym lub całodobowym z zakresu usług opiekuńczych dla co najmniej 18 podopiecznych w usługach opiekuńczych i minimum 2 podopiecznych w usługach specjalistycznych. 6) dysponuje lub będzie dysponował minimum 18 osobami, które będą zdolne do wykonania zamówienia - usługi opiekuńcze - wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. Preferowane wykształcenie średnie pielęgniarskie jednak Zamawiający nie wyklucza, aby oferent dysponował również osobami, które ukończyły kurs opiekunki jak też osobami bez przygotowania zawodowego, które legitymują się co najmniej rocznym stażem w świadczeniu usług opiekuńczych; 7) dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami, które będą zdolne do wykonania zamówienia - realizacja specjalistycznych usług opiekuńczych. Preferowane kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty. Spełnienie przedmiotowych warunków oceniane będzie na podstawie złożonej oferty oraz wymaganych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia ww. warunków musi założyć wraz z ofertą niżej wymagane dokumenty: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik Nr 2 SIWZ, B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności o ile wykonawca w powyższym wykazie wykaże osoby, którymi będzie dysponował należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia- Załącznik Nr 3 SIWZ D) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/mops/2siwz2009.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Orzesze, ul. Rynek 2a, 43-180 Orzesze, jak rówież za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Orzesze, ul. Rynek 2a, 43-180 Orzesze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków przy ul. Centralnej w Orzeszu w roku 2026.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci w wieku do 3 lat dla Miejskiego Żłobka w Orzeszu na 2026r.
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych/sąsiedzkich dla seniorów oraz Osób z Niepełnosprawnością z terenu Gminy Gardeja
- Świadczenie usług opiekuńczych (z wyłączeniem usług świadczonych dla osób z zaburzeniami psychicznymi) w roku 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2026 roku.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Brańszczyk
- USŁUGI OPIEKUŃCZE U PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBRYM MIEŚCIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIE OD 01.01.2026r. DO 31.12.2026r.
- "Świadczenie usług asystenckich"
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





