eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Akademia efektywnego nauczania - wsparcie dla liceów ogólnokształcących i profilowanych z terenu powiatu pabianickiego - zajęcia pozalekcyjne z zakresu języków obcych, efektywnej nauki, doradztwo zawodowe oraz zakup materiałów dydaktycznych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Pabianice: Akademia efektywnego nauczania - wsparcie dla liceów ogólnokształcących i profilowanych z terenu powiatu pabianickiego - zajęcia pozalekcyjne z zakresu języków obcych, efektywnej nauki, doradztwo zawodowe oraz zakup materiałów dydaktycznych
Numer ogłoszenia: 413878 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pabianickiego , ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 213-01-00, faks 042 2159166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Akademia efektywnego nauczania - wsparcie dla liceów ogólnokształcących i profilowanych z terenu powiatu pabianickiego - zajęcia pozalekcyjne z zakresu języków obcych, efektywnej nauki, doradztwo zawodowe oraz zakup materiałów dydaktycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: - dla części A - przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu języków obcych, z zakresu efektywnej nauki, doradztwo zawodowe oraz zakup materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia powyższych zajęć, - dla części B - zakup pozostałych materiałów dydaktycznych, w ramach projektu PO KL pn. /Akademia efektywnego nauczania - wsparcie dla liceów ogólnokształcących i profilowanych z terenu powiatu pabianickiego/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem projektu jest podniesienie w roku szkolnym 2009/2010 atrakcyjności i jakości oferty edukacyjnej 5 liceów (3 ogólnokształcących i 2 profilowanych) z terenu Powiatu Pabianickiego. Cel ogólny zostanie zrealizowany poprzez cele szczegółowe: - realizacja w każdej szkole programu rozwojowego, opartego na diagnozie potrzeb i zgodnego z programami nauczania i rozwoju szkoły, zorientowanego na wyrównywanie szans edukacyjnych; - zwiększenie szans edukacyjnych, poprzez realizacje dla 660 uczniów zajęć dodatkowych, ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, ICT oraz jez. obcych; - likwidacja barier (społ. i ekonom.) w dostępie do zajęć dodatkowych. Projekt obejmuje wdrożenie w 5 liceach programów rozwojowych, obejmujących szczegółową diagnozę oraz oparta na niej realizacje zajęć dodatkowych. Grupy docelowe: We wszystkich oferowanych w projekcie rodzajach wsparcia weźmie udział łącznie 660 uczniów z 5 szkół ponadgimnazjalnych (3 liceów ogólnokształcących i 2 profilowanych) z terenu Powiatu Pabianickiego, w tym w bloku zajęć matematyczno-przyrodniczych-551, w bloku zajęć z zakresu jez. obcych-390, w doradztwie zawodowym - 212, w bloku zajęć z zakresu efektywnej nauki -151. Grupę docelową stanowią uczniowie i szkoły z terenu Województwa Łódzkiego. Szkoły już zgłosiły akces do projektu i są gotowe na uruchomienie wsparcia (w nawiasie liczba beneficjentów ostatecznych): - I Liceum Ogólnokształcące w Pabianicach (206, w tym 82 z klas II, 124 z klas III) - II Liceum Ogólnokształcące w Pabianicach (170, w tym 102 z kl. II, 68 z kl. III) - Liceum Profilowane w Zespole Szkół nr 2 w Pabianicach (40, w tym 20 z kl. II, 20 z kl. III) - Liceum Profilowane w Zespole Szkół nr 3 w Pabianicach (162, w tym 52 z kl. II, 110 z kl. III) - Liceum Ogólnokształcące w Powiatowym Zespole Edukacyjnym w Konstantynowie Łódzkim (82, w tym 40 z kl. II, 42 z kl. III) CZĘŚĆ A Opis zadania: I. Zlecenie przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu języków obcych w okresie od dnia podpisania umowy do 31.V.2010; Opis szczegółowy: Zajęcia z języków obcych będą prowadzone na terenie szkół objętych projektem w ilości: 1 x 2 godz. dyd./tydz./gr., co daje 58 godz./gr (kl. II) i 46 godz./gr. (kl. III) Grupy będą liczyły po 10-12 osób w terminie od dnia podpisania umowy do 31.V.2010 (kl. II), od dnia podpisania umowy do 30.IV.2010 (kl. III) Przez 1 godzinę rozumie się tu jedną godzinę lekcyjną czyli 45 minut. Przewiduje się również zakupy dydaktyczne dla potrzeb przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu języków obcych j.n.: J. angielski klasy 2: - podstawowy dla 101 uczniów: -- Upstream elementary, - podręcznik ucznia - zeszyt ćwiczeń companion - płyta CD ucznia - zeszyt ćwiczeń do DVD - Matura Companion. Egzamin ustny i pisemny. Poziom podstawowy. + zestaw dla 10 nauczycieli: - książka nauczyciela - zeszyt ćwiczeń - companion - zestaw płyt audio - płyta DVD - zeszyt ćwiczeń do DVD - rozszerzony -- Upstream pre-intermediate dla 61 uczniów - podręcznik ucznia - zeszyt ćwiczeń - companion - zeszyt ćwiczeń do DVD - płyta CD ucznia - Matura Companion. Egzamin ustny i pisemny. Poziom rozszerzony + zestaw dla 6 nauczycieli: - książka nauczyciela - zeszyt ćwiczeń - companion - zestaw płyt audio - płyta audio do zeszytu ćwiczeń - płyta DVD - zeszyt ćwiczeń do DVD klasy 3: - podstawowy dla 109 uczniów i 11 nauczycieli -- Matura Companion. Egzamin ustny i pisemny. Poziom podstawowy -- Matura z języka angielskiego. Zestawy egzaminacyjne. Poziom podstawowy -- Get Your Message Across. Ćwiczenia do ustnego egzaminu maturalnego z języka angielskiego. Poziom podstawowy - rozszerzony