eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wyprodukowanie i zamontowanie Systemu Informacji Wizualnej w siedzibie Centrum Nauki Kopernik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Warszawa: Wyprodukowanie i zamontowanie Systemu Informacji Wizualnej w siedzibie Centrum Nauki Kopernik
Numer ogłoszenia: 412564 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286098 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rej. Instytucji Kultury prowadzonego przez m. st. Warszawa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyprodukowanie i zamontowanie Systemu Informacji Wizualnej w siedzibie Centrum Nauki Kopernik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Umowy jest wyprodukowanie i zamontowanie Systemu Informacji Wizualnej Centrum Nauki Kopernik w siedzibie Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców do realizacji przedmiotu Zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu Oferty części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu, 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, w tym na wykonany dostarczony oraz zamontowany System Informacji Wizualnej Centrum Nauki Kopernik. Okres gwarancji i serwisu gwarancyjnego będzie wynosił 24 miesiące i liczony będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru II bez uwag i zastrzeżeń na warunkach szczegółowo opisanych w Umowie. 4. Opis przedmiotu Zamówienia określają również Załącznik nr 1 do SIWZ - Wzór Umowy oraz Załącznik nr 7 do SIWZ - Szkic przedmiotu zamówienia na System Informacji Wizualnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.26.10.00 - Panele informacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTIX Sp. z o. o., ul. Chlubna 88, 03-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 387999,81

  • Oferta z najniższą ceną: 320785,54 / Oferta z najwyższą ceną: 575000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.