eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › dostawa leków, środków i artykułów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2005-08-16

POZYCJA 41288

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ząbki: dostawa leków, środków i artykułów medycznych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Drewnica" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Małgorzata Krzyczkowska, ul. Rychlińskiego 1, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 781 68 41, fax 022 781 65 02, e-mail: drewnica@mp.pl, www.drewnica.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków, środków i artykułów medycznych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są leki ,środki i artykuły medyczne przedstawione w załącznikach do SIWZ: Pakiet 1 - Leki stosowane w chorobach psychicznych i neurologii. Leki krajowe. Pakiet 2 - Leki stosowane w chorobach psychicznych i neurologii. Leki zagraniczne. Pakiet 3 - Leki różne. Leki krajowe. Pakiet 4 - Leki różne. Leki zagraniczne. Pakiet 5 - Leki stosowane w psychogeriatrii. Pakiet 6 - Antybiotyki. Pakiet 7 - Środki znieczulające - stomatologia. Pakiet 8 - Płyny infuzyjne. Pakiet 9 - Sprzęt medyczny 1. Pakiet 10 - Sprzęt medyczny 2. Pakiet 11 - Środki do odkażania. Pakiet 12 - Środki opatrunkowe 1. Pakiet 13 - Środki opatrunkowe 2. Pakiet 14 - Przylepce zastępujące nici chirurgiczne. Pakiet 15 - Plastry. Pakiet 16 - Pinceta anatomiczno - chirurgiczna. Pakiet 17 - Wata. Pakiet 18 - Test narkotyczny. Pakiet 19 - Środki odkażające. Pakiet 20 - Środki stosowane w leczeniu wszawicy i świerzbu. Pakiet 21 - Gaziki jałowe. Pakiet 22 - Rękawice diagnostyczne. Pakiet 23 - Nici chirurgiczne. Pakiet 24 - Materiały wypełnieniowe - stomatologia. Pakiet 25 - Materiały podkładowe i wiążące - stomatologia. Pakiet 26 - Dezynfekcja i higiena - stomatologia. Pakiet 27 - Profilaktyka - stomatologia. Pakiet 28 - Akcesoria stomatologiczne. Pakiet 29 - Wiertła stomatologiczne. Pakiet 30 - Leki stomatologiczne. Pakiet 31 - Endodoncja. Pakiet 32 - Ostrza chirurgiczne. Pakiet 33 - Preparat do dezynfekcji rąk i skóry. Pakiet 34 - Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i powierzchni. Pakiet 35 - Szpatułki. Pakiet 36 - Testy paskowe. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ząbki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro i poniżej 130 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 1 840 PLN na całość zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem c) aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.10.2005, cena - 20,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.10.2005, godzina 11:00.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.