dla 52 uczniów i 5 nauczycieli -- Matura Companion. Egzamin ustny i pisemny. Poziom rozszerzony -- Matura z języka angielskiego. Zestawy egzaminacyjne. Poziom rozszerzony -- Matura Companion. Egzamin pisemny. Struktury leksykalno-gramatyczne J. niemiecki klasy 2: - podstawowy dla 10 uczniów -- Moment mal! 2 - podręcznik - zeszyt ćwiczeń + CD-ROM -- Trening maturalny. Język niemiecki - poprawiona edycja. Repetytorium dla poziomu podstawowego i rozszerzonego + zestaw dla 1 nauczyciela: - podręcznik - zeszyt ćwiczeń + CD-ROM - książka nauczyciela - zestaw płyt audio - zestaw testów - rozszerzony dla 10 uczniów -- Moment mal! 3 - podręcznik - zeszyt ćwiczeń + CD-ROM -- Trening maturalny. Język niemiecki - poprawiona edycja. Repetytorium dla poziomu podstawowego i rozszerzonego + zestaw dla 1 nauczyciela: - podręcznik - zeszyt ćwiczeń + CD-ROM - książka nauczyciela - zestaw płyt audio - zestaw testów klasy 3: - podstawowy dla 10 uczniów i 1 nauczyciela - Trening maturalny. Język niemiecki - poprawiona edycja. Repetytorium dla poziomu podstawowego i rozszerzonego - Gramatyka maturalna. Język niemiecki - Nowe testy maturalne. Język niemiecki + CD - Zadania maturalne. Język niemiecki - rozszerzony dla 10 uczniów i 1 nauczyciela - Trening maturalny. Język niemiecki - poprawiona edycja. Repetytorium dla poziomu podstawowego i rozszerzonego - Gramatyka maturalna. Język niemiecki - Trening pisania przed maturą. Język niemiecki - Trening słownictwa przed maturą. Język niemiecki II. Zlecenie przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu efektywnej nauki w okresie od dnia podpisania umowy do 28.II.2010r. Opis szczegółowy: Zajęcia z efektywnej nauki to zajęcia stacjonarne 1x2godz.dyd./tydz./grupa, co daje 32 godz./grupa; 10-12os./grupa oraz zajęcia e-learningowe 0,5godz.dyd./4godz.dyd.stacj./1os., co daje 4godz./ Zajęcia z zakresu efektywnej nauki obejmą techniki szybkiego czytania, skutecznego notowania i techniki pamięciowe. Zajęcia będą miały charakter blended-learningowy, tzn. połączenie zajęć stacjonarnych z zajęciami e-learningowymi. Zajęcia stacjonarne będą miały charakter grupowy i będą się odbywać w szkołach, natomiast zajęcia e-learningowe polegać będą na indywidualnej pracy uczniów na platformie e-learningowej, gdzie uczeń będzie miał do dyspozycji bogaty pakiet ćwiczeń. Dzięki zastosowaniu metody blended-learning uczniowie poznają nowoczesne sposoby efektywnego uczenia się. Uczniowie wezmą udział w przynajmniej jednej formie wsparcia przewidzianej w ramach projektu. Przez 1 godzinę rozumie się tu jedną godzinę lekcyjną czyli 45 minut. Przewiduje się również zakupy dydaktyczne dla potrzeb przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu efektywnej nauki - komplety dla 166 osób - Podręczniki dla uczniów/trenerów - Mat. dodatkowe dla uczniów/trenerów - Loginy dla uczniów/trenerów na osobę III. Usługa doradztwa zawodowego - w ilości 424 godzin; Opis szczegółowy: Doradztwo zawodowe będzie prowadzone na terenie szkół objętych projektem w ilości: 1x1 godz. dyd./os. (1godz./os. w 2009r., 1godz./os. w 2010r.) w terminie od dnia podpisania umowy do 31.V.10 (kl. II), od dnia podpisania umowy do 30.IV.10 (kl. III) Przez 1 godzinę rozumie się tu jedną godzinę lekcyjną czyli 45 minut. CZĘŚĆ B Opis zadania: I. Zlecenie zakupu materiałów szkoleniowych dla uczniów i materiałów dydaktycznych. Opis szczegółowy: l.p. Nazwa; opis; Ilość j.m. 1. program komputerowy - Geometria; Opis szczegółowy programu - załącznik nr 1; 1 licencja 2. program multimedialny Geometria; Opis szczegółowy programu - załącznik nr 2; 1 licencja 3. plansze -przebiegi funkcji trygonometrycznych; Przebiegi funkcji trygonometrycznych - plansze ścienne firmy Meridian lub równoważnej; 2 szt. 4. program komputerowy - Pakiet Matematyka dla szkół ponadgimnazjalnych; Opis szczegółowy programu - załącznik nr 3; 1 licencja 5. tablica z magnetycznymi przyrządami tablicowymi; tablica z magnetycznymi przyrządami tablicowymi do zajęć z matematyki; 1 szt. 6. foliogramy z funkcjami; foliogramy z funkcjami - firmy Meridian lub równoważnej; 1 zestaw 7. testy maturalne; Testy maturalne Matematyka 20109 - wyd. Aksjomat - Toruń; 10 zestawów 8. Film /Gry dydaktyczne - funkcja/ do zajęć pozalekcyjnych z matematyki; Opis szczegółowy - załącznik nr 4; 1 szt. 9. foliogramy; foliogramy do matematyki - firmy Meridian lub równoważnej; 1 zestaw 10. plansze Matematyka; plansze matematyka - zestaw plansz ściennych, firmy Meridian lub równoważnej; 2 zestawy 11. książka /Sposób na maturę Matematyka/ do zajęć pozalekcyjnych z matematyki; Sposób na maturę. Matematyka - Wyd. Omega - Kraków; 10 szt. 12. książka /Matematyka w zadaniach praktycznych/; matematyka w zadaniach praktycznych - Wyd. Omega - Kraków; 10 szt. 13. plansze -jednostki miar; Jednostki miar - Plansze ścienne, firmy Meridian lub równoważnej; 2 zestawy 14. plansze -jednostki wag; jednostki wag - plansze ścienne, firmy Meridian lub równoważnej; 2 zestawy 15. program komputerowy - pakiet przedmiotowy z chemii ; Opis szczegółowy programu - załącznik nr 5; 1 licencja 16. zestaw do budowy modeli chemicznych - chemia organiczna i nieorganiczna; Zestaw elementów strukturalnych do budowy modeli cząsteczek związków chemicznych o