Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Puławy: DOSTAWA JEDNEJ SZTUKI ZESPOŁU PRĄDOTWÓRCZEGO Z OPRZYRZĄDOWANIEM NA POTRZEBY CENTRUM POWIADAMIANIA RATUNKOWEGO KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH
Numer ogłoszenia: 412170 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach , ul. Lubelska 51, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8886595, faks 081 8886596.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA JEDNEJ SZTUKI ZESPOŁU PRĄDOTWÓRCZEGO Z OPRZYRZĄDOWANIEM NA POTRZEBY CENTRUM POWIADAMIANIA RATUNKOWEGO KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego zespołu prądotwórczego oraz oprzyrządowania niezbędnego do instalacji i uruchomienia zespołu prądotwórczego. Dostawa obejmuje również instalację, uruchomienie, wykonanie wymaganych pomiarów, przeszkolenie personelu technicznego i użytkowników komendy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie wnosi się.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zm.) Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia. 2.1. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy o wykonawcach ubiegających się indywidualnie o udzielenie zamówienia. Warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp wykonawcy spełniają łącznie, natomiast warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp musi spełniać każdy z wykonawców. 2.2. W wypadku tym, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3. W przypadku wyboru oferty wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawcy dostarczą umowę regulującą ich współpracę. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 3.1. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców: - którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 3.2. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - wg załącznika nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca załącza niezbędne dokumenty dotyczące realizowanego zamówienia. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.pulawy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach ul. Lubelska 51
24-100 Puławy
Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach ul. Lubelska 51 24-100 Puławy pokój 107..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferta powinna obejmować całość zamówienia..
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BIOLOGII KOMÓRKOWEJ W ROKU 2025.
- Usługi ubezpieczenia mienia i innych interesów - Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych w Puławach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Puławy
- Dostawa doposażenia spawalniczego w ramach projektu Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Puławskim - II edycja
- ,,Zakup i dostawę wielofunkcyjnego urządzenia do oczyszczania mechanicznego oraz zimowego utrzymania dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2514L"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Wschowa
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup wraz z dostawą sprzętu do UG Kluczewsko oraz GOPS w Kluczewsku - etap I
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Garwolinie - "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.