eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa regałów i szaf metalowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Katowice: Dostawa regałów i szaf metalowych
Numer ogłoszenia: 413774 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny , pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 2538862, faks (32) 2513346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa regałów i szaf metalowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - dostawa regałów i szaf metalowych, obejmuje: 1) dostawę 177 sztuk regałów o wysokości 3 m, nogi z profilu o wymiarach 40 mm x 60 mm wykonany z kątownika perforowanego o grubości 3 mm, na całej długości profili po obu stronach wykonane na przemian otwory o wymiarach 9 mm oraz 18 mmx9 mm w odstępach co 2 cm umożliwiające swobodną regulację wysokości półek, pierwsze otwory na wysokości 10 cm od dołu profilu, pod każdą z nóg podstawka plastikowa, tylko nogi malowane farbą proszkową, kolor granat (RAL 5002), półka metalowa o wymiarach 1 m x 0,5 m wykonana z blachy ocynkowanej - niemalowana o grubości 0,8 mm z zagiętymi krawędziami chroniącymi przed skaleczeniem oraz z profilem wzmacniającym pod spodem wzdłuż półki, wykonanie stężenia na krzyż na szerszej części regału, mocowanie od pierwszego otworu na dole do ostatniego na górze - płaskownik 2 sztuki o wymiarach 20 mm x 4 mm dla jednego regału, komplet śrub do montażu regałów na klucz o rozmiarze 13 mm (śruby, podkładki oraz nakrętki ocynkowane, długość śrub - 30 mm, grubość śrub - M 8), ilość półek w regale -10, obciążenie półki - 50 kg, regały wolnostojące, atest dotyczący nośności regału, dostawa jednorazowa, bez montażu, dla Centrum Obsługi Finansowej w Bytomiu ul. Karola Miarki 4 - Archiwum w Katowicach ul. Rolna 7 2) dostawę 5 sztuk szaf metalowych ubraniowych BHP - dwukomorowa wykonana z blachy ocynkowanej, wyposażona w drążki na ubranie, haczyki oraz półki z blachy ocynowanej, każda komora dzielona na dwie części, szafka zamykana zamkiem cylindrycznym ryglującym drzwi w trzech punktach , otwory wentylacyjne w drzwiach, pomalowana farbą proszkową w kolorze jasno-szarym. Wymiary: szer. 800 x gł. 480 - 500 x wys.1800 mm., szer. komory: 400 mm. Wykonana na cokole - zdjęcie poglądowe stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, dla Urzędu Pocztowego Wola k. Pszczyny 43-225 ul. Krótka 3. 2. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 39141100-3 Regały, 39141300-5 Szafy. 3. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2011 r. 4. Zamawiający wymaga jednorazowej dostawy, przy czym termin dostawy regałów i szaf (od poniedziałku do piątku, w godz. 800 - 1500) wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z upoważnionymi przedstawicielami zamawiającego wymienionymi poniżej, w trybie roboczym za faksowym lub pisemnym powiadomieniem : 1) Centrum Obsługi Finansowej w Bytomiu ul. Karola Miarki 4 - Archiwum w Katowicach ul. Rolna 7 - Grzegorz Śliwiński, tel. 502013105, 2) Wydział Operacyjny Infrastruktury w Rybniku ul. Pocztowa 1 - Lidia Tyburska, tel. 32 4395320. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia regałów i szaf metalowych nowego i wolnego od wad, na koszt własny. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonane, dostarczone regały i szafy objęte były 36-miesięcznym okresem gwarancji, a serwis gwarancyjny w tym okresie prowadzony był na niżej opisanych zasadach: 1) w czasie udzielonego przez wykonawcę okresu gwarancyjnego na dostarczone meble wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (m.in. dojazd, demontaż, montaż, koszty naprawy) ponosi wykonawca, 2) zamawiający zgłasza reklamacje dotyczące wad jakościowych mebli, wynikłych w okresie gwarancji, w terminie 3 dni od ich ujawnienia, 3) czas usuwania usterki wynosi 4 dni robocze od dnia przyjęcia zgłoszenia przez wykonawcę, 4) w sytuacji nie wywiązania się wykonawcy z zobowiązania gwarancyjnego, zamawiający uprawniony będzie do usunięcia powstałych wad w drodze naprawy, na koszt wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00 - Regały 39.14.13.00 - Szafy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Złożona oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie, kalkulację ceny - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, IV piętro, pok. 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.