eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemkowice › budowa wodociągu grupowego Radoszewice



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41261

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siemkowice: budowa wodociągu grupowego Radoszewice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Siemkowicach, do kontaktów: Tadeusz Ślusarek, Plac XXX-lecia PRL 1, 98-354 Siemkowice, woj. łódzkie, tel. 043 8417217, fax 043 8417217, e-mail: Ug.siemkowice@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminasiemkowice.republika.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa wodociągu grupowego Radoszewice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: teren gminy Siemkowice w miejscowościach: Radoszewice Górka, Zmyślona, Pieńki, Borki, Laski, Bugaj Radoszewicki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa wodociągu grupowego obejmującego miejscowości: Radoszewice Górka, Zmyślona, Pieńki, Borki, Laski, Bugaj Radoszewicki 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności : * musi wykazać, że wykonał w okresie nie dłuższym niż ostatnie pięć lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500 000,- zł -40 %; * musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności; * musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży ogólnobudowlanej, a także należącej do właściwego samorządu zawodowego, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy; c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : * musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2000 000,-zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2000 000,-zł - 30 %; * musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w kwocie co najmniej 500 000,- zł - 20 %. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy wykonania zamówienia obejmuje. Budowa wodociągu w miejscowościach Radoszewice Górka, Zmyślona, Pieńki, Borki, Laski, Bugaj Radoszewicki z PVC fi 90 i fi 110 o łącznej długości 10612m fi 90 - 241m fi 110 - 10371m . Szczegółowe określenie zakresu wraz z wymaganiami wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, która zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do składania ofert wybranym wykonawcom. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: a)Każdy oferent zaproszony do udziału w przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych : dziesięć tysięcy). b)Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824). c)Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. d)Wadium obowiązuje przez okres ważności oferty. e)Zwrot - utrata wadium zgodnie z zapisem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.1. Opis warunków udziału w postępowaniu ( z uwzględnieniem ich znaczenia jeśli dotyczy ): a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności : * musi wykazać, że wykonał w okresie nie dłuższym niż ostatnie pięć lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500 000,- zł -40 %; * musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności; * musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży ogólnobudowlanej, a także należącej do właściwego samorządu zawodowego, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy; c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : * musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2000 000,-zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2000 000,-zł - 30 %; * musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w kwocie co najmniej 500 000,- zł - 20 %. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi spełnić minimalne warunki określone w pkt 1 lit. a, b, c. Za wyjątkiem warunków dotyczących doświadczenia, zdolności finansowej lub kredytowej oraz posiadanego ubezpieczenia, pozostałe warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Ocena doświadczenia wykonawcy, polegała będzie na ocenie ilości wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie pięć lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o wartości co najmniej 500 000,- zł, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Każdy wykonawca, który spełni wymóg wykonania co najmniej jednej wskazanej wyżej roboty będzie oceniany wg wzoru : Do : Dmax x 10 pkt. x 40 % gdzie : Do - ilość robót wykonanych wskazanych w badanym wniosku o wartości równej 500 000,-zł lub wyższej; Dmax - największa ilość wykonanych robót wskazanych w ocenianych wnioskach o wartości równej 500 000,-zł lub wyższej; Ocena posiadanych środków finansowych przez wykonawców lub posiadanej przez wykonawców zdolności kredytowej, zostanie dokonana wobec wykonawców, którzy spełnią wymóg posiadania środków finansowych w wysokości 2000 000,- zł lub zdolności kredytowej w wysokości 2000 000,- zł, wg wzoru : Zo : Zmax x 10 pkt. x 40 % gdzie : Zo - wysokość posiadanych środków finansowych lub wysokość posiadanej zdolności kredytowej wskazanych w ocenianym wniosku; Zmax - najwyższa kwota posiadanych środków finansowych lub najwyższa kwota posiadanej zdolności kredytowej spośród wskazanych w ocenianych wnioskach. Ocena posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zostanie dokonana wobec wykonawców, którzy wykażą się posiadaniem w/w ubezpieczenia w kwocie minimum 500 000,- zł, wg wzoru : Uo : Umax x 10 pkt. x 20 % Uo - wysokość ubezpieczenia w ocenianym wniosku; Umax - najwyższa kwota ubezpieczenia spośród ocenianych wniosków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. f) Wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie pięć lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. g) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. h) Kopia uprawnień osoby wskazanej na kierownika budowy oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego. i) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. j) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. k)W przypadku wspólnego ubiegania się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku wykonawców ( konsorcjum ) - wykonawca winien załączyć do wniosku pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie : - uczestników konsorcjum ( wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów ), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - określenie celu zawarcia konsorcjum ( dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego), - zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych uczestników konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 23.08.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.