eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW WYTWARZANYCH W WYNIKU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI SPZOZ MIĘDZYCHÓD DO MIEJSCA UNIESZKODLIWIANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Międzychód: USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW WYTWARZANYCH W WYNIKU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI SPZOZ MIĘDZYCHÓD DO MIEJSCA UNIESZKODLIWIANIA
Numer ogłoszenia: 413496 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482011, faks 095 7482711 wew. 122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW WYTWARZANYCH W WYNIKU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI SPZOZ MIĘDZYCHÓD DO MIEJSCA UNIESZKODLIWIANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest dzierżawa pojemników, ich mycie i dezynfekcja, usługi odbioru w tym załadunku, transportu do miejsca unieszkodliwiania wyszczególnionych w poniższej tabeli odpadów wytwarzanych w wyniku prowadzonej przez SPZOZ Międzychód działalności, zwanych dalej odpadami z obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie tj.: -Szpitala w Międzychodzie, ul. Szpitalna 10 -Poradni Specjalistycznych w Sierakowie, ul. Wroniecka 26, Lp.Nazwa przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów/rokJ.m. 1Odpady o kodzie 18 01 02* - części ciała 0,40 Mg 2Odpady o kodzie 18 01 03* - inne odpady medyczne 20,00 Mg 3Odpady o kodzie 18 01 01 - narzędzia chirurgiczne i ich resztki 0,200 Mg 4Odpady o kodzie 18 01 09 - przeterminowane leki 0,03 Mg 5Odpady o kodzie 20 01 08 - odpad pokonsumpcyjny 6,00 Mg 6Odpady o kodzie 16 06 05 - zużyte baterie i akumulatory 0,10 Mg 7Odpady o kodzie 08 03 18 - odpadowy toner drukarski 0,15 Mg 8Odpady o kodzie 15 02 02* - sorbenty, materiały filtracyjne, w tym filtry olejowe nie ujęte w innych grupach. Tkaniny do wycierania, ubrania ochronne zniszczone substancjami niebezpiecznymi 0,02 Mg 9Odpady o kodzie 16 02 11* - zużyte urządzenia z freonem 7 Szt. 10Odpady o kodzie 18 01 07 - chemikalia, w tym odczynniki chem. 0,02 Mg 11Odpady o kodzie 16 05 06* - Chemikalia laboratoryjne i analityczne 0,10 Mg 12Odpady o kodzie 06 04 04* - Odpady zawierające rtęć 0,300 Mg 13Odpady o kodzie 16 02 15* - niebezpieczne elementy monitory, tv 360 Mg 14Odpady o kodzie 16 02 13* - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy ... przepalone świetlówki, monitory, inne urządzenia zawierające szkło aktywne ... 360 Szt. Podane powyżej roczne ilości wytwarzanych odpadów są ilościami szacunkowymi. W przypadku przekazania do utylizacji, w okresie trwania umowy mniejszej ilości odpadów medycznych niż podano powyżej Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W przypadku przekazania do utylizacji, w okresie trwania umowy większej ilości odpadów medycznych jak podano powyżej - Wykonawca zobowiązuje się stosować stawki podane w ofercie. Dzierżawione pojemniki winny być wykonane z metalu lub tworzywa. Koszt transportu i dzierżawa, mycie i dezynfekcja pojemników, w tym dostawa pojemników jednorazowego użytku winny być wliczone w cenę jednostkową usługi. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie posiada pozwolenie na wytwarzanie odpadów i czasowe składowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wydane przez Starostę Międzychodzkiego. Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych obejmuje: 1.Odbiór i transport odpadów medycznych z miejsca ich składowania na terenie szpitala i poradni własnym transportem dwa razy w tygodniu do ustalenia po wyborze oferty w obecności przedstawiciela Zamawiającego w godzinach 8.00 - do 14.00. W przypadku, gdy termin odbioru odpadów przypada w dzień wolny od pracy święto Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady w dniu następnym. 2.Ważenie odpadów pod nadzorem pracownika Sekcji Administracyjno-Gospodarczej na legalizowanej wadze znajdującej się na samochodzie Wykonawcy i przekazywanie zleceniodawcy protokołu ważenia przy każdym odbiorze odpadów medycznych - Zamawiający ma tu na myśli trójstronną kartę przekazania odpadów, z czego stronami są Oddający/Wytwarzający odpady, Transportujący oraz Utylizujący/Spalający odpad. Wystawianie każdorazowo przez Wykonawcę przy odbiorze karty przekazania odpadów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzoru dokumentów stosowanych dla potrzeb ewidencji odpadów Dz. U. z 08.12.2010r. nr 249, poz. 1676. 3.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia każdorazowo po utylizacji opadów przekazanych przez SPZOZ Międzychód potwierdzenia spalarni o utylizacji odpadów zgodnie z rodzajem i ilością przekazaną przez Zamawiającego - trójstronna karta przekazania odpadów - patrz pkt 2. 4.