eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdańskiobsługa linii 197

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41362

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Pruszcz Gdański: obsługa linii 197 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Pruszcz Gdański, do kontaktów: Beata Rutkiewicz, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6929421, 6929400, fax 058 6822714, e-mail: zamowienia@pruszczgdanski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pruszczg.ug.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.pruszczgdanski.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa linii 197. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: gmina Prszcz Gdański. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia polegającego na: a) Obsłudze regularnej linii autobusowej na trasie: Pruszcz Gdański - Rotmanka - Bielkówko - Rotmanka - Pruszcz Gdański. Trasa liczy 24 km i dzieli się na dwie strefy: strefa I Pruszcz Gdański - Straszyn, II strefa Straszyn - Bielkówko. Trasa, na której Gmina stosuje dopłaty wynosi 18 km (dopłaty obowiązują tylko na obszarze Gminy). b) Zachowaniu uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych oraz ceny biletu normalnego 1,40 zł i ceny biletu ulgowego 0,70 zł za jedną strefę, wykaz osób uprawnionych do przejazdów bezpłatnych i ulgowych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca ma prawo wprowadzić bilety miesięczne na zasadach przez siebie określonych. c) Częstotliwości kursowania: w soboty, niedziele i święta 8 kursów po 24 km, a w pozostałe dni tygodnia 20 kursów po 24 km w ciągu doby wg rozkładu jazdy sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego przed dniem podpisania umowy. W miarę możliwości Zamawiający będzie wymagał, aby rozkład jazdy nie odbiegał znacząco od istniejącego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć rozkład jazdy celem zatwierdzenia do zamawiającego na drugi dzień od dnia otrzymania wyników o wyborze jego oferty. Wykonawca ma prawo do wydłużenia trasy (np. Kolbudy - Gdańsk). d) Dotowanniu przez Zamawiającego ilość kilometrów: - od poniedziałku do piątku każdego dnia tygodnia w dni robocze: 16 kursów po 18 km tj 288 km; - w soboty, niedziele i święta: 8 kursów po 18 km, tj. 144 km dziennie. e) Umieszczaniu rozkładów jazdy na przystankach i ich stałe uzupełnianie. f) uzyskaniu zezwolenia na linię g) Autobusy, którymi dysponuje Wykonawca i którymi będzie wykonywana obsługa przedmiotowej linii muszą być oznaczone 4 tablicami informacyjnymi, czołową, boczną, tylną i wewnętrzną przy czym powierzchnia tablicy informacyjnej czołowej nie może być mniejsza od powierzchni użytkowej komory i musi być oświetlona, a sposób umieszczenia tablicy musi zapewniać dobrą czytelność zawartej na niej informacji dla pasażerów na przystanku z odległości co najmniej 50 m. Autobus musi posiadać okna otwierane w sposób przesuwny. Co najmniej dwie pary drzwi autobusów muszą być uruchomiane mechanicznie. h) Wykonawca zobowiązany jest do obsługi linii autobusami w godzinach szczytu tj. między godz. 6.30 - 8.30 ora 15.00-17.00 o łącznej liczbie miejsc 100, w pozostałych godzinach zamawiający dopuszcza obsługę linii autobusami mniejszymi, jednakże nie mniejszymi niż 60 miejsc. Autobus musi również posiadać co najmniej jedno miejsce na wózek (dziecięcy lub inwalidzki). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: arkusz kalkulacyjny 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 60.21.21.00 - 60.21.21.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.09.2006; lub data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek tzn. posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - autobusami; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: - dysponuje autobusami o parametrach określonych w rozdziale II.1.5 pkt. g-h ogłoszenia, które posiadają aktualne ubezpieczenie OC, NW i badania techniczne pojazdów; - dysponuje osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do prowadzenia autobusów, - wykaże w ciągu ostatnich 3 lat doświadczenie zawodowe w postaci wykonania co najmniej jednej obsługi linii autobusowej trwającej co najmniej 1 rok (umowa z jednym zamawiającym na czas obowiązywania nie krótszy niż rok), c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - autobusami;; c) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3, d) wykaz podobnych zamówień realizowanych w ciągu ostatnich 3 lat wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - załącznik nr 4, e) oświadczenie, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego pkt. 9b- załącznik nr 5 f) arkusz kalkulacyjny.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 09:15, sala konferencyjna na parterze Urzędu Gminy.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.