To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-18
Lidzbark Warmiński: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA MIESZKAŃCÓW LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO W 2015 I 2016 ROKU
Numer ogłoszenia: 413348 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241945 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Góreckiego 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 767 80 40, faks 089 767 80 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA MIESZKAŃCÓW LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO W 2015 I 2016 ROKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania, określonych w ustawie o pomocy społecznej, na rzecz osób z terenu Lidzbarka Warmińskiego. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Usługi przyznawane są zgodnie z art.50 ust 1 i 3 ustawy o pomocy społecznej z 12 marca 2004r. (Dz. U. Nr 64, poz. 593 z pózn. zm.). Usługi opiekuńcze obejmują : - porządki codzienne w pomieszczeniu (odkurzanie, zmywanie, przepierka rzeczy osobistych podopiecznego), - utrzymywanie w czystości osoby będącej pod opieką (zmiana bielizny, mycie, czesanie), - kontakt z lekarzem, pielęgniarką środowiskową, - realizacja recept i robienie zakupów, - podawanie leków doustnych, - zapobieganie odleżynom (naklepywanie, nacieranie), - zabezpieczenie posiłków choremu (gotowanie lub przynoszenie obiadów, karmienie), - załatwianie spraw urzędowych, - zapewnienie kontaktów z otoczeniem. 2 Wielkość zamówienia 57.950 godzin w czasie trwania umowy (2 lata); 3. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia przewidywanego wymiaru godzin świadczonych usług. Podana powyżej liczba godzin usług jest maksymalna. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie zlecenia pełnej liczby godzin. 5. W przypadku zlecenia niepełnej liczby godzin Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych usług i nie będzie on zgłaszać roszczeń co do realizacji pozostałej części. 6. Zindywidualizowany zakres usług dla każdej osoby nimi objętej każdorazowo zostanie określony przez Zamawiającego w drodze postępowania administracyjnego i przekazany na piśmie w ramach zawartej umowy z wybranym Wykonawcą. 7. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia wysokiej jakości usług opiekuńczych. 8. Celem zapewnienia należytego świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres realizacji zamówienia do: a) zatrudniania osób (opiekunek/opiekunów), z których każda spełnia wymogi określone dla tego stanowiska pracy i biegle posługują się językiem polskim, w takiej liczbie, aby indywidualny wymiar czasu ich pracy nie przekraczał obowiązujących norm czasu pracy przewidzianych w Kodeksie pracy, niezależnie od formy zatrudnienia. Biegłe posługiwanie się językiem polskim przez osobę świadczącą przedmiotową usługę rozumiane jest jako sprawne i skuteczne komunikowanie się z osobami korzystającymi z usług opiekuńczych, z osobami z ich otoczenia, personelem medycznym i pomocy społecznej. Ponadto osoba świadcząca usługi opiekuńcze powinna posiadać umiejętność sprawnego i rzetelnego prowadzenia w języku polskim wymaganej dokumentacji. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do zawierania z opiekunkami/opiekunami pisemnych umów, zawierających postanowienia dotyczące zakresu ich obowiązków, w tym minimum 3 osoby zatrudnione na umowę o pracę. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją usług oraz pozostałych zobowiązań wynikających z umowy. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia stosownej dokumentacji określonej w umowie, a także do udostępniania Zamawiającemu bądź osobom upoważnionym przez Zamawiającego wszelkiej dokumentacji pozwalającej na stwierdzenie prawidłowości realizacji umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADZIEJA OPIEKA PIELĘGNIARSTWO REHABILITACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NADZIEJA OPIEKA PIELĘGNIARSTWO REHABILITACJA SP. Z O.O.
- NADZIEJA Opieka Pielęgniarstwo Rehabilitacja Sp. z o.o., Ul. Rzeźbiarska 88, 04-609 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 695000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 623542,00
Oferta z najniższą ceną: 590510,50 / Oferta z najwyższą ceną: 695400,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- Asystent seniora - część X
- Asystent seniora - część IX
- Asystent seniora - część VIII
- Realizacja zadań wynika. z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025 (32 części)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 31 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 01.06.2025 R. DO 30.09.2027 R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.