To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-06
Gdynia: Usługa uzupełniająca polegająca na sprzątaniu dodatkowych pomieszczeń zajmowanych i użytkowanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni na III piętrze, w siedzibie przy ul. 10 Lutego 24
Numer ogłoszenia: 413124 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382704 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa uzupełniająca polegająca na sprzątaniu dodatkowych pomieszczeń zajmowanych i użytkowanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni na III piętrze, w siedzibie przy ul. 10 Lutego 24.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na sprzątanie 5 x w tygodniu (za wyjątkiem dni wolnych od pracy) w okresie od 1 grudnia 2011r. do 31 marca 2013r. w pomieszczeniach (pokoje, pomieszczenie socjalno-kuchenne) zajmowanych i użytkowanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni przy ul. 10 Lutego 24 , III piętro. Zamówienie musi być świadczone przy użyciu sprzętu, środków czyszczących, myjących, dezynfekujących i higienicznych Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-0, 90.91.12.00-0, 90.91.92.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- M.S.A. ALPIMOR sp. z o.o., al. Niepodległości 665A, 81-855 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6238,48
Oferta z najniższą ceną: 6238,48 / Oferta z najwyższą ceną: 6238,48
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa podstawowa Umowa nr ZD/468/DW/201-W/2010 została zawarta w dniu 17.12.2010r. - na kwotę netto: 145 784,88 zł, brutto: 177 857,55 zł. Zamówienie będzie realizował ten sam Wykonawca, tj. M.S.A. ALPIMOR sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie (81-855) przy al. Niepodległości 665A. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca usługa polegająca na sprzątaniu dodatkowych pomieszczeń zajmowanych i użytkowanych przez ZDiZ w Gdyni na III piętrze w siedzibie przy ul. 10 Lutego 24. CPV: 90.91.00.00, 90.91.12.00, 90.91.92.00 Wartość zamówienia podstawowego wynosi: netto: 138 211,38 złotych, brutto: 170 000,00 złotych. Wartość zamówień uzupełniających może wynosić maksymalnie 15%, tj.: netto: 138 211,38 złotych x 15% = 20 731,71 zł, brutto: 170 000,00 złotych x 15% = 25 500,00 zł. Poprzednie zamówienie uzupełniające z dnia 22.03.2011 r. ( EZP.271.12.2011) wynosi netto: 12.601,63 zł brutto: 15.500,00 zł co stanowi ok. 9,12 % zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi: netto: 5.220,00 zł, brutto: 6.420,60 zł, co stanowi ok. 3,78 % zamówienia podstawowego. Łączna wartość zamówień uzupełniających - 12 601,63 zł+ 5.220,00 zł= 17.821,63 zł nie przekroczy 15% wartości zamówienia podstawowego (12,89 %), czyli kwoty 20 731,71 zł. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 336605-2010 z dnia 25.11.2010 r. oraz w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale 2 pkt. 2.3 i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. UZASADNIENIE PRAWNE: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- "Budowa placu manewrowego hali garażowej dla Obwodu Ochrony Wybrzeża Rozewie" w ramach projektu "Zabezpieczenie brzegów przed powodzią od strony wód Zatoki Gdańskiej"
- Usługa kompleksowego wsparcia eksperckiego w zakresie optymalizacji procesów HR w Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., które obejmuje przygotowanie, opracowanie i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań...
- Świadczenie usługi cateringu (przerwy kawowe oraz obiady) podczas warsztatów i zajęć realizowanych w ramach projektów Wykwalifikowane kadry dla branży OZE oraz Wykwalifikowane kadry dla gospodarki II
- Sukcesywne dostawy akcesoriów do ssaków na potrzeby Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawa 1 szt. specjalistycznego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych, na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 17 w Gdyni, w ramach "PROGRAMU WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI III"...
- Dostawa sprzętu i wyposażenia warsztatowego (chromatografu gazowego) dla Laboratorium Fizyko-Chemicznego Katedra Technologii Prac Podwodnych (KTPP) Akademii Marynarki Wojennej.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o.
- Świadczenie usług sprzątania Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- "Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń użytkowych Podlaskiego Centrum Konsultacyjno-Diagnostycznego"
- Kompleksowa usługa sprzątania - ul. Lwowska 100, 35-301 Rzeszów
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.