różnych promieniach kul UNI-2 Zestaw zawierający co najmniej: -182 kule reprezentujące atomy pierwiastków -12 płatków orbitalowych -6 łączników do reprezentowania orbitali wiążących - 675 łączników do reprezentowania wiązań chemicznych, w tym 75 łączników reprezentowanych do przycinania -instrukcję z dynamicznymi przykładami na płycie CD; 1 zestaw 17. program komputerowy - pakiet przedmiotowy do biologii; Opis szczegółowy programu - załącznik nr 6; 2 licencje 18. Program multimedialny - Flora ojczysta; Opis szczegółowy programu - załącznik nr 7; 1 licencja 19. Program komputerowy - Biologia. Repetytorium dla maturzystów; Program komputerowy - Biologia. Repetytorium dla maturzystów; 1 licencja 20. programy multimedialne; Program multimedialny BIOLOGIA szkoła ponadgimnazjalna; 5 licencja 21. kasety magnetowidowe Kaseta magnetowidowa o niżej wymienionej tematyce: 1) AIDS - wszystko co powinieneś widzieć 2) Anoreksja i bulimia, śmiertelna pułapka 3) Alkohol - droga do nikąd 4) Narodziny i życie cz.I 5) Narodziny i życie cz.II; 5 szt. 22. model przestrzenny DNA; Model przestrzenny DNA ok. 45 cm; 1 szt. 23. zestaw plansz biologicznych człowiek - poród - 160x110, cykl menstruacyjny i zagnieżdzenie jajeczka - 160x110, męskie organy rozrodcze - 160x110, żeńskie organy rozrodcze - 160x110; 1 zestaw 24. zestaw modeli biologicznych + pakiet foliogramów; szkielet człowieka - wys. 168 cm lub więcej, naturalny, z masy plastikowej; Model DNA duży -czytelny, kolorowy model helisy DNA skł. Się z 22 par, wykonany z b. trwałego tworzywa sztucznego, na podstawie, można go składać i rozkładać, wys. 45cm + pakiet foliogramów - rozmnażanie, genetyka, dziedziczenie; model ucha-powiększony 3-krotnie w stosunku do naturalnej wielkości; z przekrojem ucha wewnętrznego - widoczne jego elementy:błona bębenkowa z młoteczkiem, kowadełko oraz błędnik. Na podstawie. Wymiary:34x16x19; model oka w oczodole - powiększony 5-krotnie w stosunku do naturalnych rozmiarów. Rozkład na części: Wymiary:13x14x21 ; 1 zestaw Opis szczegółowy: Załącznik nr 1 Program komputerowy do geometrii - pakiet Program pozwalający na konstruowanie dowolnych figur geometrycznych za pomocą precyzyjnych i złożonych narzędzi (m.in. dynamiczne przekształcenia, skalowanie układu współrzędnych, obliczanie funkcji - Program pozwalający na rysowanie i badanie parametrów skomplikowanych wykresów funkcji, etc.). Program umożliwiający badanie nie tylko problemów geometrycznych, ale również algebry, statystyki, analizy matematycznej, posiadający opcje przydatne w nauce fizyki, a zwłaszcza optyki i kinematyki oraz astronomii. Załącznik nr 2 Program multimedialny - do geometrii Program zawierający zaawansowane narzędzie wspomagające naukę geometrii. Celem programu byłoby ułatwienie nauki geometrii trójwymiarowej. Aplikacja pozwalałaby na tworzenie statycznych oraz dynamicznych modeli 3D oraz dowolne manipulowanie i przetwarzanie wyników badań. Możliwość wnikliwej analizy i opisu, również za pomocą wzorów modelowanych figur. Możliwość tworzenia brył obrotowych jak również czterowymiarowych typu hipersześcian. Załącznik nr 3 Multimedialne lekcje z matematyki - edukacyjny program komputerowy, obejmujący podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania matematyki w szkole ponadgimnazjalnej. Materiał programowy przedstawiony w multimedialnej formie, gdzie każdy ekran stanowi odrębną całość prezentującą konkretne zagadnienie matematyczne objęte podstawą programową. Interaktywne wykresy, konstrukcje, wzory, przykłady, a także inteligentny system ćwiczeń, narracje oraz animacje pozwalają efektywnie przyswajać wiedzę. Materiał dydaktyczny zawarty w programie odpowiadałby co najmniej 60 godzinom efektywnej nauki i byłby zgodny z podstawą programową zatwierdzoną przez MEN. W programie winien zawierać się: - system, który podczas wykonywania ćwiczeń będzie analizować stan wiedzy ucznia oraz dostosuje materiał do jego umiejętności i wiadomości w taki sposób, aby zwiększyć skuteczność nauki; - system kontroli postępów w nauce; szczegółowy raport wyników, przypisany do każdego ćwiczenia, umożliwii analizę sposobu jego wykonania - wskazuje m.in. ile razy użytkownik korzystał z podpowiedzi, ile popełnił błędów, zanim poprawnie rozwiązał całe zadanie. Raport nie może też zostać wyzerowany, co motywuje użytkownika do udzielania przemyślanych odpowiedzi; - przewodnik - jak pracować z programem efektywnie; - narracje i filmy, które ułatwiają zrozumienie poszczególnych zagadnień matematycznych i dają możliwość zbliżenia procesu uczenia się do procesu badawczego - programy narzędziowe tj.: - Słowniczek - zawiera terminy matematyczne użyte w programie; - Kalkulator - umożliwia wykonywanie działań matematycznych włącznie z obliczaniami radianów i stopni; - Biografie - przedstawia ilustrowane biografie słynnych matematyków; - dodatkowe opcje: - Szukaj - narzędzie stanowiące jednocześnie szczegółowy indeks kursu; pozwala na przeszukiwanie materiału za pomocą wyrazów kluczowych. - Moje lekcje - program pozwalający tworzyć własne lekcje poprzez dowolne zestawianie stron wybranych z całego kursu. - Wyniki - opcja umożliwiająca śledzenie rezultatów osiąganych podczas pracy z programem. - Notatki - opcja umożliwiająca dodanie