eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławkoncepcja Programowa drogi ekspresowej S-3 na odcinku Nowe Miasteczko - Legnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41254

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: koncepcja Programowa drogi ekspresowej S-3 na odcinku Nowe Miasteczko - Legnica Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Lidia Dwornik tel. (071) 33-47-378; fax.-363, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koncepcja Programowa drogi ekspresowej S-3 na odcinku Nowe Miasteczko - Legnica. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: GDDKiA Oddział we Wrocławiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Koncepcja Programowa drogi ekspresowej S-3 na odcinku Nowe Miasteczko - Legnica (ul. Chojnowska), długości 63 km, wraz z : -materiałami do wniosku o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, -materiałami do wniosku o decyzję o ustaleniu lokalizacji drogi i projektem podziału nieruchomości dla zatwierdzonego wariantu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - koncepcja programowa drogi ekspresowej S-3, długości 63 km, klasy technicznej S, - materiały do wniosku o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, - materiały do wniosku o decyzję o ustaleniu lokalizacji drogi i projektem podziału nieruchomości dla zatwierdzonego wariantu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (kwota słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a).pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław, nr 431500 1793 1217 9002 3658 0000 (w takim czasie aby kwota wadium w dniu otwarcia ofert znajdowała się na tym koncie); b).poręczeniach bankowych; c).gwarancjach bankowych; d).gwarancjach ubezpieczeniowych; e).poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone poniżej: 1.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a)średni przychód z ostatnich trzech lat obrotowych - na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\ - w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł b)dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł c)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 1.1.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1).warunek określony w pkt a) i b) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, 2).warunek określony w pkt. c) spełnia każdy z Wykonawców. 2.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko: - Kierownik Zespołu - uprawnienia projektowe drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń - opracował 2 dok. projektowe dla dróg klasy co najmniej GP o łącznej długości min. 30 km - przy min. dług. odc. 10 km, - Projektant Drogowy - uprawnienia projektowe drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń - opracował 2 dok. projektowe dla dróg klasy co najmniej GP o łącznej długości min. 20 km - przy min. dług. odc. 10 km, - Sprawdzający Drogowy - uprawnienia projektowe drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń - opracował 2 dok. projektowe dla dróg klasy co najmniej GP o łącznej długości min. 20 km - przy min. dług. odc. 10 km, - Projektant Mostowy - uprawnienia projektowe mostowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń - opracował 2 dokumentacje projektowe mostowe na klasę A, w ciągu dróg co najmniej klasy GP - Sprawdzający Mostowy - uprawnienia projektowe mostowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń - opracował 2 dokumentacje projektowe mostowe na klasę A, w ciągu dróg co najmniej klasy GP - Geolog -Projektant - wymagane uprawnienia branżowe - wykonał min. 1 dokumentację projektową geologiczną dla dróg klasy co najmniej GP o łącznej długości min. 10 km - przy min. dług. odc. 5 km - Rzeczoznawca w zakresie ochrony Środowiska - w zakresie ochrony środowiska - wykonał min.1 podobne opracowanie dot. dróg klasy co najmniej GP o łącznej długości min. 10 km - przy min. dług. odc. 5 km Uwaga : Przez użyte powyżej określenie \dokumentacje projektowe\ należy rozumieć - prace studialne, prace koncepcyjne lub projekt budowlany albo wykonawczy o ile zawierał elementy koncepcji programowej, - dla budowy dróg klasy co najmniej GP. 2.1.Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek, 3.Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny: Sprzęt / wyposażenie komputerowe/ - min. 3 szt. - O parametrach technicznych niezbędnych do danego oprogramowania Oprogramowanie licencjonowane - 1). Oprogramowanie do edycji graficznej typu CAD lub podobne - nie mniej niż 1 legalnych licencji 2). Oprogramowanie specjalistyczne do przestrzennego projektowania dróg - nie mniej niż 1 legalnych licencji 3.1.Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek, 4.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że wykonał jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat, tj. 2003-2005 co najmniej 2 dokumentacje projektowe rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia - prace studialne, koncepcyjne dróg klasy co najmniej GP - o długości łącznej 40km (przy min. dł. odc.10 km) 4.1.Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek, 5.Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców z wyłączeniem Branży Drogowej i Branży Mostowej, jednakże pod warunkiem, że Podwykonawcy posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych w zakresie im powierzonym, tj wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (tj. 2003r.-2005) wykonali: 1 podobne opracowanie o które się ubiega. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.Oświadczenie o spełnieniu wymagań dot. Potencjału ekonomiczno-finansowego. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Podpisany projekt Umowy oraz projekt istotnych postanowień umowy. 8.Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 9.Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10.Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 1.b). (Potencjał ekonomiczno-finansowy). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. 11.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 12.Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (\Potencjał kadrowy\). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób biorących udział w realizacji zamówienia oraz życiorysy zawodowe. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 13.Informację o posiadanym potencjale technicznym (\Potencjał techniczny\) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie o posiadaniu licencjowanego oprogramowania. 14.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie. 15.Informację na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie 16.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 6 i 7 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w zakresie określonym w w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp) Dokumenty te winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być poświadczone za zgodność przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -dokument wymieniony w pkt 1. winien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców, -dokumenty wymienione w pkt 2-6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, -dokumenty wymienione w pkt. 7.- 16 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j/w

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Odbiór SIWZ w pok. 203 lub pocztą - płatne w kasie Zamawiajacego lub za zaliczeniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.09.2006, godzina 10:00, siedziaba Zamawiającego - pok. 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.