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zawartych przynajmniej dwóch umów z miejscami unieszkodliwiania odpadów, w tym przynajmniej jednej w województwie wielkopolskim lub ościennym najbliższym miejsca wytwarzania odpadów. WYMAGANIA DOTYCZĄCE TRANSPORTU: Wykonawca zapewnia odpowiednie środki transportu dostosowane do przewozu odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca winien posiadać aktualną opinię sanitarną wydaną przez właściwego Inspektora Sanitarnego dotyczącą dopuszczenia do użytkowania środków transportu, jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi. Koszt transportu odbywać się będzie na koszt i środkiem transportu Wykonawcy. Koszty transportu winny być zawarte w cenie jednostkowej za odbiór i utylizację odpadów. Zamawiający będzie przekazywał odpady prawidłowo zabezpieczone, posortowane zgodnie z ustawą o odpadach medycznych i obowiązującą procedurą szpitalną. Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia. Wykonawca zobowiązany jest do transportu przekazanych przez Zamawiającego odpadów do miejsca ich utylizacji zgodnie z zasadą bliskości wynikającą z art. 9 ustawy o odpadach. Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi z udziałem podwykonawców w zakresie transportu i wywozu odpadów szpitalnych. Podwykonawcy muszą posiadać uprawnienia do realizacji powierzonego do wykonania zamówienia. Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia musi być zrealizowane zgodnie z obowiązującą zasadą bliskości wynikającą z ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. Dz.U. Nr 185, poz. 1243.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składający ofertę będzie zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00zł słownie: cztery tysięcy złotych 00 100. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c.gwarancjach bankowych d.gwarancjach ubezpieczeniowych e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie: Pekao S.A. I O Międzychód 13 1240 3565 1111 0000 4441 6571 z dopiskiem WADIUM - AG/ZP-15/2012 Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, należy dołączyć do składanej oferty. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty stosowne dokumenty wymienione w rozdziale VI odpis właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także na dowód spełnienia przedmiotowego warunku potwierdzi, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował min. 3 realizacje usługi dostawy zbliżone wartością oraz zakresem do przedmiotu zamówienia co najmniej 3 realizacje potwierdzone prawidłowym wykonaniem zadania - listami referencyjnymi Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia i wykaże spełnienie poniższych warunków: a.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 złotych dwieście tysięcy złotych Wykonawca zobowiązuje się do przedkładania Zamawiającemu na każde jego żądanie kopii aktualnej polisy ubezpieczenia OC. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1.Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Dowód wniesienia wadium, do upływu terminu składania ofert. 3.Upoważnienie do podpisywania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty - pełnomocnictwo upoważniające winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Podmioty składające ofertę wspólną, jako konsorcjum lub jako spółka cywilna ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. 4.Decyzję lub zezwolenie na odbiór, transport i utylizację odpadów stanowiących przedmiot zamówienia w prowadzonym postępowaniu przetargowym - z zaznaczonymi kolorem kodami odpadów wymienionych w przedmiocie zamówienia - jako dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany prawidłowo - zaznaczonymi - kolorem kodami odpadów wskazanymi w rozdziale III SIWZ. 5.Umowę zawartą pomiędzy Wykonawcą a spalarnią odpadów, w której nastąpi utylizacja odpadów - jako dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany prawidłowo. 6.Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Inspektora Sanitarnego dotyczącą dopuszczenia do użytkowania środków transportu, jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi - jako dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany prawidłowo. 7.Inne wymienione powyżej dokumenty, których wzory stanowią załączniki do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy (projekcie) stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru dostawcy w przypadkach określonych w projekcie umowy - załączniku do SIWZ. Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany w szczególności wniosek winien zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany; wpływ zmiany na termin zakończenia umowy; koszt zmiany i sposób jego obliczenia, wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-miedzychod.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie Ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie Ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód w SEKRETARIACIE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.