do poszczególnych stron kursu dowolnych tekstów (notatek). Załącznik nr 4 Analiza wykresów różnych funkcji ułatwiająca zrozumienie takich terminów jak: dziedzina funkcji, zbiór wartości, miejsce zerowe, funkcja rosnąca, malejąca, wartości dodatnie i ujemne czy punkt przecięcia się wykresu z osią OY. Umożliwia też doskonalenie i ugruntowanie umiejętności odczytywania właściwości funkcji z wykresu. Pomoc dydaktyczna łącząca w sobie trzy elementy: naukę, zabawę i samokontrolę. Nadająca się do pracy indywidualnej oraz w parach do pracy grupowej. Załącznik nr 5 Multimedialne lekcje z chemii - edukacyjny program komputerowy, obejmujący podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania chemii zawierający ilustracje, filmy, symulacje i trójwymiarowe animacje sprawiające, że niezbędna wiedza jest przyswajana niezwykle szybko i efektywnie. Materiał dydaktyczny zawarty w programie odpowiadałby co najmniej 60 godzinom efektywnej nauki i byłby zgodny z podstawą programową zatwierdzoną przez MEN. W programie winien zawierać się: - system, który podczas wykonywania ćwiczeń będzie analizować stan wiedzy ucznia oraz dostosuje materiał do jego umiejętności i wiadomości w taki sposób, aby zwiększyć skuteczność nauki; - system kontroli postępów w nauce; szczegółowy raport wyników, przypisany do każdego ćwiczenia, umożliwi analizę sposobu jego wykonania - wskazuje m.in. ile razy użytkownik korzystał z podpowiedzi, ile popełnił błędów, zanim poprawnie rozwiązał całe zadanie. Raport nie może też zostać wyzerowany, co motywuje użytkownika do udzielania przemyślanych odpowiedzi; - przewodnik - jak pracować z programem efektywnie; - narracje i animowane filmy, umożliwiające uczniowi poznanie wielu interesujących zagadnień z dziedziny chemii, - programy narzędziowe tj.: - Słowniczek - zawiera hasła tematyczne związane z chemią, stosowane na stronach kursu; - Kalkulator - umożliwia wykonywanie działań matematycznych; - Układ okresowy pierwiastków - dostarcza niezbędnej wiedzy o pierwiastkach, ich właściwościach, budowie i reaktywności; - Biografie - przedstawia ilustrowane biografie słynnych chemików - dodatkowe opcje: - Szukaj - narzędzie stanowiące jednocześnie szczegółowy indeks kursu; pozwala na przeszukiwanie materiału za pomocą wyrazów kluczowych. - Moje lekcje - program pozwalający tworzyć własne lekcje poprzez dowolne zestawianie stron wybranych z całego kursu. - Wyniki - opcja umożliwiająca śledzenie rezultatów osiąganych podczas pracy z programem. - Notatki - opcja umożliwiająca dodanie do poszczególnych stron kursu dowolnych tekstów (notatek). Załącznik nr 6 Multimedialne lekcje z biologii - edukacyjny program komputerowy, obejmujący podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania biologii zawierający ilustracje, filmy, symulacje i trójwymiarowe animacje sprawiające, że niezbędna wiedza jest przyswajana niezwykle szybko i efektywnie. Materiał dydaktyczny zawarty w programie odpowiadałby co najmniej 60 godzinom efektywnej nauki i byłby zgodny z podstawą programową zatwierdzoną przez MEN. W programie winien zawierać się: - biografie osób zasłużonych w dziedzinie biologii. Duży wybór interesujących prezentacji multimedialnych o różnorodnej tematyce (np. funkcje organizmu, biologiczne procesy niewidoczne gołym okiem) - system, który podczas wykonywania ćwiczeń będzie analizować stan wiedzy ucznia oraz dostosuje materiał do jego umiejętności i wiadomości w taki sposób, aby zwiększyć skuteczność nauki; - system kontroli postępów w nauce; szczegółowy raport wyników, przypisany do każdego ćwiczenia, umożliwi analizę sposobu jego wykonania - wskazuje m.in. ile razy użytkownik korzystał z podpowiedzi, ile popełnił błędów, zanim poprawnie rozwiązał całe zadanie. Raport nie może też zostać wyzerowany, co motywuje użytkownika do udzielania przemyślanych odpowiedzi; - przewodnik - jak pracować z programem efektywnie; - narracje i animowane filmy, które poruszają tematy m.in. z zakresu budowy organizmu człowieka, genetyki i ekologii - programy narzędziowe tj.: - Słowniczek - zawierający hasła tematyczne związane z biologią, stosowane na stronach kursu; - Biografie - przedstawia ilustrowane biografie słynnych biologów. - dodatkowe opcje: - Szukaj - narzędzie stanowiące jednocześnie szczegółowy indeks kursu; pozwala na przeszukiwanie materiału za pomocą wyrazów kluczowych. - Moje lekcje - program pozwalający tworzyć własne lekcje poprzez dowolne zestawianie stron wybranych z całego kursu. - Wyniki - opcja umożliwiająca śledzenie rezultatów osiąganych podczas pracy z programem. - Notatki - opcja umożliwiająca dodanie do poszczególnych stron kursu dowolnych tekstów (notatek). Załącznik nr 7 Program multimedialny - posiadający bardzo dużą bazę zdjęć roślin występujących na obszarze Polski (kwiaty, owoce, liście itp.), zawierający dane m.in. o nazwach naukowych, synonimach, siedliskach, rozmieszczeniu, praktycznym wykorzystaniu roślin. Będzie posiadał wbudowane interaktywne narzędzia identyfikacji gatunków oraz słownik botaniczny z minimum 700 hasłami. Program pozwalający na samodzielną analizę znalezionych roślin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniał niżej określone warunki: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a mianowicie: 1.2.1. