Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Kraków: Sprzątanie pasów drogowych, usuwanie odpadów komunalnych i likwidacja dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na 5 Zadań
Numer ogłoszenia: 41183 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego , ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6221010, faks 012 6371063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pasów drogowych, usuwanie odpadów komunalnych i likwidacja dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na 5 Zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pasów drogowych, usuwanie odpadów komunalnych i likwidacja dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na 5 Zadań. Zakres prac polega na zebraniu i usunięciu śmieci i drobnych odpadków takich jak wszelkiego rodzaju opakowania, butelki, puszki, sprzęt gospodarstwa domowego itp. a także innych przedmiotów i odpadków pochodzenia organicznego i nieorganicznego, porzuconych lub pozostawionych w pasie drogowym, na całej długości dróg obustronnie, z załadunkiem na środek transportu, wywiezieniem i złożeniem do odpowiedniej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wraz z opłatą za składowanie oraz likwidację dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego. 2. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania przedstawiony jest w Kosztorysach ofertowyc, osobnych dla każdego zadania: - Zadanie nr 1 - obejmuje drogi w Rejonie 1 na terenie gmin: Czernichów, Mogilany, Skawina, Świątniki Górne, - Zadanie nr 2 - obejmuje drogi w Rejonie 2 na terenie gmin: Krzeszowice, Zabierzów, Liszki - Zadanie nr 3 - obejmuje drogi w Rejonie 3 na terenie gmin: Skała, Jerzmanowice - Przeginia, Wielka Wieś, Sułoszowa, Michałowice, Zielonki - Zadanie nr 4 - obejmuje drogi w Rejonie 4 na terenie gmin: Iwanowice, Słomniki, Kocmyrzów - Luborzyca, Igołomia - Wawrzeńczyce. Termin wykonania zadań 1-4 - 30.04.2014 r. - Zadanie nr 5 - obejmuje odcinki dróg powiatowych na terenie Powiatu Krakowskiego wskazane każdorazowo przez Inspektora ZDPK w terminie od 1.05.2014 r. do 30.11.2014r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 - 400,00 PLN Zadanie Nr 2 - 400,00 PLN Zadanie Nr 3 - 300,00 PLN Zadanie Nr 4 - 400,00 PLN Zadanie Nr 5 - 500,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: a) posiada aktualną decyzję: - na zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne - na transport odpadów b) Wykonawca przedstawi aktualną umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Zmieszanych Odpadów Komunalnych dla regionu zachodniego województwa małopolskiego. Wymienione dokumenty należy dołączyć do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli dysponuje śmieciarką przystosowaną do wywozu śmieci na wysypisko. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży Wykaz sprzętu (zał. nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN, Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z załączonej polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, pok. 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, pok. 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usuwanie odpadów komunalnych i likwidacja dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego - Rejon 1 na terenie gmin: Świątniki Górne, Mogilany, Skawina oraz Czernichów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac polega na zebraniu i usunięciu śmieci i drobnych odpadków takich jak wszelkiego rodzaju opakowania, butelki, puszki, sprzęt gospodarstwa domowego itp. a także innych przedmiotów i odpadków pochodzenia organicznego i nieorganicznego, porzuconych lub pozostawionych w pasie drogowym, na całej długości dróg obustronnie, z załadunkiem na środek transportu, wywiezieniem i złożeniem do odpowiedniej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wraz z opłatą za składowanie oraz likwidację dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie odpadów komunalnych i likwidacja dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego - Rejon 2 na terenie gmin: Liszki, Krzeszowice, Zabierzów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac polega na zebraniu i usunięciu śmieci i drobnych odpadków takich jak wszelkiego rodzaju opakowania, butelki, puszki, sprzęt gospodarstwa domowego itp. a także innych przedmiotów i odpadków pochodzenia organicznego i nieorganicznego, porzuconych lub pozostawionych w pasie drogowym, na całej długości dróg obustronnie, z załadunkiem na środek transportu, wywiezieniem i złożeniem do odpowiedniej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wraz z opłatą za składowanie oraz likwidację dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usuwanie odpadów komunalnych i likwidacja dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego - Rejon 3 na terenie gmin: Jerzmanowice - Przeginia, Michałowice, Skała, Sułoszowa, Wielka Wieś, Zielonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac polega na zebraniu i usunięciu śmieci i drobnych odpadków takich jak wszelkiego rodzaju opakowania, butelki, puszki, sprzęt gospodarstwa domowego itp. a także innych przedmiotów i odpadków pochodzenia organicznego i nieorganicznego, porzuconych lub pozostawionych w pasie drogowym, na całej długości dróg obustronnie, z załadunkiem na środek transportu, wywiezieniem i złożeniem do odpowiedniej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wraz z opłatą za składowanie oraz likwidację dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usuwanie odpadów komunalnych i likwidacja dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego - Rejon 4 na terenie gmin: Igołomia - Wawrzeńczyce, Iwanowice, Kocmyrzów - Luborzyca, Słomniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac polega na zebraniu i usunięciu śmieci i drobnych odpadków takich jak wszelkiego rodzaju opakowania, butelki, puszki, sprzęt gospodarstwa domowego itp. a także innych przedmiotów i odpadków pochodzenia organicznego i nieorganicznego, porzuconych lub pozostawionych w pasie drogowym, na całej długości dróg obustronnie, z załadunkiem na środek transportu, wywiezieniem i złożeniem do odpowiedniej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wraz z opłatą za składowanie oraz likwidację dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Likwidacja dzikich wysypisk śmieci, odpadów komunalnych i wielkogabarytowych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu krakowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac polega na zebraniu i usunięciu śmieci i drobnych odpadków takich jak wszelkiego rodzaju opakowania, butelki, puszki, sprzęt gospodarstwa domowego itp. a także innych przedmiotów i odpadków pochodzenia organicznego i nieorganicznego, porzuconych lub pozostawionych w pasie drogowym, na całej długości dróg obustronnie, z załadunkiem na środek transportu, wywiezieniem i złożeniem do odpowiedniej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wraz z opłatą za składowanie oraz likwidację dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji Lublin
- 51/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika krakowska ul. Warszawska 24
- Aktualizacja bazy danych przestrzennych o korytarzach ekologicznych w Małopolsce.
- ZP.42.2025 Usługa subskrypcji licencji i wsparcia technicznego dla urządzeń FortiNet
- 184.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie remontu Auli oraz remont Sali Bobrzyńskiego w budynku Collegium Maius Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Jagiellońska 15
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
- Utrzymanie czystości i porzadku na terenie miasta Nowego Sącza.
- 5 063 304,08 PLN.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.