Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Brodnica: Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w trzech szkołach podstawowych w Gminie Brodnica, w ramach projektu systemowego w ramach PO KL Dodatkowe zajęcia w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Brodnica współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 412514 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Brodnicy , Brodnica 41, 63-112 Brodnica, woj. wielkopolskie, tel. 061 2823527, faks 061 2823558.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w trzech szkołach podstawowych w Gminie Brodnica, w ramach projektu systemowego w ramach PO KL Dodatkowe zajęcia w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Brodnica współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w trzech szkołach podstawowych w Gminie Brodnica, w ramach projektu systemowego w ramach PO KL Dodatkowe zajęcia w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Brodnica współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po zatwierdzeniu planu pracy szkół na rok szkolny 2012/2013, nie później jednak niż na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Harmonogram zajęć wyznaczony przez Zamawiającego nie będzie podlegał negocjacjom. Zajęcia będą odbywały się na terenie szkół podstawowych w Gminie. Bazę lokalową zapewnia Zamawiający. Każda grupa zrealizuje zajęcia w wymiarze 30 h. Zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu po 1 godzinie (45 lub 60 min.), zgodnie z poniższym wykazem: 1. Szkoła Podstawowa w Iłówcu: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - 1 gr. x 30 h (60 min.) = 30 h (60 min.) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych - 2 gr. x 30 h (45 min.) = 60 h (45 min.) 2. Szkoła Podstawowa w Brodnicy: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia logopedyczne -1 gr. x 30 h (60 min.) = 30 h (60 min.) zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne -1 gr. x 30 h (60 min.) = 30 h (60 min.) gimnastyka korekcyjna - 1 gr. x 30 h (60 min.) = 30 h (60 min.) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych - 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) 3. Szkoła Podstawowa w Manieczkach: zajęcia logopedyczne - 1 gr. x 30 h (60 min.) = 30 h (60 min.) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych - 4 gr. x 30 h (45 min.) = 120 h (45 min.) Wykonawca będzie miał obowiązek: - przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenia zajęć zgodnie programem nauczania, uwzględniającym indywidualizację pracy z uczniem. - przeprowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego. - zapewnienia kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje wymagane od nauczycieli do prowadzenia zajęć w szkole podstawowej w klasach I-III - prowadzenia dzienników zajęć - prowadzenia imiennych list obecności - przeprowadzenie indywidualnych pisemnych ocen uczestników - pisemnego informowania Zamawiającego o przerwaniu lub zakończeniu zajęć przez uczestnika - oznaczenia dokumentacji projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów współfinansowanych ze środków EFS. Wykonawca dostarczy pomoce i materiały dydaktyczne bezpośrednio do szkół podstawowych na terenie Gminy Brodnica, zgodnie z wykazem stanowiącym załączniki A,B i C do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia pomocy i materiałów dydaktycznych równoważnych/zmienników w stosunku do produktów wykazanych w ofercie wyłącznie w przypadku braku dostępności produktu na rynku, z zastrzeżeniem, iż zmiana może dotyczyć do 15% ogólnej liczby wskazanych w ofercie materiałów dydaktycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek uznany będzie za spełniony na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek uznany będzie za spełniny jeżeli wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - należycie zrealizowali minimum trzy zamówienia o wartości pow. 70 000 zł brutto polegające łącznie na przeprowadzeniu zajęć z zakresu Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania w klasach I-III szkół podstawowych oraz dostawie pomocy dydaktycznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek uznany będzie za spełniny na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek uznany będzie za spełniny jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponują kadrą dydaktyczną posiadającą kwalifikacje wymagane od nauczycieli do prowadzenia zajęć w szkole podstawowej zgodnych z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400 ze zm.) - w zakresie każdego z rodzaju zajęć określonych w niniejszym SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek uznany będzie za spełniny na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
załacznik Nr A,B,C pomoce dydaktyczne
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - ilość osób przeszkolonych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w szkołach podstawowych klasy I-III - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brodnicy, Brodnica 41, 63-112 Brodnica, pok nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brodnicy, Brodnica 41, 63-112 Brodnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Brodnicy
- Rozbudowa monitoringu miejskiego w Brodnicy
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica" (II postępowanie)
- Utworzenie zielonych przystanków na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" i rozbudowa o bież. (...). 400 m wraz z bież. o dł. 100 m, skocznią do skoku w dal i rzutnią do pchnięcia kulą przy ul. Nowej w Brodnicy
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1808C na odcinku Brzozie - Janówko - opracowanie dokumentacji technicznej (ZRID)
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja krajowego wyjazdu studyjnego "Uprawa i przetwórstwo lawendy możliwością rozwoju i zwiększenia dochodów ..." dla 20 osób. Realizacja Planu Operacyjnego KSOW + na rok 2025.
- Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu w ramach projektu pn. "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
- Cyfryzacja placówki i doposażenie w pomoce dydaktyczne - dotyczy Szkoły Podstawowej im.Marii Konopnickiej w Buczku
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Usługi szkoleniowe obejmujące przeprowadzenie kursów dietetycznych w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach zadania pn. "Inni a tak samo równi - edukacja włączająca w Gminie Szamotuły
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.