Ogłoszenie z dnia 2005-08-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: budowa monitoringu osiedlowego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Obsługi Systemu Monitoringu, do kontaktów: Łukasz Olewiński, ul. Bracka 18 lok. 15, 00-028 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8270277, 8275331, fax 022 8275331, kontakt@zosm.pl, http://www.zosm.pl 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa monitoringu osiedlowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakup oraz instalacja urządzeń systemu monitoringu osiedlowego oraz budowa przyłączy teletransmisyjnych z osiedlowych centrów monitoringu do ogólnomiejskiego systemu monitoringu wizyjnego m.st. Warszawy dla Spółdzielni Mieszkaniowych "Energetyka", "Skarpa Marymoncka", "Dworkowa". 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, w określonych projektem technicznym, lokalizacjach. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienie obejmuje: zakup oraz instalacja urządzeń systemu monitoringu osiedlowego oraz budowa przyłączy teletransmisyjnych z osiedlowych centrów monitoringu do ogólnomiejskiego systemu monitoringu wizyjnego m.st. Warszawy dla Spółdzielni Mieszkaniowych "Energetyka", "Skarpa Marymoncka", "Dworkowa". Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: a) dostawa i montaż kamer wraz z urządzeniami towarzyszącymi dla ww. osiedli b) dostawa i montaż wyposażenia głównego stanowisk dla osiedlowych centrów oglądowych Sadyba, Skarpa, Marymoncka c) uruchomienie systemu i przekazanie do eksploatacji d) budowa przyłączy teletransmisyjnych dla osiedli Sadyba, Skarpa Marymoncka, Dworkowa e) integracja z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego m.st. Warszawy dla osiedli Sadyba, Dworkowa, Skarpa Marymoncka. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 11.10.2005; data zakończenia: 21.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: Wadium: na całość zamówienia w wysokości: 10 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawcy występujący wspólnie; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy zobowiązani są załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokument wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: a. każdy z Wykonawców - dokument wymieniony w pkt 4.1-4, b. podpisane przez wszystkich prawnie upoważnionych przedstawicieli Wykonawców występujących wspólnie - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, c. wspólnie pozostałe dokumenty wymienione w pkt 4,7-11. - Zgodnie z art. 141 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Zawarcie umowy z konsorcjum. W przypadku zawarcia umowy z konsorcjum obwarowania dotyczące konsorcjum zostaną wprowadzone do umowy. 3. Warunki uczestnictwa: Niżej wymienione dokumenty będą oceniane w trybie 0-1 pkt, czyli: 0 pkt - za brak dokumentu, 1 pkt - za przedstawienie kompletu ważnych dokumentów. Wykonawcy, którzy nie załączą jakiegokolwiek wymaganego dokumentu uzyskają 0 pkt. Wykonawcy, którzy nie spełnią któregokolwiek z ww. warunków, albo nie przedłożą wymaganych dokumentów (uzyskają 0 pkt) zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę wykonawcy, Zamawiający zaleca, aby wykonawca dołączył do wniosku, jako załącznik - spis zastrzeżonych informacji i odpowiadających im stron. W przypadku zastrzeżenia dokumentów, wskazane jest, aby Wykonawca wydzielił w ramach wniosku - część niejawną (np. w końcowej części wniosku). Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z nw. wymaganymi dokumentami musi być podpisany przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone upoważnienie lub pełnomocnictwo zawierające zakres upoważnienia. Dokument ten winien być wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą o opłacie skarbowej z dnia 09.09.2000 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 253). O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a tym samym podpiszą stosowne oświadczenie, zgodne z tym artykułem (1 pkt - zgodnie z zapisem pkt. 3) oraz złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. 4. Niezbędne dokumenty; 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (1 pkt). 2. Aktualne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu(1 pkt). 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (l pkt). 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 9 ustawy, dotyczącą podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia " na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary" wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczanie do udziału w postępowaniu (1 pkt). Uwaga: jeżeli ww. dokument nie dotyczy Wykonawcy, Zamawiający przyzna analogicznie 1 pkt). 5. (punktacja analogiczna) jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2, 4 składa dokument (dokumenty) wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. (punktacja analogiczna) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 07.04.2004 r. (Dz. U. Nr 71 poz. 645) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. 7. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. (1 pkt). 8. Wykaz osób zaangażowanych w tematyczne prace projektowe i wykonawcze wraz ze wskazaniem funkcji w wykonywanym przedmiocie zamówienia i wskazaniem posiadania (I pkt): a. dla każdego z projektantów i kierowników robót w branży elektrycznej i telekomunikacyjnej: - kopie dokumentów potwierdzających przygotowanie zawodowe, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, zgodnie z wymaganiami i obowiązującymi regulacjami prawnymi oraz aktualne (na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zaświadczenia o przynależności do właściwej izby architektów i inżynierów. - kopie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, z klauzulą, co najmniej "zastrzeżone" także z podaniem ich daty ważności (aktualnej na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). b. dla każdego z projektantów i kierowników robót w branży systemów technicznej ochrony osób i mienia: - kopie licencji pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, - kopie certyfikatu potwierdzającego umiejętność programowania i rekonfiguracji krosownicy wizyjnej ULTRAK. c. dla każdego z instalatorów; - kopie licencji pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, - kopie świadectwa kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji sieci, urządzeń i instalacji elektrycznych do 1 kv, d. wykaz pozostałych pracowników. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat - liczonych od dnia składania wniosków, systemów monitoringu osiedlowego lub systemów monitoringu miejskiego w tym w oparciu o krosownicę firmy Ultrak, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (1 pkt). 11. Dokumenty (referencje) potwierdzające, że systemy wykazane w pkt 10 zostały wykonane należycie, tzn. z podaniem zakresu wykonanych systemów, terminu ich realizacji, kwoty, za którą zostały wykonane oraz informacją na temat odbiorcy tych systemów (nazwa, adres, numer telefonu i faksu). Załączone dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, bądź kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub wystawcę tych dokumentów. Zamawiający w zakresie dokumentów, o których mowa w pkt 11 ustalił punktację dodatkową. Zamawiający oceni złożone dokumenty, o których mowa w pkt 11 na podstawie następującej punktacji: za każdą referencję za wykonanie: - miejskiego systemu monitoringu wizyjnego w oparciu o krosownicę ULTRAK max 1000 i okablowanie światłowodowe- 6 pkt. - miejskiego systemu monitoringu wizyjnego zbudowanego w oparciu o kabel światłowodowy - 4 pkt. - miejskiego systemu monitoringu wizyjnego zbudowanego w oparciu o inne okablowanie niż światłowód - 2 pkt - systemu monitoringu osiedlowego - 1 pkt. Załączone dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, bądź kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub wystawcę tych dokumentów.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. Ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, zamawiający wyznacza krótszy termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym(art.49 ust.4 ustawy Pzp). Uchwałą Nr LV/1397/2005 Rady m.st.Warszawy z dnia 16 czerwca 2005 r. w wyniku zmiany budżetu m.st. Warszawy, zostały przesuniete środki na realizację zadania pod nazwą "Budowa monitoringu Osiedlowego" i zapisane w budżecie Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu. W związku z tym jest to zadanie, które weszło do realizacji przez ZOSM w drugiej połowei 2005 roku, istnieje realne zagrożenie niezrealizowania budżetu i straty przyznanych przez Radę środków finansowych. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Najniższa cena ofery - 90% 2. Najkrótszy termin wykonania - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.08.2005, cena - n.d. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.10.2005, godzina 12:00, 00-028 Warszawa, ul. Bracka 18 lok. 15, pok. nr 4.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





