Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-10
Tarnów: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 413340 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Tarnowie , ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 33 47, faks 14 688 33 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu pn. /Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego/, w następującym zakresie: a. Zadanie I: 22 Notebooki z systemem operacyjnym i oprogramowaniem b. Zadanie II: 1 urządzenie wielofunkcyjne; 6 projektorów multimedialnych; 1 tablica interaktywna.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 1 500,- zł. (Słownie : Jeden tysiąc pięćset 00/100) w tym: Zadanie I: 1 200,- zł. ; Zadanie II: 300,- zł. może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w : - pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego w: Bank Pekao SA: 22 1240 4748 1111 0000 4878 9640 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z p. zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt. 4.1 lit. a SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt. 4.1 lit. a SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt. 4.1 lit. a SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt. 4.1 lit. a SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt. 4.1 lit. a SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty w tym informacja o Podwykonawcach - według wzoru jak w zał. nr 1 do SIWZ 2. Opis parametrów oferowanego sprzętu - według wzoru jak w zał. nr 7 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo dla osoby /osób zaciągających zobowiązania cywilno - prawne w imieniu Wykonawcy udzielone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań cywilno - prawnych w imieniu Wykonawcy (w przypadku gdy oferta oraz oświadczenia złożone w przetargu podpisane są przez osoby, których uprawnienia do podpisywania dokumentów w imieniu Wykonawcy nie wynikają z dokumentów załączonych do oferty). Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia sytuacji powodującej konieczność dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ) w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dostawy urządzenia/sprzętu innego niż wskazany w ofercie jeżeli brak możliwości dostarczenia sprzętu wymienionego w ofercie nie wynika z winy Wykonawcy oraz nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy np. wycofanie z produkcji a dostarczony sprzęt/urządzenie będzie posiadał parametry nie gorsze niż wskazane w ofercie. Zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny określonej w ofercie. - możliwość dokonania zmian w zakresie dostawy urządzenia/ sprzętu innego niż wskazany w ofercie w przypadku gdy Wykonawca zamierza dostarczyć sprzęt o parametrach lepszych niż wskazane w ofercie przetargowej. Zmiana ta nie może powodować wzrost ceny określonej w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro ds. Zamówień Publicznych Starostwo Powiatowe w Tarnowie ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów, mail: zamowienia@powiat.tarnow.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tarnowie ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów pokój nr 2 (Dziennik Podawczy- parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa, montaż oraz bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2026 r.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Urzędu Gminy Tarnów
- "Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2026 roku"
- Świadczenie usług cateringowych dla seniorów dziennego Domu Senior + w Tarnowie.
- Przeprowadzenie indywidualnych zajęć z zakresu mentoringu rodzicielskiego oraz coachingu dla uczestników/ek projektu pn. "Miasto dla każdego, czyli odnowa społeczna w Tarnowie"
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa notebooka
- Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 3 części Część 1 Przełączniki Część 2 Monitory Część 3 Drukarki termiczne
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





