Ogłoszenie z dnia 2011-12-05
Sosnowica: Remont drogi w leśnictwie Turno - zamówienia uzupełniające
Numer ogłoszenia: 411894 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew, Aleja Kasztanowa 13, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 082 5912125, faks 082 5912125.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: : Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowosci prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi w leśnictwie Turno - zamówienia uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa zadania: Remont drogi w leśnictwie Turno - zamówienia uzupełniające. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających polegających na remoncie drogi, na odcinku 1000 m. Szerokość drogi bez poboczy 3,5 m, drogi położone w lesnictwie Turno w oddziałach: 124, 125, 126, 127. Zadanie obejmuje wykonanie prac z materiałów zakupionych przez Wykonawcę. W zakres wykonywanych czynności wchodzą : 1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 3500 m2 2. Wykonanie nawierzchni żwirowej- srednia grubosć warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 3500 m2 3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie warstwy nawierzchni 4. Dogęszczenie i uzupełnienie warstwy jezdnej istniejących zjazdów Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV 45233220-7 1. Wymagania dotyczące robót: wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia; użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 5. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz. 1243) 6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją. 9. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 11. Wykonawca zapewni, co najmniej 36 miesięczną (liczoną od daty końcowego odbioru robót) gwarancję na wykonane prace budowlane na warunkach określonych w umowie. 12. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Transportowe, Rolnicze i Roboty Ziemno-Melioracyjne S. C. Niedźwiedzcy, ,, Kulczyn 14 A, 22-235 Hańsk, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66430,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81364,50
Oferta z najniższą ceną: 81364,50 / Oferta z najwyższą ceną: 81364,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych udzielono zamówienia wykonania robót budowlanych uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartosci realizowanego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie postawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; podstawa prawna: Art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych; zamówienie realizowane jest zgodnie z ustaleniami protokołu z dnia 28.11.2011r
INNE PRZETARGI SOSNOWICA
więcej: przetargi SOSNOWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie aktywności mieszkańców obszarów wiejskich - rewitalizacja placu zabaw w Siekierczynie Dolnym
- Budowa działu badawczo-doświadczalnego z laboratorium i nowoczesną infrastrukturą w ZDOO w Białogardzie wraz z systemem zasilania z OZE
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1712R Ryszkowa Wola -Korzenica w m. Korzenica
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Nr geod. 339 w obrębie Koski-Wypychy.
- RDW w Zamościu: Remont nawierzchni jezdni dodatkowej drogi wojewódzkiej nr 835 od km 76+458 do km 76+898
- "Zaprojektowanie i wykonanie remontu mostu przez rzekę Stobnica w miejscowości Humniska w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 887 (wcześniej 886) Brzozów - Rymanów - Daliowa w km 0+605 (12+885)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.