eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › preparaty dezynfekcyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-16

POZYCJA 41325

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sanok: preparaty dezynfekcyjne Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: mgr Grzegorz Panek, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax 013 4656290, e-mail: zam.pub@zozsanok.pl, zozsanok.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: preparaty dezynfekcyjne. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup o charakterze cyklicznym preparatów dezynfekcyjnych z podziałem na dwa zadania Zadanie nr 1 - preparat do dezynfekcji i sterylizacji chemicznej endoskopów o pełnym spektrum działania : B, Tbc, F, V, S Zadanie nr 2 - antyseptyk do dezynfekcji ran ,błony śluzowej i skóry bez zawartości jodu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Apteka SpZOZ Sanok ul. 800-lecia 26. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 60000-130000 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 295 PLN dla wszystkich zadań - do wniesienia wadium zobowiązani będą wykonawcy zaproszeni do składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: a) Płatność minimum 30 dni b) Niezmienności cen MINIMUM 180 DNI LICZĄC OD DATY PODPISANIA UMOWY. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 Ustawy p.z.p. , pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowania mogą wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem, - w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, - w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, - wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. - pełnomocnictwo musi być ustanowione przed notariuszem i powinno zawierać co najmniej: określenie nazwy postępowania o zamówienie publiczne, wskazanie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, o której mowa w pkt III.2.1.1 Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy, 2. O zamówienie w zadaniu nr 1 i 2 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali z należytą starannością minimum 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie preparatów dezynfekcyjncyh o wartości nie mniejszej niż 10000 PLN Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa (PEŁNOMOCNICTWO MUSI BYĆ ORYGINALE I ZAWIERAĆ ZNACZKI OPŁATY SKARBOWEJ) . 2. Wniosek w swej treści musi jednoznacznie stwierdzać : do którego zadania chce przystąpić Wykonawca, ilość stron i tytuły wszystkich składanych dokumentów oraz załączników . 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p., 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 50 p.z.p., 5. Dokumenty i wykazy wymienione w niniejszym ogłoszeniu w punkcie III.2.1.1), III.2.1.2), III.2.1.3) Ocena wniosków oparta będzie na ocenie spełnia/nie spełnia wszystkich warunków. Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższych kryteriów, jeśli ilość wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5 na dane zadanie : a) Kryterium nr 1 - ilość wykonanych dostaw środków dezynfekcyjnych o wartości równej lub większej 10000 PLN brutto: - za każde wykazanie się dostawą środków dezynfekcyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 10000 PLN (dostawą rozpoczętą i zakończoną) w ciągu ostatnich 3 lat do terminu składania wniosków, - za każdą taką dostawę Wykonawca otrzyma 1 pkt. Przy ocenie spełniania kryteriów będą brane pod uwagę tylko zrealizowane zamówienia potwierdzone referencjami. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów tj. sumę punktów za kryterium nr 1. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE NIE PRZESYŁA FORMULARZ WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I NALEŻY SPORZĄDZIĆ WE WŁASNYM ZAKRESIE. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej (dla zadania nr 2) . 7) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), 2), 3) i 5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem musi zostać sporządzone przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Upoważnienie musi wynikać z właściwego rejestru (ewidencji) lub stosownego pełnomocnictwa załączonego do wniosku. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: brak. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw preparatów dezynfekcyjnych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane zależycie (minimum jedno) . W wykazie powinny być wyszczególnione tylko te zamówienia, na które wykonawca przedkłada referencje, potwierdzające wykonanie dostaw z należytą starannością;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: ART. 49 UST. 1 ORAZ ART. 52 UST. 4 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH . KONIECZNOŚĆ REALIZACJI ZADANIA W TERMINIE PILNYM Z UWAGI NA POTRZEBĘ ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA PACJENTÓW ORAZ Z UWAGI NA ZAKUP NOWYCH URZĄDZEŃ ENDOSKOPOWYCH . 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% ocena użytkowa - 30% termin płatności - 2% okres niezmienności cen - 8% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SPZOZ/PO/05/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: BRAK. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 25.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: OTWARCIE OFERT JEST JAWNE. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.09.2005, godzina 11:00, SPZOZ SANOK UL. 800-LECIA 26 BUDYNEK ADMINISTRACJI POK. 15.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: preparat do dezynfekcji i sterylizacji chemicznej endoskopów o pełnym spektrum działania : B, Tbc, F, V, S. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: antyseptyk do dezynfekcji ran ,błony śluzowej i skóry bez zawartości jodu. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.