Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-06
Bydgoszcz: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu Unowocześnienie bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Zawodowych w Koronowie poprzez doposażenie pracowni technicznych, dofinansowanego w ramach dz. 3.1 RPO WKP
Numer ogłoszenia: 413422 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1-3/428, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5835422, faks 052 5835452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu Unowocześnienie bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Zawodowych w Koronowie poprzez doposażenie pracowni technicznych, dofinansowanego w ramach dz. 3.1 RPO WKP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego wyposażenia na potrzeby projektu Unowocześnienie bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Zawodowych w Koronowie poprzez doposażenie pracowni technicznych, dofinansowanego w ramach dz. 3.1 RPO WKP w podziale na 2 części: cz. 1 - Tablica interaktywna 77,5 + projektor szerokokątny i ramie montażowe, cz. 2 - Programator + przystawka do programatorów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-0, 39.16.21.00-0, 38.65.21.00-1, 39.16.21.10-0, 39.16.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), b. zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 kc - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy, c. wystąpienia uzasadnionych konieczności wprowadzenia lub aktualizacji harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, d. zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy. e. rozwiązanie umowy o dofinansowanie projektu Unowocześnienie bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Zawodowych w Koronowie poprzez doposażenie pracowni technicznych przez Powiat Bydgoski lub Instytucję Pośredniczącą, f. zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bydgoski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego1-3, 85-066 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego1-3, 85-066 Bydgoszcz, kancelaria główna, pok. 448.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, działania 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, Oś priorytetowa 3 Rozwój infrastruktury społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tablica interaktywna 77,5 cali+ projektor szerokokątny i ramie montażowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica interaktywna Minimalne parametry: Technologia Elektromagnetyczna pasywna Powierzchnia tablicy przeznaczona do projekcji i rysowania Minimalna wielkość tablicy 77,5 cali Komunikacja z komputerem USB Oprogramowanie i sterowniki zgodne Win 98/Me/NT/2000/XP W zestawie: Tablica interaktywna, Piórko interaktywne do tablicy, Ładowarka do piórek interaktywnych, Kabel USB Uchwyt do mocowania tablicy na ścianie Płyta CD-Rom z oprogramowaniem Gwarancja 24 miesiące Projektor szerokokątny + ramię montażowe Minimalne parametry: System projekcyjny 3LCD-Technology Minimalna jasność - 2000 ANSI Lumen Minimalna rozdzielczość XGA - 1024x768 Odległość projekcji - min. 0,42 do 1,5m Minimalny stosunek kontrastu: 500:1 Video-In 1 x Component Video, 1 x S-Video, 1 x RCA Audio-In 1 x RCA 2 x Stereo Mini Jack Audio-Out 1 x Stereo Mini Jack Interfejsy 1 x D-Sub 15 Zasilanie 100-240V Akcesoria Zdalne sterowanie +baterie+ kabel komputerowy VGA Gwarancja 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-0, 39.16.21.00-0, 38.65.21.00-1, 39.16.21.10-0, 39.16.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Programator + przystawka do programatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne parametry 48 pinowa podstawka ZIF Wbudowany generator przebiegów prostokątnych od 1kHz do 125kHz Wbudowany częstotliwościomierz do 100kHz 8 kanałowy analizator stanów logicznych Krótkie czasy programowania Połączenie z laptopem/komputerem PC przez port USB Kompatybilność z urządzeniami o niskim napięciu zasilania 1.5V Obsługuje układy 16 i 32-bitowe Kompatybilność z formatem JEDEC w tym ABEL, CUPL, PALASM, PLD, OrCAD PLD, PLD Designer and ISDATA Automatyczne rozpoznanie producenta oraz typu pamięci/układu E(E)PROMs Prosta i szybka aktualizacja oprogramowania Instrukcja obsługi w języku polskim Komunikacja poprzez port USB Detekcja poprawnego włożenia układu do programatora Praca z urządzeniami o niskim napięciu 1.5V Bardzo szybkie programowanie (np. 89C58 w mniej niż 4 sekundy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-0, 39.16.21.00-0, 39.16.21.10-0, 39.16.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i stołowego
- Aktualizacja oraz serwis techniczny systemów informatycznych
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 7 zadań
- SZPiFP-36-24 Dostawa papieru toaletowego
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa i montaż dygestorium na potrzeby UKW
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
więcej: Projektory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.