Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Tczew: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń lekcyjnych, biurowych, korytarzy, klatek schodowych, holli, sanitariatów oraz sali gimnastycznej w szkole. Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 2.850 m2
Numer ogłoszenia: 411930 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Stanisława Staszica , ul. Stoczniowców 15a, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0-58 531 35 06, faks 0-58 530 06 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.tcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń lekcyjnych, biurowych, korytarzy, klatek schodowych, holli, sanitariatów oraz sali gimnastycznej w szkole. Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 2.850 m2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie obejmują: -Budynek nr 1 tzw. I skrzydło(A)- obiekt wolnostojący , trzykondygnacyjny , całkowita powierzchnia 1148 m2 w tym: 73,10 m2 toalet -Budynek nr 2 tzw II skrzydło ( B) -obiekt wolnostojący , trzykondygnacyjny , całkowita powierzchnia 1266m2 w tym: 32,80 m2 toalet. -Budynek nr 3 - sala gimnastyczna z zapleczem , całkowita powierzchnia ok.436 m2 w tym: 9,67 m2 toalet Zakres czynności: A. Pomieszczenia lekcyjne i biurowe - utrzymanie w czystości powierzchni podłogowych poprzez ich odkurzanie, zamiatanie i mycie - codziennie( ok.2850m2) w tym: ok.1700m2-tarkiett, ok.250m2-wykładzin, - konserwowanie odpowiednim środkiem ( polimerami) tarkiettu ( ok.1700m2)- raz w roku - odkurzanie wykładzin i dywanów ( 250,00m2) - codziennie oraz ich pranie - 2 razy w roku - opróżnianie koszy na śmieci , ich mycie i wymiana worków na śmieci - codziennie - odkurzanie mebli pokrytych tapicerką - raz w tygodniu - odkurzanie mebli w miejscach dostępnych ,ścieranie kurzu z biurek, stołów ,stolików krzeseł, foteli, półek, szafek - codziennie, - odkurzanie lamp biurowych, ram reprodukcji i obrazów, parapetów okiennych, sprzętu RTV, sprzętu komputerowego z wyjątkiem klawiatury i ekranu komputera- raz w tygodniu - mycie stolarki drzwiowej -122 szt , w tym: skrzydeł, futryn, klamek, szyldów, tabliczek na drzwiach - codziennie - mycie lamp sufitowych - dwa razy w roku - mycie lamperii - dwa razy w roku B. Pomieszczenia sanitarne (wc, umywalki, podłoga) - ( ok. 106m2) - opróżnianie koszy na śmieci , ich mycie i wymiana worków na śmieci - codziennie - mycie i czyszczenie muszli i sedesów , ich odkażanie , usuwanie nalotów i dezynfekowanie- codziennie - czyszczenie luster, parapetów, armatury - codziennie - mycie glazury - trzy razy w roku - zmywanie i dezynfekowanie posadzki - codziennie C. Mycie okien ( wraz ze zmywaniem parapetów zewnętrznych) -159 sztuk o powierzchni 430,13 m2 trzy razy w roku D. Sprzątanie klatek schodowych - ( 400 m2) - opróżnianie koszy na śmieci- codziennie - zamiatanie i mycie podłóg- codziennie - mycie lamperii- dwa razy w roku - wycieranie parapetów- codziennie E. Sala gimnastyczna - ( 279,06 m2) - zamiatanie podłogi- codziennie - zmywanie parkietu specjalnym środkiem chemicznym- codziennie - przecieranie kurzu z parapetów - codziennie - mycie lamperii- dwa razy w roku - opróżnianie pojemników na śmieci - codziennie - mycie okien ( 4 sztuki ) o wym. 5,6m x 4,4 m (konieczność zastosowania rusztowań)- 2 razy w roku F. Zaplecze sali gimnastycznej - ( 156,68 m2) - zamiatanie i mycie podłóg - codziennie - mycie i dezynfekcja toalet - codziennie - mycie lamperii - dwa razy w roku - opróżnianie pojemników na śmieci - codziennie Koszty wszystkich środków czystości i urządzeń niezbędnych do wykonania w/w czynności oraz worków na śmieci ponosi Wykonawca, natomiast koszt mydła i papieru toaletowego oraz ręczników papierowych ponosi Zamawiający Wykonawca zobowiązany jest : - zapewnić taką obsadę ( liczbę osób) , aby praca przebiegała sprawnie i dokładnie, - zapewnić dyżur 1 osoby w godzinach od 7.45 do 13.45 , która będzie odpowiedzialna za utrzymanie czystości w godzinach lekcyjnych - wykonywać usługę przy użyciu środków posiadających polskie atesty - zapewnić pracownikom odpowiednią odzież roboczą - dyspozycyjność w sprawach pilnych( również w dni wolne od pracy) dot. pikniku , dużych imprez szkolnych , wyborów itp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy oraz spełniający warunki SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z metodą tak-nie; spełnia lub nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, 2) podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 Pzp z wykorzystaniem wzoru, 3) podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, 4) wykaz osób do kontaktów z wykorzystaniem wzoru, 5) zaakceptowany wzór umowy, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu , do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie , potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców ; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające , że usługi te zostały wykonane należycie (referencje)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp7.tcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 7 w Tczewie
83-110 Tczew ul. Stoczniowców 15 a
pokój nr 110 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 7 w Tczewie 83-110 Tczew ul. Stoczniowców 15 a pokój 110 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.