eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-LeszczynyModernizacja Ośrodka Zdrowia w Czerwionce II etap

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41273

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Czerwionka-Leszczyny: Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Czerwionce II etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny, do kontaktów: Benedykt Korus, Joanna Szumura, ul. Parkowa 9, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 032 4311760, fax 032 4311760, e-mail: ugimiir@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czerwionka-leszczyny.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny Wydział Inwestycji i Remontów, Aleja Św. Barbary 6, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, I piętro. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Czerwionce II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ośrodek Zdrowia Czerwionka, ul. 3 Maja 36c, Czerwionka-Leszczyny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wymiana stolarki drzwiowej w pom. III piętro, (zakup i montaż drzwi o klasie p.poż. EL30), roboty malarskie, wyposażenie 3 szt. WC dla niepełnosprawnych, wykonanie instalacji p.pożarowej i zabudowa skrzynek hydrantowych, wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, przegród ogniochronnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na montaż czujek 2. świadectwo autoryzacji producenta zaoferowanych urządzeń 3. przedmiot zamówienia powinien być wykonany z zastosowaniem materiałów dostarczonych przez wykonawcę, które powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, określonych ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) 4. na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wszystkich materiałów certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną do wyrobów nie objętych certyfikacją 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: a) wymiana stolarki drzwiowej pom. III p. strona prawa klatki schodowej b) Montaż i zakup drzwi o klasie p.poż. EL 30 - klatka schodowa strona prawa c) roboty rozbiórkowe, tynkarskie związane z wymianą drzwi, d) zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych i wykonanie z płytek gresowych III piętro strona prawa. e) wykonanie gładzi gipsowych i roboty malarskie w części pomieszczeń i klatka schodowa po stronie prawej, f) wyposażenie 3 szt WC dla niepełnosprawnych, g) wykonanie wentylacji szybu windy i zabudowa wentylatora kanałowego, h) wykonanie instalacji wodociągowej p.poż. i zabudowa skrzynek hydrantowych i) wymiana kabli zasilających RTG j) wymiana instalacji elektrycznej klatka schodowa prawa strona, k) wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, I) wykonanie przegród ogniochronnych kl. odporności El 120 I) uzyskanie pozytywnej opinii dot. Użytkowania przebudowanej części Przychodni takich organów państwowych jak: PIP, PSP, Sanepid, Ochrona Środowiska 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.10.2006; lub data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 3 500,00 zł w terminie do dnia 5.09.2006 r. godz. 10:00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania robót objętych dokumentacją techniczną - opisanych w pkt 2 SIWZ. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie powyższych warunków ocenione będzie przez komisję przetargową na podstawie złożonych zaświadczeń, oświadczeń i innych dokumentów dołączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub Krajowego Rejestru Sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, albo inny dokument potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z poźn. zm. 4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm. wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz ważniejszych zadań realizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót remontowo budowlanych oraz wykonanie instalacji i sygnalizacji przeciw pożarowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zamawiających). Zamawiający zastrzega sobie, że należy się wykazać wykonaniem w ciągu okresu jak wyżej minimum dwoma zadaniami o podobnym charakterze. Za zadanie o podobnym charakterze uważa się wykonanie robót remontowo budowlanych oraz wykonanie instalacji i sygnalizacji przeciw pożarowych każde z nich o wartości równej lub większej niż 80% zaoferowanej ceny ofertowej brutto. Zamawiający wykluczy z postępowania i odrzuci oferty tych oferentów, którzy nie wykażą się wymaganymi zadaniami. Wykaz w/w zadań musi być poparty referencjami, wystawionymi przez inwestora lub inwestora zastępczego które muszą zawierać: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzujące zakres wykonanych (wartość robót), opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robot oraz potwierdzenie, że zostały one wykonane z należytą starannością lub protokół końcowego odbioru robót. Zamawiający nie uwzględni referencji wystawionych oferentowi przez innych wykonawców. 8. Informację na temat wykazu osób nadzoru wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załączyć uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wymagane osoby z uprawnieniami budowlanymi w następujących specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych). 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa musi opiewać na wartość co najmniej 200 000 zł. Do polisy należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia, a w przypadku ratalnego opłacenia polisy należy dołączyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie. Ponadto po upływie ważności polisy należy ją odnowić na nie gorszych warunkach, a w dokument ten bez dodatkowego wezwania dostarczyć zamawiającemu przed upływem okresu ważności polisy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. gwarancja 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.com.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006, godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 10:30, Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny al. św. Barbary 6 I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.