eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Zakup i dostawa aparatów do znieczulenia na potrzeby Bloku Operacyjnego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Suwałki: Zakup i dostawa aparatów do znieczulenia na potrzeby Bloku Operacyjnego.
Numer ogłoszenia: 412662 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374014 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa aparatów do znieczulenia na potrzeby Bloku Operacyjnego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatów do znieczulenia na potrzeby Bloku Operacyjnego, w ilości, asortymencie i cenach określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ oraz w parametrach technicznych aparatury i sprzętu medycznego określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ,zwanego dalej Zamawiającym. 2.Dostawa sprzętu obejmuje: dokonanie instalacji i montażu dostarczonego sprzętu w budynku zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi całej dostarczonej aparatury, dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim oraz wprowadzenie wszelki ustawień tak aby umożliwić właściwe użytkowanie sprzętu. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim 3.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/ eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust.5 ustawa Prawo Zamówień Publicznych. 4. Na dostarczony sprzęt, wykonawca udzieli gwarancji zgodnej z tą jaka została określona w tabelach parametrów technicznych/ załącznik 6 do SIWZ/, liczonej od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń 5.Oferowane wyroby medyczne musza spełniąć wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych Dz.U. z 2010r Nr. 107, poz. 679. 6.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BiaMediTek Sp. z o.o., ul. Składowa 12,, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124073,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 133999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 183600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BiaMediTek Sp. z o.o., ul. Składowa 12,, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 206928,00

  • Oferta z najniższą ceną: 206928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 251640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.