eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa paliw płynnych(ON, 95 PB) dla pojazdów Komendy Miejskiej PSP w Grudziądzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Grudziądz: Dostawa paliw płynnych(ON, 95 PB) dla pojazdów Komendy Miejskiej PSP w Grudziądzu.
Numer ogłoszenia: 411772 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu , ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 25/27, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 4506633, faks 0-56 4506650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kmpspgrudziadz.binp.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych(ON, 95 PB) dla pojazdów Komendy Miejskiej PSP w Grudziądzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych: Olej napędowy ON - 38 000 litrów. Etylina 95 bezołowiowa - 7 000 litrów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. złożą wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 3. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP, 4. przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5. posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi, 6. posiadają stację paliw położoną w odległości nie większej niż 8 kilometrów od siedziby jednostki organizacyjnej KM PSP, najkrótszą utwardzoną drogą publiczną, 7. dopuszczą możliwość zapłaty za wykonanie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia wystawienia faktury, 8. oferta winna zawierać nazwę rafinerii, której ceny stanowiły podstawę do przedstawienia oferty. Nie spełnienie tego warunku skutkuje odrzuceniem oferty Sposób przygotowania oferty: 1. wypełniony formularz oferty z podaniem cen brutto za 1 litr paliwa (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z § 2.1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817 z 2009 r.). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 4. Uwaga: w przypadku gdy ofertę podpisze osoba, której uprawnienie nie wynika z dokumentów o których mowa powyżej do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający takie uprawnienia. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 2 muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP 7. Umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 8. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty), 9. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniom z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty), 10. kopia koncesji na obrót paliwami ciekłymi potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpspgrudziadz.binp.info
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu ul. marszałka J. Piłsudskiego 25/27, 86 - 300 Grudziądz pokój nr 7 lub www.kmpspgrudziadz.binp.info.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu ul. marszałka J. Piłsudskiego 25/27, 86 - 300 Grudziądz pokój nr 7.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.