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: - wykonał co najmniej dwa zamówienia, którego przedmiotem było nauczanie języków obcych (język angielski lub język niemiecki) oraz - wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było przeprowadzenie zajęć z zakresu efektywnej nauki. W/w zadania zostały wykonane na łączną kwotę co najmniej 150 000 zł brutto. Niniejszy warunek musi spełniać wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego na część A. 1.2.2. Wykonawca winien dysponować kadrą lektorską z wykształceniem wyższym magisterskim: - co najmniej pięcioma osobami po filologii angielskiej, oraz - co najmniej dwiema osobami po filologii niemieckiej (germanistyce). Niniejszy warunek musi spełniać wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego na część A. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 3.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. 3.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3.3. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. 3.4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w układzie zero - jedynkowym: /spełnia/ - /nie spełnia/. 4.2. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykaz wykonanych usług sporządzony na druku zgodnym z treścią dodatku nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, b) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na druku zgodnym z treścią dodatku nr 4 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, na druku zgodnym z treścią dodatku nr 2 do SIWZ. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2: 1) ust. 1 lit. a), ust. 2 lit. a) i ust. 2 lit. b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 5 stosuje się odpowiednio. 7. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa ust. 1 - 6, w oryginałach lub kopiach opatrzonych stwierdzeniem lub pieczątką /Za zgodność z oryginałem/ i podpisem osoby (osób) podpisującej (- cych) ofertę. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi powyżej (w § 6 SIWZ). 2. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pabianicach, Biuro Zarządu Powiatu, ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, budynek A, I piętro, pokój numer 28, codziennie z wyjątkiem sobót i niedziel w godzinach 8:00 - 16:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pabianicach, Biuro Zarządu Powiatu, ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, budynek A, I piętro, pokój numer 28, codziennie z wyjątkiem sobót i niedziel w godzinach 8:00 - 16:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa o dofinansowanie Projektu w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki Nr umowy: UDA-POKL.09.01.02-10-179/09-00 z dnia 16.11.2009 r..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu języków obcych, z zakresu efektywnej nauki, doradztwa zawodowego oraz zakupu materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia powyższych zajęć w ramach projektu PO KL pn. /Akademia efektywnego nauczania - wsparcie dla liceów ogólnokształcących i profilowanych z terenu powiatu pabianickiego/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A Opis zadania: I. Zlecenie przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu języków obcych w okresie od dnia podpisania umowy do 31.V.2010; Opis szczegółowy: Zajęcia z języków obcych będą prowadzone na terenie szkół objętych projektem w ilości: 1 x 2 godz. dyd./tydz./gr., co daje 58 godz./gr (kl. II) i 46 godz./gr. (kl. III) Grupy będą liczyły po 10-12 osób w terminie od dnia podpisania umowy do 31.V.2010 (kl. II), od dnia podpisania umowy do 30.IV.2010 (kl. III) Przez 1 godzinę rozumie się tu jedną godzinę lekcyjną czyli 45 minut. Przewiduje się również zakupy dydaktyczne dla potrzeb przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu języków obcych j.n.: J. angielski klasy 2: - podstawowy dla 101 uczniów: -- Upstream elementary, - podręcznik ucznia - zeszyt ćwiczeń companion - płyta CD ucznia - zeszyt ćwiczeń do DVD - Matura Companion. Egzamin ustny i pisemny. Poziom podstawowy. + zestaw dla 10 nauczycieli: - książka nauczyciela - zeszyt ćwiczeń - companion - zestaw płyt audio - płyta DVD - zeszyt ćwiczeń do DVD - rozszerzony -- Upstream pre-intermediate dla 61 uczniów - podręcznik ucznia - zeszyt ćwiczeń - companion - zeszyt ćwiczeń do DVD - płyta CD ucznia - Matura Companion. Egzamin ustny i pisemny. Poziom rozszerzony + zestaw dla 6 nauczycieli: - książka nauczyciela - zeszyt ćwiczeń - companion - zestaw płyt audio - płyta audio do zeszytu ćwiczeń - płyta DVD - zeszyt ćwiczeń do DVD klasy 3: - podstawowy dla 109 uczniów i 11 nauczycieli -- Matura Companion. Egzamin ustny i pisemny. Poziom podstawowy -- Matura z języka angielskiego. Zestawy egzaminacyjne. Poziom podstawowy -- Get Your Message Across. Ćwiczenia do ustnego egzaminu maturalnego z języka angielskiego. Poziom podstawowy - rozszerzony dla 52 uczniów i 5 nauczycieli -- Matura Companion. Egzamin ustny i pisemny. Poziom rozszerzony -- Matura z języka angielskiego. Zestawy egzaminacyjne. Poziom rozszerzony -- Matura Companion. Egzamin pisemny. Struktury leksykalno-gramatyczne J. niemiecki klasy 2: - podstawowy dla 10 uczniów -- Moment mal! 2 - podręcznik - zeszyt ćwiczeń + CD-ROM -- Trening