eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąS P E C Y F I K C J Ę ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w przetargu nieograniczonym na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Nakło nad Notecią: S P E C Y F I K C J Ę ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w przetargu nieograniczonym na
Numer ogłoszenia: 413248 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią , ul. Parkowa 8, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3854671, 3867702, faks 0-52 3854671.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: S P E C Y F I K C J Ę ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w przetargu nieograniczonym na.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawę partiami do stołówki DPS w Nakle nad Notecią transportem wykonawcy artykułów ogólnospożywczych należących do grup: CPV-03142500-3; CPV-03211900-2, CPV-03212000-0; CPV-03222000-3; CPV-15100000-9; CPV-15300000-1; CPV-15330000-0; CPV-15331000-7 ; CPV-15400000-2; CPV-15500000-3; CPV-15613000-8; CPV-15800000-6; CPV-15896000-5; CPV-15411200 z podziałem na następujące części :S P E C Y F I K C J Ę ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w przetargu nieograniczonym na - część I Warzywa i owoce - część II Jaja - część III Mrożonki - część IV Ogólnospożywcze - część V Olej spożywczy - część VI Nabiał - część VII Mięso, wędliny, szynki i podroby wymienionych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 03.21.19.00 - Produkty z ziaren 03.21.20.00 - Ziemniaki i warzywa suszone 03.22.20.00 - Owoce i orzechy 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.61.30.00 - Produkty z ziaren zbóż 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.41.12.00 - Olej spożywczy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Warunki wymagane od Wykonawców. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają łącznie niżej podane warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i zgodnie z wymogami ustawowymi prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2. nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych i niniejszej specyfikacji, 3. posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia tj. samochód przystosowany do przewożenia artykułów ogólnospożywczych. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Kryterium oceny spełnienia warunków przez Wykonawców oceniane będzie na zasadzie: spełnia - nie spełnia Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złozyli wymagane przez zamawiającego oswiadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złozenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty wymagane od Wykonawców Wykonawca składający ofertę musi do niej dołączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty na całość zamówienia 2. oświadczenie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 1 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne,(termin wystawienia niniejszego zaświadczenia nie wcześniej jak 3 miesiące) 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu podatku (termin wystawienia niniejszego zaświadczenia nie wcześniej jak 3 miesiące) 6. zgoda Inspektora Sanitarnego na przewóz środków spożywczych Uwaga! W przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów ich zobowiązania co do oferty oraz wykonania zamówienia są solidarne. Oferta wspólna musi spełniać następujące warunki: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej od występujących podmiotów, b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawie wszystkie strony, c)jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. Dokumenty złożone w ofercie muszą być w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nakielski.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią , ul. Parkowa 8 89-100 Nakło nad Notecią.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej , ul. Parkowa 8 , 89-100 Nakło nad Notecią pokój 115(księgowość).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.