eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu labolatoryjnego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Sosnowiec: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu labolatoryjnego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 413580 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu labolatoryjnego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Worki do sterylizacji, czerwone, z napisem Biohazard, wymiary 910 x 610 mm szt. 100 2. Worki do sterylizacji, czerwone, z napisem Biohazard, wymiary 760 x 610 mm szt. 100 3. Worki do sterylizacji, czerwone, z napisem Biohazard, wymiary 280 x 220 mm szt. 200 Pakiet 2 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Filtry membranowe z nitrocelulozy, średnica f 25 mm, średnica porów 0,8 ?m szt. 200 2. filtry kwarcowe 100% kwarc, średnica 37mm, średnica porów 1,2 m szt. 200 3. Kasety Petri Dish Slide, do transportu filtrów, średnica 47mm szt. 100 Pakiet 3 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Bibuła jakościowa średnia 45x56cm szt. 600 2. Sączki Whatman GF.A śr. 5,0 cm. szt. 100 3. Sączki Whatman GF.A śr. 3,7 cm. szt. 200 4. Gilzy estrakcyjne celulozowe, 25x80 mm, Grade 35 szt. 1000 5. Filtry z włókna szklanego do Staplexa, rozmiar 10,16 cm. szt 200 6. Filtry membranowe MCE mieszanina estrów celulozy, średnica f 47 mm, średnica porów 0,45 , białe szt. 200 Pakiet 4 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Pipety plastikowe 2 ml sterylne, wolne od pyrogenów pojedynczo pakowane szt. 100 2. Probówki typu Falcon z PP stożkowodenne skalowane z nakrętką z miejscm na opis, sterylne poj 15ml szt. 1550 3. Probówki typu Falcon plastikowe, skalowane z nakrętką i miejscem na opis, sterylne poj 50ml szt. 1050 4. Probówki plastikowe z zakrętką typu Falcon 30ml ze skalą i miejscem na opis szt. 1000 5. Szalki Petriego z polistyrenu śr.90mm z żebrami wentylacyjnymi, sterylne szt. 6000 6. Szalki RODAC szt. 1000 7. Ezy kalibrowane z oczkiem 10 , sterylne, pakowane po 20 sztuk szt. 1100 8. Wymazówki z tworzywa sztucznego w probówce transportowej bez podłoża , sterylne dł 20 cm szt. 1000 9. Wymazówki z tworzywa sztucznego w bez podłoża ,sterylne dł 16cm, średnica 2,5 mm pojedynczo pakowane szt. 2000 10. Wymazówki z tworzywa sztucznego z podłożem transportowym AMIE , sterylne szt. 3000 11. Wymazówki z tworzywa sztucznego z podłożem transportowym AMIE z węglem ,sterylne szt. 450 12. Wymazówki z wacikiem bawełnianym o śr 1,5mm, pakowane indywidualnie , sterylne, okulistyczne, nie na druciku szt. 300 13. Pipetki Pasteura z PE o dł. 15,5cm ,o poj. 3ml z podziałką 3,0/05 ml, pakowane po 5 sztuk, sterylne szt. 1000 14. Butelki hodowlane T75cm2 vent close 5.100 szt. 100 15. Pipety plastikowe serologiczne jałowe poj. Do 5ml wolne od pyrogenów szt. 200 16. Pipety plastikowe serologiczne jałowe poj. Do 10ml wolne od pyrogenów szt. 200 17. Cell Scrapers dł. 25cm sterylne z ruchomą końcówką o dł. 1,8cm szt. 200 18. Pipety plastikowe serologiczne jałowe poj. Do 25ml wolne od pyrogenów szt. 200 19. Probówki do PCR poj. 0,2ml cienkościenne, z płaskimi wieczkami dostarczone ze świadectwem jakości PCR szt. 7000 Warunkiem przystapienia do Pakietu 8 jest dostarczenie przez Wykonawcę po jednej próbce poz. 2,3,4,12. Pakiet 5 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Płytki 96-dołkowe sterylne z pokrywką, kszt. Dna U, suger. obj. Dołka 0,2ml, pow. hodowl. 0,36cm2dołek, wym. zewn. 128x86mm szt. 100 2. Płytki 24-dołkowe z polystyrenu sterylne z pokrywką, z płaskim dnem, pakowane pojedynczo. Objętość robocza dołka 1ml, transparentne szt. 75 3. Płytki 384-dołkowe z polystyrenu sterylne z pokrywką, z płaskim dnem, pakowane w rękawach po 10 sztuk, transparentne, niemodyfikowane szt. 120 Pakiet 6 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Pojemniki na odpady medyczne, wiadro poj. 10l szt. 100 2. Pojemniki na mocz 120-140 ml z zakrętką szt. 4500 3. Pojemniki na kał szt. 1000 4. Pojemniki na mocz o poj. 60 ml z zkretką, pakowane indywidualnie, asceptyczne szt. 1250 5. Pojemnik na odpady kwasoodporne 5 l. szt. 12 6. Pojemnik na zlewki organiczne z tworzywa, pojemność 5,0 lub 10 litrów szt. 40 7. 1. Pojemnik na odpady, z tworzywa, pojemność 5,0 litrów szt. 60 Pakiet 7 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Rękawice jednorazowe nitrylowe 0,1 mm, S szt. 4000 2. Rękawice jednorazowe nitrylowe 0,1 mm, M szt. 2000 3. Rękawice jednorazowe nitrylowe 0,1 mm, L szt. 1000 4. Rękawice jednorazowe lateksowe S nie pudrowe szt. 3500 5. Rękawice jednorazowe lateksowe M szt. 200 6. Rękawice jednorazowe lateksowe L szt. 200 Pakiet 8 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Palnik rtęciowy 100W USH -103OL szt. 1 Pakiet 9 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Rurki z węglem aktywnym SKC, 20.40 mesh, 50.100 mg, type A - Tube holder, 6 mm x 70 mm szt. 500 2. Rurki sorbentowe SKC, Formaldehyde Sampling Tube, silica gel coated with 2,4-dinitrophenylhydrazine, 150.300 mg, szt. 500 Pakiet 10 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Rurki grafitowe THGA do Spektrometru Absorpcji Atomowej PERKIN ELMER 4100ZL Graphite Tubes With End Caps szt. 15 2 Kubeczki polistyrenowe do automatycznego podajnika próbek poj. 2ml do Spektrometru Absorpcji Atomowej PERKIN ELMER 4100ZL szt. 5000 Pakiet 11 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Końcówka wraz z tłokiem, model CP10 do pipety Microman M10 szt. 192 2 Końcówka wraz z tłokiem, model CP100 do pipety Microman M100 szt. 192 3. Końcówka wraz z tłokiem, model CP1000 do pipety Microman M1000 szt. 182.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 18.93.00.00 - Worki i torby 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.19.25.00 - Probówki 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian zapisów umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.