maturalny. Język niemiecki - poprawiona edycja. Repetytorium dla poziomu podstawowego i rozszerzonego + zestaw dla 1 nauczyciela: - podręcznik - zeszyt ćwiczeń + CD-ROM - książka nauczyciela - zestaw płyt audio - zestaw testów - rozszerzony dla 10 uczniów -- Moment mal! 3 - podręcznik - zeszyt ćwiczeń + CD-ROM -- Trening maturalny. Język niemiecki - poprawiona edycja. Repetytorium dla poziomu podstawowego i rozszerzonego + zestaw dla 1 nauczyciela: - podręcznik - zeszyt ćwiczeń + CD-ROM - książka nauczyciela - zestaw płyt audio - zestaw testów klasy 3: - podstawowy dla 10 uczniów i 1 nauczyciela - Trening maturalny. Język niemiecki - poprawiona edycja. Repetytorium dla poziomu podstawowego i rozszerzonego - Gramatyka maturalna. Język niemiecki - Nowe testy maturalne. Język niemiecki + CD - Zadania maturalne. Język niemiecki - rozszerzony dla 10 uczniów i 1 nauczyciela - Trening maturalny. Język niemiecki - poprawiona edycja. Repetytorium dla poziomu podstawowego i rozszerzonego - Gramatyka maturalna. Język niemiecki - Trening pisania przed maturą. Język niemiecki - Trening słownictwa przed maturą. Język niemiecki II. Zlecenie przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu efektywnej nauki w okresie od dnia podpisania umowy do 28.II.2010r. Opis szczegółowy: Zajęcia z efektywnej nauki to zajęcia stacjonarne 1x2godz.dyd./tydz./grupa, co daje 32 godz./grupa; 10-12os./grupa oraz zajęcia e-learningowe 0,5godz.dyd./4godz.dyd.stacj./1os., co daje 4godz./ Zajęcia z zakresu efektywnej nauki obejmą techniki szybkiego czytania, skutecznego notowania i techniki pamięciowe. Zajęcia będą miały charakter blended-learningowy, tzn. połączenie zajęć stacjonarnych z zajęciami e-learningowymi. Zajęcia stacjonarne będą miały charakter grupowy i będą się odbywać w szkołach, natomiast zajęcia e-learningowe polegać będą na indywidualnej pracy uczniów na platformie e-learningowej, gdzie uczeń będzie miał do dyspozycji bogaty pakiet ćwiczeń. Dzięki zastosowaniu metody blended-learning uczniowie poznają nowoczesne sposoby efektywnego uczenia się. Uczniowie wezmą udział w przynajmniej jednej formie wsparcia przewidzianej w ramach projektu. Przez 1 godzinę rozumie się tu jedną godzinę lekcyjną czyli 45 minut. Przewiduje się również zakupy dydaktyczne dla potrzeb przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu efektywnej nauki - komplety dla 166 osób - Podręczniki dla uczniów/trenerów - Mat. dodatkowe dla uczniów/trenerów - Loginy dla uczniów/trenerów na osobę III. Usługa doradztwa zawodowego - w ilości 424 godzin; Opis szczegółowy: Doradztwo zawodowe będzie prowadzone na terenie szkół objętych projektem w ilości: 1x1 godz. dyd./os. (1godz./os. w 2009r., 1godz./os. w 2010r.) w terminie od dnia podpisania umowy do 31.V.10 (kl. II), od dnia podpisania umowy do 30.IV.10 (kl. III) Przez 1 godzinę rozumie się tu jedną godzinę lekcyjną czyli 45 minut..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 48.19.00.00-6, 22.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup pozostałych materiałów dydaktycznych w ramach projektu PO KL pn. /Akademia efektywnego nauczania - wsparcie dla liceów ogólnokształcących i profilowanych z terenu powiatu pabianickiego/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ B Opis zadania: I. Zlecenie zakupu materiałów szkoleniowych dla uczniów i materiałów dydaktycznych. Opis szczegółowy: l.p. Nazwa; opis; Ilość j.m. 1. program komputerowy - Geometria; Opis szczegółowy programu - załącznik nr 1; 1 licencja 2. program multimedialny Geometria; Opis szczegółowy programu - załącznik nr 2; 1 licencja 3. plansze -przebiegi funkcji trygonometrycznych; Przebiegi funkcji trygonometrycznych - plansze ścienne firmy Meridian lub równoważnej; 2 szt. 4. program komputerowy - Pakiet Matematyka dla szkół ponadgimnazjalnych; Opis szczegółowy programu - załącznik nr 3; 1 licencja 5. tablica z magnetycznymi przyrządami tablicowymi; tablica z magnetycznymi przyrządami tablicowymi do zajęć z matematyki; 1 szt. 6. foliogramy z funkcjami; foliogramy z funkcjami - firmy Meridian lub równoważnej; 1 zestaw 7. testy maturalne; Testy maturalne Matematyka 20109 - wyd. Aksjomat - Toruń; 10 zestawów 8. Film /Gry dydaktyczne - funkcja/ do zajęć pozalekcyjnych z matematyki; Opis szczegółowy - załącznik nr 4; 1 szt. 9. foliogramy; foliogramy do matematyki - firmy Meridian lub równoważnej; 1 zestaw 10. plansze Matematyka; plansze matematyka - zestaw plansz ściennych, firmy Meridian lub równoważnej; 2 zestawy 11. książka /Sposób na maturę Matematyka/ do zajęć pozalekcyjnych z matematyki; Sposób na maturę. Matematyka - Wyd. Omega - Kraków; 10 szt. 12. książka /Matematyka w zadaniach praktycznych/; matematyka w zadaniach praktycznych - Wyd. Omega - Kraków; 10 szt. 13. plansze -jednostki miar; Jednostki miar - Plansze ścienne, firmy Meridian lub równoważnej; 2 zestawy 14. plansze -jednostki wag; jednostki wag - plansze ścienne, firmy Meridian lub równoważnej; 2 zestawy 15. program komputerowy - pakiet przedmiotowy z chemii ; Opis szczegółowy programu - załącznik nr 5; 1 licencja 16. zestaw do budowy modeli chemicznych - chemia organiczna i nieorganiczna; Zestaw elementów strukturalnych do budowy modeli cząsteczek związków chemicznych o