eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Dostawa wyposażenia meblowegoPakiet 1 - meble laboratoryjne i dygestorium Pakiet 2 - meble biurowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Skierniewice: Dostawa wyposażenia meblowego: Pakiet 1 - meble laboratoryjne i dygestorium Pakiet 2 - meble biurowe
Numer ogłoszenia: 412780 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349266 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 833 20 21, faks 46 833 32 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia meblowego: Pakiet 1 - meble laboratoryjne i dygestorium Pakiet 2 - meble biurowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli laboratoryjnych, dygestorium, mebli biurowych i krzeseł opisanych w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ w dwóch pakietach: Pakiet 1 - dostawa mebli laboratoryjnych i dygestorium Pakiet 2 - dostawa mebli biurowych. 1. Dostarczone meble, krzesła i dygestorium należy objąć pełną gwarancją przez okres 36 miesięcy. 2. Dokonywanie napraw gwarancyjnych dostarczonych mebli, krzeseł i dygestorium odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego. 3. Błędnie dostarczone meble, krzesła i dygestorium zostaną wymienione na koszt Wykonawcy. 4. Termin usunięcia wad: do 14 dni a wad szczególnie uciążliwych: 3 dni. 5. Terminy montażu mebli należy ustalać z Zamawiającym, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 6. Przed wykonaniem mebli Wykonawca dokona szczegółowych pomiarów pomieszczeń i dostosuje do nich wymiary mebli. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: dostarczenia mebli, krzeseł i dygestorium do wskazanego budynku i pomieszczeń, wniesienia mebli do pomieszczeń, montażu, ustawienia z wypoziomowaniem i ustalenia wysokości, skręcenia wskazanych mebli ze sobą, wykonania otworów we wskazanych miejscach, podłączenia dygestorium do instalacji: wod.-kan., elektrycznej, wentylacji, uruchomienia, itp. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w biurkach we wskazanych przez Zamawiającego miejscach otworów umożliwiających doprowadzenie kabli z komputerów do monitorów i zaślepienie ich zaślepkami oraz do zamontowania w biurkach we wskazanych przez Zamawiającego miejscach półek na klawiaturę. 9. Wykonawca wyznaczy osoby do kontaktu z Zamawiającym w celu koordynacji prac podczas realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.71.40.00 - Wyciągi wentylacyjne lub recyklingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble laboratoryjne i dygestorium

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALAB Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30 lok. 222, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113821,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121440,36

  • Oferta z najniższą ceną: 121440,36 / Oferta z najwyższą ceną: 121440,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Meble biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARD Sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26758,65

  • Oferta z najniższą ceną: 26758,65 / Oferta z najwyższą ceną: 45141,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.