eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa aparatu do kriochirurgii, myjki-dezynfektora, ssaka elektrycznego przejezdnego, pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej, podgrzewacza do płynów infuzyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Toruń: Dostawa aparatu do kriochirurgii, myjki-dezynfektora, ssaka elektrycznego przejezdnego, pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej, podgrzewacza do płynów infuzyjnych.
Numer ogłoszenia: 41367 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14395 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu do kriochirurgii, myjki-dezynfektora, ssaka elektrycznego przejezdnego, pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej, podgrzewacza do płynów infuzyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa : Zadanie Nr 1 - aparat do kriochirurgii- szt.1 SPECYFIKACJA TECHNICZNA APARATU DO KRIOCHIRURGII Specyfikacja techniczna aparatu do kriochirurgii 1.Elektryczne 230V~/ 50 Hz 2.Klasa bezpieczeństwa elektrycznego - I 3.Maksymalny pobór prądu - 30 VA 4.Podtlenek azotu (N2O) , lub dwutlenek węgla (CO2 MEDYCZNY) w stalowych butlach ciśnieniowych 5.Maksymalne ciśnienie 5,5MPa 6.Maksymalne wymiary aparatu 360x380x140mm 7.Maksymalny ciężar aparatu - 6kg 8.Ekran LCD 9.Wskaźnik przepływu przez sondę 10.Pokrętło regulacji ciśnienia w sondzie 11.Pedał sterujący dwuprzyciskowy 12. Wyposażony w 6 szt. sond kontaktowych 13.Możliwość podłączenia sondy natryskowej 14.Wskaźnik ciśnienia pracy 15.Okres gwarancji - min. 36 miesięcy 16.Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 17.Przeglądy urządzenia wymagane przez producenta w okresie gwarancji uwzględnione w cenie 18.Czas reakcji serwisu maks. 24godziny licząc od momentu zgłoszenia awarii 19.Dostarczenie urządzenia zastępczego na czas naprawy w przypadku przekroczenia 5 dni roboczych 20.Gwarancja liczona od dnia zamontowania i uruchomienia urządzenia UWAGA: Nie spełnienie któregokolwiek wymaganego parametru skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niespełniającej wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie Nr 2 - myjka-dezynfektor- szt.1 SPECYFIKACJA TECHNICZNA MYJKI- DEZYNFEKTORA 1.Urządzenie przeznaczona do opróżniania, mycia, dezynfekcji i suszenia basenów, kaczek, pojemników na mocz, misek do mycia chorych i innego sprzętu pomocniczego 2.Model stojący na posadzce wykonany ze stali nierdzewnej. 3.Dezynfekcja termiczna zgodnie z normą EN ISO 15883-3 4.Zbiornik na wodę ze stali nierdzewnej zintegrowany - zespolony z własną wytwornicą pary 5.Komora mycia ze stali nierdzewnej, głęboko tłoczona, bez spoin z nachyleniem sufitu 6.Minimalna pojemność komory dla uchwytu standardowego: 1 basen z pokrywką i 1 kaczka lub 3 kaczki.Możliwość wymiany i stosowania uchwytów specjalistycznych 7.Drzwi uchylne, na przedniej ścianie urządzenia, otwierane i zamykane ręcznie bez oporów przy zamykaniu i otwieraniu 8.System dysz strumieniowych zapewniający dużą efektywność czyszczenia, niezależnie od zmian ciśnienia wody zasilającej. Minimum 10 dysz w tym rotacyjna 9.Brak przecieków pary wodnej przez drzwi komory. 10.Wewnętrzna automatyczna dezynfekcja termiczna wszystkich rur doprowadzających wodę oraz dysz strumieniowych 11.Mikrokomputerowe sterowanie, pracą urządzenia 12.Ergonomiczny ekran wyświetlający informacje niezbędne do obsługi i kontroli urządzenia w języku polskim 13. Optyczne i akustyczne informacje o usterkach 14. Programy dla mniej i bardziej zabrudzonych przedmiotów, poddawanych procesowi mycia i dezynfekcji Minimum 3 programy standardowe 15. Wymagane maksymalne wymiary zewnętrzne 500x500x1800mm ? 20mm 16. Urządzenie wyposażone w opcję schładzania i suszenia, tzn. po zakończonym cyklu mycia, dezynfekcji i suszenia naczynia sanitarne poddawane temu procesowi mają być schłodzone, suche, bez skroplin wody na powierzchni i wewnątrz naczyń 17. Maksymalne zużycie wody na cykl do 25l/cykl 18. Maksymalny poziom wytwarzanego hałasu. max 50 dB 19. Zasilanie z 3-fazowej sieci elektroenergetycznej 3 x 400 VAC 50 Hz. 20. Podłączenie zimnej i ciepłej wody ? cala 21. Podłączenie odpływu ścienne lub podłogowe ?100 22.Gwarancja, min. 24 miesiące 23. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat 24. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika 25. Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim 26. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie 27. Bezpłatna instalacja urządzenia 28. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji. 29. Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji) 30. Dostawa pakietu startowego: wymagane środki chemiczne Kanister 5L, podsuwacze plastikowe 5 sztuk UWAGA: Nie spełnienie któregokolwiek wymaganego parametru skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niespełniającej wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie Nr 3 - ssak elektryczny przejezdny- szt.1 SPECYFIKACJA TECHNICZNA Ssak elektryczny przejezdny 1.Zasilanie sieciowe i akumulatorowe 2.Podciśnienie maksymalne 90 (kPa) 3.Wydajność 20 l/min 4.Maksymalna ilość zbiorników - 2 (komplet) 5.Pojemność zbiornika - maksymalnie 2.5 l 6.Głośność- nie więcej niż 60 dB 7.Ssak jezdny 8.Regulacja zakresu próżni - maks.20 kPa 9.Maksymalny przepływ powietrza - S=20 10.Butla zasysająca (szklana) - 2500ml 11.Tłokowo sterowana pompa próżniowa 12.Przełącznik ręczny i nożny 13.Czas reakcji serwisu maks. 24 godziny licząc od momentu zgłoszenia awarii 14.Dostarczenie urządzenia zastępczego na czas naprawy w przypadku przekroczenia 5 dni roboczych 15.Wymiana ssaka na nowy, w okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia trzech istotnych awarii, których usunięcie związane będzie z wymianą głównych części 16.Gwarancja liczona od dnia zamontowania i uruchomienia urządzenia 17.Okres gwarancji - min. 36 miesięcy 18.Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 19.Wykonawca gwarantuje, że oferowane urządzenie jest kompletne i do jego uruchomienia, montażu oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie jest konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów 20.Przeglądy urządzenia wymagane przez producenta w okresie gwarancji uwzględnione w cenie UWAGA: Nie spełnienie któregokolwiek wymaganego parametru skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niespełniającej wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie Nr 4 - pompa infuzyjna dwustrzykawkowa- szt.1 SPECYFIKACJA TECHNICZNA Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa 1.Waga urządzenia maksymalnie do 4,5kg 2.Wymiary urządzenia 140x260x250 +/- 10 % 3.Pompa 2-strzykawkowa z możliwością stosowania strzykawek o poj. 20ml, 50ml 4.Możliwość stosowania strzykawek wymiennie na obu torach 5.Szybkość dozowania od 0,1 do 99,9 ml/h z dokładnością do 0,1 ml/h 6.Możliwość niezależnego programowania szybkości podawania dla każdego toru oddzielnie 7.Możliwość kontrolowania dawki uderzeniowej na wyświetlaczu przepływu 8.Ciśnienie okluzji maksymalnie 700mm Hg 9.Funkcja KVO i STAND-BY 10.Alarmy - sygnalizacja dźwiękowa i świetlna: KVO, okluzja, koniec infuzji, rozładowane baterie, brak zasilania z sieci, pusta strzykawka 11.Zasilanie z sieci 230V i awaryjnie z wewnętrznej baterii ładowanej w czasie pracy pompy z zasilania z sieci- Przełączanie awaryjne automatyczne 12.Czas pracy pompy przy zasilaniu z baterii min. 3 godziny, przy wykorzystaniu dwóch torów 13.Okres gwarancji - min. 36 miesięcy 14.Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 15.Wykonawca gwarantuje, że oferowane urządzenie jest kompletne i do jego uruchomienia, montażu oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie jest konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów 16.Przeglądy urządzenia wymagane przez producenta w okresie gwarancji uwzględnione w cenie 17.Czas reakcji serwisu maks. 24 godziny licząc od momentu zgłoszenia awarii 18.Dostarczenie urządzenia zastępczego na czas naprawy w przypadku przekroczenia 5 dni roboczych 19.Wymiana pompy na nową, w okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia trzech istotnych awarii, których usunięcie związane będzie z wymianą głównych części 20.Gwarancja liczona od dnia zamontowania i uruchomienia urządzenia UWAGA: Nie spełnienie któregokolwiek wymaganego parametru skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niespełniającej wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zadanie Nr 5 - podgrzewacz do płynów infuzyjnych- szt.1 SPECYFIKACJA TECHNICZNA Podgrzewacz płynów infuzyjnych 1.Przystosowany do ogrzewania drenów o średnicy 4-5 mm i długości 180 cm +/- 10 cm 2.Możliwość mocowania na statywie lub szynie 3.Podgrzewanie suche 4.Temperatura pracy 33-43 stopni Celsjusza 5.Skok regulacji temperatury - maks. 0.5 stopnia Celsjusza 6.Maksymalna masa -3 kg 7.Głębokość do 120 mm 8.Szerokość do 175 mm 9.Wysokość do 280 mm 10.Podgrzewacz przepływowy 11.Wizyta technika na żądanie 12.Szkolenie personelu 13.Czas reakcji serwisu maks. 24godziny licząc od momentu zgłoszenia awarii 14.Dostarczenie urządzenia zastępczego na czas naprawy w przypadku przekroczenia 5 dni roboczych 15.Wymiana podgrzewacza na nowy, w okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia trzech istotnych awarii, których usunięcie związane będzie z wymianą głównych części 16.Gwarancja liczona od dnia zamontowania i uruchomienia urządzenia 17.Okres gwarancji - min. 36 miesięcy 18.Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 19.Wykonawca gwarantuje, że oferowane urządzenie jest kompletne i do jego uruchomienia, montażu oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie jest konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów 20.Przeglądy urządzenia wymagane przez producenta w okresie gwarancji uwzględnione w cenie UWAGA: Nie spełnienie któregokolwiek wymaganego parametru skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niespełniającej wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Metrum CryoFlex Sp. z o. o., Sp. k., ul. Zielna 29, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22222,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNITECHNIKA S.A., ul. Szamotulska 59 b, 60-566 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26388,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie Nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SARSTEDT Sp. z o. o., ul. Warszawska 25, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3703,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.