różnych promieniach kul UNI-2 Zestaw zawierający co najmniej: -182 kule reprezentujące atomy pierwiastków -12 płatków orbitalowych -6 łączników do reprezentowania orbitali wiążących - 675 łączników do reprezentowania wiązań chemicznych, w tym 75 łączników reprezentowanych do przycinania -instrukcję z dynamicznymi przykładami na płycie CD; 1 zestaw 17. program komputerowy - pakiet przedmiotowy do biologii; Opis szczegółowy programu - załącznik nr 6; 2 licencje 18. Program multimedialny - Flora ojczysta; Opis szczegółowy programu - załącznik nr 7; 1 licencja 19. Program komputerowy - Biologia. Repetytorium dla maturzystów; Program komputerowy - Biologia. Repetytorium dla maturzystów; 1 licencja 20. programy multimedialne; Program multimedialny BIOLOGIA szkoła ponadgimnazjalna; 5 licencja 21. kasety magnetowidowe Kaseta magnetowidowa o niżej wymienionej tematyce: 1) AIDS - wszystko co powinieneś widzieć 2) Anoreksja i bulimia, śmiertelna pułapka 3) Alkohol - droga do nikąd 4) Narodziny i życie cz.I 5) Narodziny i życie cz.II; 5 szt. 22. model przestrzenny DNA; Model przestrzenny DNA ok. 45 cm; 1 szt. 23. zestaw plansz biologicznych człowiek - poród - 160x110, cykl menstruacyjny i zagnieżdzenie jajeczka - 160x110, męskie organy rozrodcze - 160x110, żeńskie organy rozrodcze - 160x110; 1 zestaw 24. zestaw modeli biologicznych + pakiet foliogramów; szkielet człowieka - wys. 168 cm lub więcej, naturalny, z masy plastikowej; Model DNA duży -czytelny, kolorowy model helisy DNA skł. Się z 22 par, wykonany z b. trwałego tworzywa sztucznego, na podstawie, można go składać i rozkładać, wys. 45cm + pakiet foliogramów - rozmnażanie, genetyka, dziedziczenie; model ucha-powiększony 3-krotnie w stosunku do naturalnej wielkości; z przekrojem ucha wewnętrznego - widoczne jego elementy:błona bębenkowa z młoteczkiem, kowadełko oraz błędnik. Na podstawie. Wymiary:34x16x19; model oka w oczodole - powiększony 5-krotnie w stosunku do naturalnych rozmiarów. Rozkład na części: Wymiary:13x14x21 ; 1 zestaw Opis szczegółowy: Załącznik nr 1 Program komputerowy do geometrii - pakiet Program pozwalający na konstruowanie dowolnych figur geometrycznych za pomocą precyzyjnych i złożonych narzędzi (m.in. dynamiczne przekształcenia, skalowanie układu współrzędnych, obliczanie funkcji - Program pozwalający na rysowanie i badanie parametrów skomplikowanych wykresów funkcji, etc.). Program umożliwiający badanie nie tylko problemów geometrycznych, ale również algebry, statystyki, analizy matematycznej, posiadający opcje przydatne w nauce fizyki, a zwłaszcza optyki i kinematyki oraz astronomii. Załącznik nr 2 Program multimedialny - do geometrii Program zawierający zaawansowane narzędzie wspomagające naukę geometrii. Celem programu byłoby ułatwienie nauki geometrii trójwymiarowej. Aplikacja pozwalałaby na tworzenie statycznych oraz dynamicznych modeli 3D oraz dowolne manipulowanie i przetwarzanie wyników badań. Możliwość wnikliwej analizy i opisu, również za pomocą wzorów modelowanych figur. Możliwość tworzenia brył obrotowych jak również czterowymiarowych typu hipersześcian. Załącznik nr 3 Multimedialne lekcje z matematyki - edukacyjny program komputerowy, obejmujący podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania matematyki w szkole ponadgimnazjalnej. Materiał programowy przedstawiony w multimedialnej formie, gdzie każdy ekran stanowi odrębną całość prezentującą konkretne zagadnienie matematyczne objęte podstawą programową. Interaktywne wykresy, konstrukcje, wzory, przykłady, a także inteligentny system ćwiczeń, narracje oraz animacje pozwalają efektywnie przyswajać wiedzę. Materiał dydaktyczny zawarty w programie odpowiadałby co najmniej 60 godzinom efektywnej nauki i byłby zgodny z podstawą programową zatwierdzoną przez MEN. W programie winien zawierać się: - system, który podczas wykonywania ćwiczeń będzie analizować stan wiedzy ucznia oraz dostosuje materiał do jego umiejętności i wiadomości w taki sposób, aby zwiększyć skuteczność nauki; - system kontroli postępów w nauce; szczegółowy raport wyników, przypisany do każdego ćwiczenia, umożliwii analizę sposobu jego wykonania - wskazuje m.in. ile razy użytkownik korzystał z podpowiedzi, ile popełnił błędów, zanim poprawnie rozwiązał całe zadanie. Raport nie może też zostać wyzerowany, co motywuje użytkownika do udzielania przemyślanych odpowiedzi; - przewodnik - jak pracować z programem efektywnie; - narracje i filmy, które ułatwiają zrozumienie poszczególnych zagadnień matematycznych i dają możliwość zbliżenia procesu uczenia się do procesu badawczego - programy narzędziowe tj.: - Słowniczek - zawiera terminy matematyczne użyte w programie; - Kalkulator - umożliwia wykonywanie działań matematycznych włącznie z obliczaniami radianów i stopni; - Biografie - przedstawia ilustrowane biografie słynnych matematyków; - dodatkowe opcje: - Szukaj - narzędzie stanowiące jednocześnie szczegółowy indeks kursu; pozwala na przeszukiwanie materiału za pomocą wyrazów kluczowych. - Moje lekcje - program pozwalający tworzyć własne lekcje poprzez dowolne zestawianie stron wybranych z całego kursu. - Wyniki - opcja umożliwiająca śledzenie rezultatów osiąganych podczas pracy z programem. - Notatki - opcja umożliwiająca dodanie