Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Ostróda: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do frukarek i ksero.
Numer ogłoszenia: 41323 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1954 Ostróda, ul. Grunwaldzka 17, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6426234, fax 089 6426259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw1954.koti.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do frukarek i ksero..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Ciągła dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek producenta sprzętu ( drukarek, kopiarek, faksów ), w opakowaniach fabrycznych producenta sprzętu, posiadających pierwszą klasę jakości. 2. Wykaz asortymentu: Lp. Przedmiot zamówienia JM Przewidywana ilość ORYGINAŁ: Cardrige czarne do drukarek typu: 1. HP 15 (C6615DE)-25ml szt. 55 HP 20 (C6614DE)-28ml szt. 20 HP 21 (C9351AE)-21ml szt. 50 HP 27 (C8727AE)-10ml szt. 60 HP 29 (51629AE)-40ml szt. 15 HP 45 (51645AE)-42ml szt. 45 Lp. Przedmiot zamówienia JM Przewidywana ilość HP 56 (C6656AE)-19ml szt. 15 HP 338 (CB331EE)-11ml szt. 70 HP 363 (C8721EE)-6ml szt. 20 Lexmark X6150 (82) 18L0032E szt. 15 ORYGINAŁ: Cardrige kolorowe do drukarek typu: 2. HP 17 (C6625AE)-15ml szt. 8 HP 22 (C9352AE)-15ml szt. 20 HP 23 (C1823DE)-30ml szt. 8 HP 28 (C8728AE)-8ml szt. 10 HP 49 (51649AE)-22,8ml szt. 18 HP 57 (C6657AE)-17ml szt. 8 HP 78 (C6578DE)-19ml szt. 55 HP 343 (CB332EE)-7ml szt. 40 HP 363 (C8771EE)-4ml szt. 15 HP 363 (C8772EE)-4ml szt. 15 HP 363 (C8773EE)-4ml szt. 15 HP 363 (C8774EE)-4ml szt. 15 HP 363 (C8775EE)-4ml szt. 14 LEXMARK X 6150 (83) 18L0042 szt. 8 Toner do drukarki laserowej -ORYGINAŁ: 3. HP 03A (C3903) szt. 5 HP 06A szt. 6 HP 12A (Q2612A ) szt. 76 HP 15A szt. 2 HP 49A szt. 6 HP 92A szt. 24 HP Color LaserJet Smart Q3960A szt. 4 HP Color LaserJet Smart Q3961A szt. 3 HP Color LaserJet Smart Q3963A szt. 3 HP Color LaserJet Smart Q3964A bęben szt. 2 Lp. Przedmiot zamówienia JM Przewidywana ilość HP Color LaserJet Smart Q3971A szt.. 3 SAMSUNG ML2150 szt. 4 SAMSUNG ML2250 szt.. 5 Tonery do KSERO - ORYGINAŁ: 4. XEROX XC 822 szt. 8 SHARP AR-5012 szt. 10 CANON NP-6030 szt. 8 CANON NP-6012/6512 szt. 3 CANON NP-6621 szt. 6 KYOCERA KM1635 szt. 5 MINOLTA HUB 162 szt. 15 Taśmy do drukarek igłowych ORYGINAŁ typu: 5. - OKI 3321 szt. 50 - PANASONIC KX-P 170 szt. 30 3. Odbiór zużytych opakowań po materiałach dostarczanych przez Wykonawcę zamówienia i utylizacja ich.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP), - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP) - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych i załączonych do oferty dokumentów. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia na druku ZP - 17.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z treści art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw1954.koti.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1954 ul. Grunwaldzka 17 14-100 OSTRÓDA Budynek Komendy. Pokój nr 111..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1954 ul. Grunwaldzka 17 14-100 OSTRÓDA Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Usługa kompleksowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu w Ostródzie S. A.
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.