eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › SUKCESYWNE DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-17

Biłgoraj: SUKCESYWNE DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH
Numer ogłoszenia: 413078 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju , ul. Gen. Bora Komorowskiego 20, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 688 03 47, faks 84 688 03 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.bilgo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wielkość zapotrzebowania: Jogurt naturalny (150-180g) 1000 szt; Jogurt owocowy (125-150g) 2000 szt; Kefir naturalny (op.200-1000ml) 250 Litrów; Maślanka naturalna (op.350-1000ml) 180 Litrów; Mleko spożywcze 2% (op.900-1000 ml) 13500 Litrów; Masło extra min 82% tłuszczu (op.200-250g) 450 kg; Ser(twaróg) biały półtłusty 800 kg; Serek(Twarożek) wiejski kubek (150-200g) 1000 szt; Serek(Twarożek) owocowy homogenizowany (125-150g) 1100 szt; Ser żółty twardy 40-45% tłuszczu 130 kg; Ser topiony różne smaki (op. 50-100g) 65 kg; Śmietana 18% tł.kubek (op.300-500ml) 450 Litrów; Śmietana 12% tł. kubek (op.300-500 ml) 180 Litrów. Zamawiający zaznacza, że wielkości produktów podanych w FORMULARZU CENOWYM załącznika nr 1 nie należy utożsamiać z ilością produktów, które rzeczywiście zakupi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej lub większej ilości w poszczególnej pozycji asortymentowej objętej umową do obiektywnie istniejących potrzeb, a ich rzeczywista wielkość będzie wynikać z zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od dostawy niektórych pozycji produktów na rzecz innych produktów wymienionych w FORMULARZU CENOWYM załącznika nr 1, z zastrzeżeniem, że zmiana asortymentu w poszczególnych pozycjach nie może przekraczać 10 % ich wartości ilościowej wskazanej w umowie. Zamawiający w asortymencie Przedmiotu Zamówienia określonego w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ wymaga towarów pierwszej jakości, zgodnych z Polską normą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.54.00.00 - Produkty serowarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art.22.ust.1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art.22.ust.1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art.22.ust.1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art.22.ust.1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art.22.ust.1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień podpisanej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków przewidzianych poniżej: a) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności jak klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i terminie przewidzianym w ofercie, b) wystąpi nadzwyczajna zmiana stosunków takich jak wzrost cen surowców, nośników energii itp, w wyniku których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby co najminiej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy, c) zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, d) gdy nastąpią zmiany dotyczące obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia tj. w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. e) gdy zmiany są konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności zaistnienia zmian w wysokości stawek podatku VAT. Wprowadzenie zmian o których mowa wyżej jest możliwa wyłącznie w trybie aneksu do umowy podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.bilgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju, ul. Gen. Bora Komorowskiego 20, 23-400 Biłgoraj pok. 412.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju, ul. Gen. Bora Komorowskiego 20, pok. 412.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.