do poszczególnych stron kursu dowolnych tekstów (notatek). Załącznik nr 4 Analiza wykresów różnych funkcji ułatwiająca zrozumienie takich terminów jak: dziedzina funkcji, zbiór wartości, miejsce zerowe, funkcja rosnąca, malejąca, wartości dodatnie i ujemne czy punkt przecięcia się wykresu z osią OY. Umożliwia też doskonalenie i ugruntowanie umiejętności odczytywania właściwości funkcji z wykresu. Pomoc dydaktyczna łącząca w sobie trzy elementy: naukę, zabawę i samokontrolę. Nadająca się do pracy indywidualnej oraz w parach do pracy grupowej. Załącznik nr 5 Multimedialne lekcje z chemii - edukacyjny program komputerowy, obejmujący podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania chemii zawierający ilustracje, filmy, symulacje i trójwymiarowe animacje sprawiające, że niezbędna wiedza jest przyswajana niezwykle szybko i efektywnie. Materiał dydaktyczny zawarty w programie odpowiadałby co najmniej 60 godzinom efektywnej nauki i byłby zgodny z podstawą programową zatwierdzoną przez MEN. W programie winien zawierać się: - system, który podczas wykonywania ćwiczeń będzie analizować stan wiedzy ucznia oraz dostosuje materiał do jego umiejętności i wiadomości w taki sposób, aby zwiększyć skuteczność nauki; - system kontroli postępów w nauce; szczegółowy raport wyników, przypisany do każdego ćwiczenia, umożliwi analizę sposobu jego wykonania - wskazuje m.in. ile razy użytkownik korzystał z podpowiedzi, ile popełnił błędów, zanim poprawnie rozwiązał całe zadanie. Raport nie może też zostać wyzerowany, co motywuje użytkownika do udzielania przemyślanych odpowiedzi; - przewodnik - jak pracować z programem efektywnie; - narracje i animowane filmy, umożliwiające uczniowi poznanie wielu interesujących zagadnień z dziedziny chemii, - programy narzędziowe tj.: - Słowniczek - zawiera hasła tematyczne związane z chemią, stosowane na stronach kursu; - Kalkulator - umożliwia wykonywanie działań matematycznych; - Układ okresowy pierwiastków - dostarcza niezbędnej wiedzy o pierwiastkach, ich właściwościach, budowie i reaktywności; - Biografie - przedstawia ilustrowane biografie słynnych chemików - dodatkowe opcje: - Szukaj - narzędzie stanowiące jednocześnie szczegółowy indeks kursu; pozwala na przeszukiwanie materiału za pomocą wyrazów kluczowych. - Moje lekcje - program pozwalający tworzyć własne lekcje poprzez dowolne zestawianie stron wybranych z całego kursu. - Wyniki - opcja umożliwiająca śledzenie rezultatów osiąganych podczas pracy z programem. - Notatki - opcja umożliwiająca dodanie do poszczególnych stron kursu dowolnych tekstów (notatek). Załącznik nr 6 Multimedialne lekcje z biologii - edukacyjny program komputerowy, obejmujący podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania biologii zawierający ilustracje, filmy, symulacje i trójwymiarowe animacje sprawiające, że niezbędna wiedza jest przyswajana niezwykle szybko i efektywnie. Materiał dydaktyczny zawarty w programie odpowiadałby co najmniej 60 godzinom efektywnej nauki i byłby zgodny z podstawą programową zatwierdzoną przez MEN. W programie winien zawierać się: - biografie osób zasłużonych w dziedzinie biologii. Duży wybór interesujących prezentacji multimedialnych o różnorodnej tematyce (np. funkcje organizmu, biologiczne procesy niewidoczne gołym okiem) - system, który podczas wykonywania ćwiczeń będzie analizować stan wiedzy ucznia oraz dostosuje materiał do jego umiejętności i wiadomości w taki sposób, aby zwiększyć skuteczność nauki; - system kontroli postępów w nauce; szczegółowy raport wyników, przypisany do każdego ćwiczenia, umożliwi analizę sposobu jego wykonania - wskazuje m.in. ile razy użytkownik korzystał z podpowiedzi, ile popełnił błędów, zanim poprawnie rozwiązał całe zadanie. Raport nie może też zostać wyzerowany, co motywuje użytkownika do udzielania przemyślanych odpowiedzi; - przewodnik - jak pracować z programem efektywnie; - narracje i animowane filmy, które poruszają tematy m.in. z zakresu budowy organizmu człowieka, genetyki i ekologii - programy narzędziowe tj.: - Słowniczek - zawierający hasła tematyczne związane z biologią, stosowane na stronach kursu; - Biografie - przedstawia ilustrowane biografie słynnych biologów. - dodatkowe opcje: - Szukaj - narzędzie stanowiące jednocześnie szczegółowy indeks kursu; pozwala na przeszukiwanie materiału za pomocą wyrazów kluczowych. - Moje lekcje - program pozwalający tworzyć własne lekcje poprzez dowolne zestawianie stron wybranych z całego kursu. - Wyniki - opcja umożliwiająca śledzenie rezultatów osiąganych podczas pracy z programem. - Notatki - opcja umożliwiająca dodanie do poszczególnych stron kursu dowolnych tekstów (notatek). Załącznik nr 7 Program multimedialny - posiadający bardzo dużą bazę zdjęć roślin występujących na obszarze Polski (kwiaty, owoce, liście itp.), zawierający dane m.in. o nazwach naukowych, synonimach, siedliskach, rozmieszczeniu, praktycznym wykorzystaniu roślin. Będzie posiadał wbudowane interaktywne narzędzia identyfikacji gatunków oraz słownik botaniczny z minimum 700 hasłami. Program pozwalający na samodzielną analizę znalezionych roślin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 48.19.00.00-6, 22.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.