eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa sprzętu kontroli dostępu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Lublin: Dostawa sprzętu kontroli dostępu.
Numer ogłoszenia: 411692 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381916 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5359164, faks 81 5359164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kontroli dostępu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - Dostawa, instalacja, uruchomienie monitoringu dla Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej 1. Dostawca powinien posiadać min. 2 pracowników certyfikowanych z dziedziny CCTV , CCTV IP przez producenta oferowanego sprzętu. 2. Dostawca powinien posiadać min. 1 pracownika certyfikowanego z dziedziny przełączników sieciowych przez producenta oferowanego sprzętu. 3. Osoba, koordynująca umowę od strony Wykonawcy - wyłonionego z przetargu, musi posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE. Kopia (oryginał do wglądu) zostanie przekazana przedstawicielowi Zamawiającego w dniu podpisywania umowy. 4. Wskazana jest wizja lokalna. Część II - Dostawa, montaż i uruchomienie : 1) rentgenowskiego urządzenia do prześwietlania bagażu, 2) bramowego wykrywacza metali, w budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Puławach. Część III - Dostawa, montaż i uruchomienie : 1) rentgenowskiego urządzenia do prześwietlania bagażu w budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej, 2) bramowego wykrywacza metali w budynku Sądu Rejonowego w Łukowie. Część II i III: Zamówienie należy wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe ( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz276 j.t. ) i przepisu wykonawczego do w/w ustawy - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2006r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy ze źródłami promieniowania jonizującego ( Dz. U. z 2006r. nr 140, poz. 994 ). Wymagania ogólne 3) Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane seryjnie i aktualnie produkowane. 4) Wykonawca dostarczy na własny koszt zamawiane urządzenia do budynków Sądu Rejonowego w Puławach, Białej Podlaskiej i Łukowie. 5) Na urządzenia, w chwili ich przekazywania Zamawiającemu, powinny być wystawione przez wykonawcę stosowne dokumenty gwarancyjne. 6) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania kontroli urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz okresowej konserwacji i przeglądów zgodnie zaleceniami instrukcji eksploatacyjnej. 7) Urządzenia powinny posiadać w załączeniu kompletne wyposażenie, takie jak : dodatkowe przewody i inne części dostarczone fabrycznie, oprogramowanie z licencjami na oryginalnych nośnikach zewnętrznych zawierających : system operacyjny, sterowniki do podzespołów, oprogramowanie narzędziowe, itp. 8) Wykonawca w imieniu zamawiającego uzyska zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej na stosowaniu aparatów rentgenowskich w Sądzie Rejonowym w Puławach i Białej Podlaskiej. Szczegóły w załączniku nr 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 35.12.40.00 - Wykrywacze metalu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa, instalacja, uruchomienie monitoringu dla Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tom-Net Tomasz Chmielewski, Panieńszczyzna Al. Warszawska 31B, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203268,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 228981,26

  • Oferta z najniższą ceną: 228981,26 / Oferta z najwyższą ceną: 228981,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa, montaż i uruchomienie : 1) rentgenowskiego urządzenia do prześwietlania bagażu, 2) bramowego wykrywacza metali, w budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Puławach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transactor Sp. z o.o., ul. Sapieżyńska 10, 02-215 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96370,50

  • Oferta z najniższą ceną: 96370,50 / Oferta z najwyższą ceną: 99630,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa, montaż i uruchomienie : 1) rentgenowskiego urządzenia do prześwietlania bagażu w budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej, 2) bramowego wykrywacza metali w budynku Sądu Rejonowego w Łukowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transactor sp. z o.o., ul. Sapieżyńska 10, 02-215 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96370,50

  • Oferta z najniższą ceną: 96370,50 / Oferta z najwyższą ceną: 99630,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.