To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-17
Suwałki: dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 412100 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383106 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach. Wyszczególnienie. Etykiety samoprzylepne A4 białe do drukarek, matowy, bez nacięć, mocny klej. Do wszystkich urządzeń drukujących. 100 arkuszy w opakowaniu. (opakowanie = 100 arkuszy)opakowanie 5.Przekładki indeksujące - przekładki podłużne do segregatora, kartonowe, format 1-3 A4, różne kolory, z co najmniej dwiema dziurkami po krótszym boku umożliwiającymi wpięcie do segregatora, wystające poza segregowane dokumenty. 100 szt. w opakowaniu.(opakowanie = 100 sztuk) opakowanie 20.Skoroszyt A4 kolorowy sztywny zawieszany wykonany z mocnego i sztywnego PCV, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, papierowy, wysuwany pasek opisowy, po przeciwnych stronach grzbietu 2 wycięcia ułatwiające wysuwanie paska, zaokrąglone rogi, boczna perforacja (szt.) sztuka 300.Marker permanentny wodoodporny , dwustronny, zakończony dwiema piszącymi końcówkami: igłową cienką min.0,4 mm i okrągłą stożkową o grubości lini pisania 1,5 - 2,5 mm.Do pisania po różnych powierzchniach drewno, tkanina, szkło, plastik, ceramika, a także do opisywania płyt CD-DVD. Atrament wodoodporny.sztuka 20.CD-R 700 MB szpula 50 szt.(szpula = 50 sztuk) szpula 5.Koszulka plastikowa na 2 płyty CD-DVD.Wykonana z miękkiego plastiku. Wyposażona w europerforację pozwalającą na wpinanie do segregatora (opakowanie = 100 sztuk) opakowanie 2.Zszywki biurowe 24-6 (opakowanie =1000 szt.) opakowanie 20.kartony archiwalne, pudła archiwalne na dokumenty 32 x 24 x 6,5 cm (min.) sztuka 60.Ilość dostaw: 1Założenia: Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane materiały biurowe w ilościach i rodzajach (zgodnych ze specyfikacją określoną powyżej) do siedziby zamawiającego przy ul. Osiedle II blok 6A, 16-400 Suwałki. Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu do Zamawiającego, rozładunku oraz ubezpieczenia transportu do Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- GRAFIX K.Olszewska - Piotrowska, M. Tyrała Spółka Jawna,, ul. I Armii Wojska Polskiego 2 a,, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 685,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 570,72
Oferta z najniższą ceną: 570,72 / Oferta z najwyższą ceną: 598,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Sejneńskiej 30 w trybie "zaprojektuj i wybuduj" na potrzeby PUZ w Suwałkach
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- Doposażenie w zestaw endoskopowy Pracowni Endoskopii Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz kanałów technologicznych na terenie miasta Suwałki
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa artykułów biurowych
- dostawa materiałów biurowych (ZP-54/2024)
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.