Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-12
Dębno: Przebudowa ul. Słowackiego w Dębnie
Numer ogłoszenia: 41168 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603001 do 4, faks 095 7602030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Słowackiego w Dębnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie polega na wykonaniu kompleksowej przebudowy drogi gminnej w ul. Słowackiego w Dębnie, na długości 0,96 km wraz z przebudową skrzyżowań typu prostego z drogami gminnymi w ulicach Jana Pawła II, Ludwika Waryńskiego, Tadeusza Kościuszki, Ofiar Katynia, Droga Zielona, Marsz. Józefa Piłsudskiego i Jana Baczewskiego, obejmującej roboty w zakresie: a) Infrastruktury drogowej tj: - Przebudowa jezdni z wykonaniem konstrukcji nawierzchni mineralno-bitumicznej dla kategorii ruchu KR2, o pow. ok.6531m2, - Przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej gr.8cm o łącznej pow. ok.1132m2 , - Budowa dwóch zatok autobusowych z kostki betonowej gr.10cm, o łącznej pow. ok.201m2 , - Budowa nowych ciągów pieszo-rowerowych, stanowisk parkingowych, azyli dla pieszych, z kostki betonowej gr.8cm o łącznej pow. ok.6976m2 , - Wykonanie nowej docelowej organizacji ruchu, - Wykonanie terenów zielonych obejmujące: < humusowanie ziemią urodzajną o grubości warstwy 10 cm, < umocnienie placu postojowego płytami betonowymi ażurowymi 60/40cm gr. 10cm, pomiędzy wjazdami na km 0+400, a km 0+415, b) Sieci zewnętrznych tj: - Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmująca: < likwidację rurociągów kamionkowych i betonowych o średnicy fi 0.3m i fi 0.2m o łącznej długości ok. 1157m, < wykonanie nowych rurociągów grawitacyjnych z rur PCV fi 0.6, 0.5, 0.4, 0.3, 0.25, 0.2m o łącznej długości ok. 1370m, < wykonanie studni betonowych fi 2000 szt.1. i fi 1200mm - szt.63, < studzienek z PP fi 425mm - szt.28, < wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE fi 315mm długości ok. 12m, < wykonanie tłoczni ścieków sanitarnych PS1 - 1kpl, - Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej obejmująca: < likwidację rurociągów kamionkowych i betonowych o średnicy fi 0.4 i fi 0.35m o łącznej długości 1128m, < wykonanie nowych rurociągów grawitacyjnych z rur PCV fi 0.4, 0.3, 0.2m o łącznej długości ok. 1179m, < wykonanie studni betonowych fi 1200mm - szt.47, < wykonanie wpustów ulicznych fi 500mm - szt.37, < wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE fi 315mm długości ok. 19m, < wykonanie przepompowni ścieków deszczowych - 1kpl, - Wymianę przyłączy wodociągowych na rurociągi z rur PE fi 125, 90, 63, 40, 32mm o łącznej długości ok. 346m. - budowę osadnika piasku szt.2 i separatora szt. 2, dla ścieków opadowych na istniejących wylotach kanalizacji deszczowej (W-22 i W23) znajdujących się na działce nr.869/8 przy ul. Słowackiego w Dębnie, odprowadzającym ścieki opadowe spływające z terenu miasta Dębno do rzeki Kosy. Parametry techniczne urządzeń: < osadnik piasku, średnica 2500 mm, wysokość wodna hcz = 2000 mm, objętość wodna V = 10,0 m3 , < separator koalescencyjny, średnica 1500 mm, wysokość czynna 1550 mm 2. Szczegółowy zakres robót określony jest w dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Wymagany okres rękojmi 36 m-cy od dnia protokolarnego i bezusterkowego odbioru robót. 4. Wykonawca musi wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, wraz z jej wartością.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować następującym składem osobowym: a) Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie nieograniczonym, w specjalności drogowej, b) Kierownik robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje oraz sieci wodociągowe i kanalizacyjne. Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał : a) przynajmniej 2 budowy, przebudowy kompleksowe drogi publicznej kategorii min. drogi gminnej, o długości przynajmniej jak droga objęta zakresem zamówienia, obejmujące m.in.: wykonanie nawierzchni z kostki betonowej i wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej , b) budowę, przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej składających się każda z rurociągu kanalizacyjnego grawitacyjnego o długości min 1000m, rurociągu tłocznego oraz przynajmniej jednej przepompowni ścieków. Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak w pkt III.3.1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zdolność kredytowa wykonawcy lub wielkość posiadanych przez niego środków finansowych nie może być mniejsza niż 4.000.000 złotych . (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców w ramach konsorcjum oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 2. Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z rodzajem robót stanowiących przedmiot zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana kierownika robót wymaganego na etapie przetargu może nastąpić wyłącznie po akceptacji Zamawiającego na wniosek Wykonawcy po przedstawieniu dokumentów potwierdzających, że osoby te spełniają wymagania przetargowe. Zmiana ta wymaga obustronnego podpisania aneksu do umowy. 2. Termin wykonania robót objętych niniejszą umową ulegnie zmianie w przypadku: 2.1. wprowadzenia zmian w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót, 2.2. przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 2.3. zlecenia robót zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pokój nr 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 11:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek A, sekretariat - pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie dofinansowane ze środków: a) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 - dotyczy odcinka km 0+011 do km 0+625, b) Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalny 2008-2011 - dotyczy odcinka od km 0+650 do km 0+963.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





