eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb urzędów górniczych w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Katowice: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb urzędów górniczych w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 413154 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższy Urząd Górniczy , ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 736 17 04, 736 19 00, faks 32 7361705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb urzędów górniczych w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Wyższego Urzędu Górniczego. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części. Zadanie nr 1 (I część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach, Okręgowego Urzędu Górniczego w Gliwicach oraz Okręgowego Urzędu Górniczego w Rybniku. Zadanie nr 2 (II część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Krakowie. Zadanie nr 3 (III część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Krośnie. Zadanie nr 4 (IV część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Lublinie. Zadanie nr 5 (V część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Poznaniu. Zadanie nr 6 (VI część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie. Zadanie nr 7 (VII część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego we Wrocławiu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawców wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia obejmujące sprzedaż, dostawę oraz montaż mebli biurowych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, każde o łącznej wartości brutto minimum: - zadanie nr 1: 25.000,00 zł, - zadanie nr 2: 5.300,00 zł, - zadanie nr 3: 1.100,00 zł, - zadanie nr 4: 5.800,00 zł, - zadanie nr 5: 700,00 zł, - zadanie nr 6: 800,00 zł, - zadanie nr 7: 6.300,00 zł,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla zadania nr 1, 2, 4 i 5: Opis techniczny producenta dla zaoferowanego fotela obrotowego, krzesła obrotowego dyrektorskiego, bądź krzesła/ fotela konferencyjnego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie strony. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: - zmiany terminu realizacji zamówienia, - zmiany zaproponowanego produktu na inny, spełniający wymagania określone w SIWZ, w przypadku zaprzestania jego produkcji, z zachowaniem ceny z oferty, - zmiany parametrów materiałów, które mogą nastąpić w przypadku obniżenia kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację, konserwację i inne, poprawienia parametrów technicznych, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, - zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - zmiany podwykonawców (dotyczy przypadku, w którym wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców), - zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższy Urząd Górniczy ul. Poniatowskiego 31 40-055 Katowice pok. nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Wyższy Urząd Górniczy ul Poniatowskiego 31 40-055 Katowice pok. nr 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 (I część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach, Okręgowego Urzędu Górniczego w Gliwicach oraz Okręgowego Urzędu Górniczego w Rybniku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 (I część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach, Okręgowego Urzędu Górniczego w Gliwicach oraz Okręgowego Urzędu Górniczego w Rybniku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 (II część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 (II część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Krakowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 (III część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Krośnie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 (III część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Krośnie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 (IV część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 (IV część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Lublinie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 (V część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Poznaniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 (V część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Poznaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 (VI część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 (VI część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.00.00-6, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 (VII część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego we Wrocławiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 (VII część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego we Wrocławiu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.