Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-04
Warszawa: Budowa i przebudowa oświetlenia ulic gminnych - budowa energooszczędnego oświetlenia ulicy Generała Józefa Sowińskiego od ul. Wolskiej do ul. Grodziskiej wraz z ul. Grodziską w Warszawie - etap I postępowanie znak 4/ZP/11
Numer ogłoszenia: 41167 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa oświetlenia ulic gminnych - budowa energooszczędnego oświetlenia ulicy Generała Józefa Sowińskiego od ul. Wolskiej do ul. Grodziskiej wraz z ul. Grodziską w Warszawie - etap I postępowanie znak 4/ZP/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy zadania inwestycyjnego Budowa i przebudowa oświetlenia dróg gminnych - budowa energooszczędnego oświetlenia ulicy gen. Józefa Sowińskiego od ulicy Wolskiej do ulicy Grodziskiej wraz z ulicą Grodziską w Warszawie. Niniejsze zamówienie obejmuje etap I zadania tj. budowę energooszczędnego oświetlenia ul. Gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie od ul. Wolskiej do ul. Jana Kazimierza. Zakres zamówienia obejmuje montaż opraw, montaż i ustawienie nowych słupów oświetleniowych, wymianę opraw, wykonanie linii kablowych, wraz z wyposażeniem i podłączeniem do istniejącej szafy oświetleniowej OS 698 przy ul. Jana Kazimierza w Warszawie. Wykonanie prac budowlanych na potrzeby budowy oświetlenia ulicy gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie od ul. Wolskiej do ul. Jana Kazimierza. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wyznaczają: projekt budowlano - wykonawczy, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż. Na objęte przedmiotem zamówienia roboty budowlane inwestor nie posiada prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. W dniu 07.01.2010 r. złożony został wniosek o pozwolenie na budowę dla planowanej inwestycji budowy energooszczędnego oświetlenia ulicy gen. Józefa Sowińskiego do właściwego dla sprawy organu. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem robót budowlanych wymagających ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, nastąpi od dnia podpisania umowy. Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpi od dnia wprowadzenia wykonawcy na teren budowy w terminie do 14 dni od dnia, w którym stała się ostateczna decyzja o pozwoleniu na budowę dla przedmiotu zamówienia. Informacje ogólne Ulica gen. Józefa Sowińskiego jest lokalną drogą gminną. Na przekrój ulicy składa się jezdnia o zmieniającej się szerokości od 8,5 do 6,0 m z chodnikiem o szerokości od 1,7 do 3,0 m Obszar inwestycji obejmuje działki ewidencyjne o numerach 1/1, 8, 18/1, 58, 61 w obrębie 6-05-02 oraz działki ewidencyjne o numerach 2, 27/1 i 54 w obrębie 6-05-03 . Działki są własnością Skarbu Państwa we władaniu Zarządu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy z siedzibą przy Al. Solidarności 90 w Warszawie oraz we władaniu Zarządu Dróg Miejskich z siedziba przy ul. Chmielnej 120 w Warszawie. Ze względu na zachowanie wymaganych poziomów oświetlenia projektem objęto również wymianę istniejących opraw oświetleniowych na fragmencie zachodniej części ulicy Jana Kazimierza w dostosowaniu do wymagań normatywnych. Opis Stanu Istniejącego Ulica nie jest oświetlona. Oświetlone są ulice Wolska za pomocą opraw 2000/250 na słupach WZ-11 i LR-10 oraz Jana Kazimierza za pomocą opraw SHC-250 na słupach WZ-9. Inwentaryzację urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanych na obszarze związanym z zakresem robót przedstawiono w załączniku nr 1 do projektu budowlano wykonawczego (Inwentaryzacja istniejących urządzeń oświetleniowych). Projektowane urządzenia oświetleniowe zostaną zasilone z istniejącej szafy oświetleniowej OS-698 usytuowanej przy ulicy Jana Kazimierza. Szafa wyposażona jest w zegar elektroniczny włączający oświetlenie według czasów ustawionych przez ZDM w Warszawie w stosunku do wschodów i zachodów słońca. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące branże: 1. Instalacyjną - roboty budowlane: a) montaż i ustawienie słupów oświetleniowych, b) montaż opraw oświetlenia drogowego, c) wykopanie rowów dla kabli w sposób ręczny, d) wykonanie przewiertów mechanicznych, e) ułożenie rur osłonowych, f) wykonanie linii kablowych układanych bezpośrednio w gruncie oraz w rurach osłonowych, w bezpośrednim sąsiedztwie kabli telefonicznych, g) badania i pomiary instalacji. 2. Drogową - roboty budowlane: a) mechaniczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej, b) ułożenie chodników z kostki kamiennej na podsypce. 3. Przedmiot zamówienia należy realizować na podstawie: 1) Projektu budowlano wykonawczego oświetlenia ulicy gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie, opracowanie BPRW S.A. 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowy energooszczędnego oświetlenia ulicy gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie 3) Opinii Nr 2996/2010 z dnia 23.08.2010 r. Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej Sieci Uzbrojenia Terenu Urzędu m. st. Warszawy wraz z załącznikiem graficznym - oryginał odpisu 4) Uzgodnienia warunków przyłączenia Projektu budowlano wykonawczego oświetlenia ulicy gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie z Zarządem Dróg Miejskich w Warszawie, 5) Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas budowy oświetlenia ulicy gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie. Ww. dokumentacje zostały wykonane w roku 2010. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami, prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających oraz obowiązującymi normami technicznymi; 2)zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z inwentaryzacją powykonawczą - w ramach wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza powinna zostać dostarczona zamawiającemu w następującej formie: w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz w wersji elektronicznej zgodnie ze standardem określonym w Zarządzeniu Nr 3479/2009 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 29 lipca 2009 r. w obowiązującym dla m.st. Warszawy układzie współrzędnych geodezyjnych PUWG 2000; 3)wykonania wszystkich prac związanych z opracowaniem i wdrożeniem projektu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP; 4)usunięcia na własny koszt skutków awarii, które zostały spowodowane przez Wykonawcę; 5)złożenia w dwóch egzemplarzach dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i jednej w wersji elektronicznej, zawierającej oświadczenia kierownika budowy, inwentaryzację geodezyjną, protokoły wykonania i odbioru technicznego dotyczące robót wszystkich występujących branż, aprobaty techniczne, wyniki pomiarów, badań, atesty, certyfikaty, dokumentację budowlaną powykonawczą. UWAGA!. Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów zostały podane jedynie w celu wskazania standardów jakościowych elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować inne wyroby pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), parametrów technicznych (np.: wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.), wyglądu (struktura, faktura, barwa). Gwarancja: okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji powinien wynosić: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Za spełnienie warunku o którym mowa w części IV.1. pkt 1 ppkt. 2, Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości min. 150.000,00 zł brutto każda, zakres których obejmował budowę lub przebudowę lub remont oświetlenia ulicy, placu, skweru, parku, rynku w zakresie obejmującym wykonanie oświetlenia zasilanego linią kablową podziemną. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1. pkt 4.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Za spełnienie warunku o którym mowa w części IV.1. pkt 1 ppkt. 3, Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń - kierownik budowy (1 osoba), 2) drogowej - kierownik robót (1 osoba), należącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394). Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1 pkt 5.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Za spełnienie warunku, o którym mowa w części IV.1. pkt 1 ppkt. 4, Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100). Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1. pkt 6.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2.W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji, określa szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 2. Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, wobec czego ww. zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy § 5 ust. 5, 6, 7, 8 oraz § 14 ust. 1, 2 , 3. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





